Getmore > Gemova? wtf?

  • Undrede mig lige om andre spottede Getmore's nye brand launch?
    http://presswire.dk/default.asp?o=1&pid=29786&keyword=


    Getmore.dk’s nye house brand hedder Gemova, og i første omgang præsenterer online shoppen 8 forskellige desktops. I samarbejde med nogle af markedets bedste producenter, lancerer Getmore A/S house brandet ”Gemova” indenfor udvalgte produktkategorier. I første omgang bliver det en desktopserie på 8 forskellige, som sælges via hjemmesiden http://www.getmore.dk.


    ”Som vi ser markedet udvikle sig, har vi fået behov for et såkaldt house brand” udtaler Kommercielle Direktør Steen Mortensen. Og fortsætter: ”Brugerne går ikke længere op i at det skal være det helt rigtige mærke, men tænker mere på performance og kvalitet.”


    Det første skud på stammen bliver en komplet PC serie indeholdende 8 produkter, lige fra en basis familie computer, en hardcore Gamer PC til den grønne strømbesparende PC. Det som vil kendetegne Gemova produkterne, er bedre kvalitet og flere funktioner end et sammenligneligt produkt, men stadig til favorable priser. Brandet Gemova er et akronym af ”Get more Value”.


    - Tom :cheers:

  • At de gider begynde på sådan noget...


    De for jo på et eller andet tidspunkt skat på nakken også kan det kun gå en vej og det er ned.


    Jeg finder dog det her lidt sjovt "Getmore er Danmarks største webshop"


    Nægter godt nok at tro på de er Danmarks største :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Jeg finder dog det her lidt sjovt "Getmore er Danmarks største webshop"


    Nægter godt nok at tro på de er Danmarks største :))


    Eller at de for den sags skyld har 350.000 tilfredse kunder !


  • Så overfører de bare aktierne til et andet firma, erklærer det andet konkurs, starter det op igen med nyt CVR-nummer og kører videre som før. Har de gjort mange gange nu.



    SenZer --> Fatter ikke at du gider støtte sådan nogle spassere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Jeg har hidtil ikke haft problemer med getmore... Så jeg køber sgu gerne igen.
    Der er vist nogen som er stærkt berørt af medierne.


    Ja jeg nægter sgu også at lade mine meninger blive farvet af rygter og spekulationer, jeg har ikke haft et eneste problem med dem, tværtimod, altid hurtig bekræftigelses mails og forsendelse.


    Men jeg må så også sige at jeg ikke køber stort ind hos dem lige PT, venter lige og ser hvordan de klarer sig det næste år.
    Men ting til 500-1000,- tør jeg godt købe hos dem.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Jeg har hidtil ikke haft problemer med getmore... Så jeg køber sgu gerne igen.
    Der er vist nogen som er stærkt berørt af medierne.


    Det kan godt være at man bliver lidt farvet af medierne men er der ikke en klokke der ringer når der sådan lige mangler 40 mio kroner ved deres søster firma? :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Det kan godt være at man bliver lidt farvet af medierne men er der ikke en klokke der ringer når der sådan lige mangler 40 mio kroner ved deres søster firma? :$


    Overhoved ikke. Det kommer jo slet ikke som en overraskelse...
    Momskarussel osv, det er deres og SKATS problem. Coca Cola gøre det, McD gøre det - Mange virksomheder laver samme "nummer"


    Jeg handler hos dem, så længe jeg som forbruger kan få det så billigt som muligt. Jeg er pæn sikret i værste fald hvis det går galt... Så henvender man sig bare hos sin bank...


    Du er dækket i hoved og røv i kære Danmark... Så udnyt det...

  • Jeg synes efterhånden at alt omkring Getless blir mere og mere suspekt. Mit råd: Hold snuden fra dem så døer de en stille død hvis de ikke sælger noget. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate


  • Heh, jah, der er vist gået lidt hype i den der med "Danmarks største".
    Se bare Midtdata.. http://www.pricerunner.dk/ri/576/Midt-Data :ph34r:


    Danmarks største IT-Forhandler, Højeste service og hurtigste levering.
    Lagervarer bestilt inden kl. 17.30 afsendes samme dag!


    :finger:

  • hvad er suspekt ved de laver deres eget mærke.


    det har flere andre da også.


    xt0m
    ja det har de skrevet siden før shg blev opkøbt af pro shop
    og dengang var shg størst også var nr 2 faktisk it-butikken
    som blev opkøbt af shg de de have været nr 3
    men nu er der jo getmore sååå hvem ved.

  • Jeg er sådan set også en tilfreds kunde. Jeg har handlet der 7-8 gange og der har aldrig været nogle problemer. Til gengæld er jeg stoppet med at handle der pga at jeg principielt ikke vil støtte nogle platugler og forbrydere.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Nogen er bare bedre til at skjule det end andre.


    hvis jeg skal have nogle småting og det er billigst der, så køber jeg det der.. I dont care where they get it, if it works its fine.



    Ligesom dem som ikke køber noget lavet af børn..