Så lukkede de.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    http://multimediaworld.dk/


    Pga. "finanskrisen" :roller:


    har handlet hos dem en gang for nogle år siden det er første og sidste gang, da den køler jeg fik gik blæseren på den Zalman istykker uden jeg havde rørt ved den, og da jeg så skulle sende den til RMA sagde de at jeg sikkeret skulle betale heller lortet da det sikkeret var min ejen fejl at moneterne var blevet trætte så sagde jeg glem det så køber jeg sku bare en ny og tak for ingenting.

  • Så mangler vi kun get more :evil:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Så mangler vi kun get more :evil:


    Kan vel kun være et spørgsmål om tid før de også ryger ned, når først SKAT er på skattejagt - høhø :T


    Dårlig en... I know :P Men de 40 millioner som SKAT ville have af Multimediaworld, vil de nok stadig gerne have fat i... Og når MW kort inden deres konkurs forærede hele deres lager (så vidt jeg har forstået på det der har stået i pressen) til getmore... Og det er de samme ejere... Så skal der nok komme en mini-stein-bagger sig ud af det. :D Håber jeg i hvert fald. :)


    Kan ikke tro at samme ejere kører både en illegalt forretning og en legal forretning på samme tid... Ville da ikke være særlig "smart" ;) Og er jo nemt dejlig nemt at være billigst med alle varer for getmore, hvis der ikke er betalt moms af det og de samtidig får foræret varer fra andre firmaer. :$


    Dog kan man kun gætte på hvad der sker i Getmore, men håber SKAT finder ud af det :boxing:


    Og så lige en lidt offtopic... Kiggede på thrustpilot om dem og der ligger de jo i toppen. Fatter ikke helt det system der på thrustpilot, må jeg indrømme. Er jo nemt at ligge i toppen, når 90% (et skøn) af alle anmeldelser er førstegangskøbere, som lige har bestilt varer hos dem.

  • Hvad er problemet med Getmore? RMA sager eller hvad?
    Jeg har handlet et par gange der, og det har været perfekt begge gange. Men det er også kun små ting, og aldrig RMA eller lignende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Hvad er problemet med Getmore? RMA sager eller hvad?
    Jeg har handlet et par gange der, og det har været perfekt begge gange. Men det er også kun små ting, og aldrig RMA eller lignende.


    Har også handlet meget med getmore og har haft et par rma´s (som gik gnidningsløst), men problemet er at det er de samme der ejer mw.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jeg har haft en RMA-sag på et mobo hos gm som tog over et halvt år -helt bogstaveligt! De havde på intet tidspunkt styr på hvad de lavede og de er super ringe til at få svaret på henvendelser...


    Har handlet der en del, men har jeg droppet helt nu!

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Preace the day Multimediaworld goes down.. :D


    and getmore to :evil:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Hvad er problemet med Getmore? RMA sager eller hvad?
    Jeg har handlet et par gange der, og det har været perfekt begge gange. Men det er også kun små ting, og aldrig RMA eller lignende.


    Det jeg "brokker" mig over pt. er jo at de tilsyneladende er indblandet i en mindre svindel-sag... Da MW jo er det og det er samme ejere, ville det være nærlæggende at tro i hvert fald.


    Ud over det, så ville jeg alligevel heller aldrig handle igen ved getmore, grundet deres RMA eller mangel herpå. :D


    Min sag er godt nok 2-3 år gammel, men det betyder ikke at den er glemt for mig. Havde dengang en bærbar der skulle til rep og cirka samme tid også en router, men intet svar fra dem hverken på mail eller telefon (de tog den simpelthen ikke).
    Såe... Kan ikke engang sige om deres RMA service er dårlig, for på det tidspunkt kunne det simpelthen ikke lade sig gøre at komme i kontakt med dem. Det er grunden til at jeg aldrig køber noget der igen... For det er ikke bare mig og Getmore der er gået skæv af hinanden, når jeg ikke engang kunne komme i kontakt (4-5 mails over et par måneder og 5-10 forgæves forsøg på opringning).


    Mange andre kunne heller ikke på det tidspunkt... Undtagen når de begyndte at true med forbrugernævn.. Eller skrev en mail og spurgte til prisen hvis de skulle have 10 stk. bærbare :)