PS3 og Trådløs Router.

  • Hej Folkens. Vi har lige fået trådløs hjemme.
    Den trådløse router står 3 meter væk fra min playstation. Kan sagtens oprette forbindelse til internettet med min PS3, med lukket dør til mit værelse har jeg en signalstyrke på 80%.
    PS3'en er det eneste trådløse element i huset, resten kører på LAN kabler, men hvordan kan det være at min PS3 mister internetforbindelsen af og til?
    Er det Routerens indstillinger den er gal med, eller er det mine playstation indstillinger.


    Laver jeg internetforbindelses check på min PS3, så laver den enten timeout på forbindelsen til Adgangspunktet eller UPnP.


    Er der nogle af jer kloge hoveder der kan hjælpe, for det er sgu lidt nederen at være godt i gang med et onlinespil og så lortet disconnecter.


    På forhånd tak.


    Stephan Nielsen

  • Har du mulighed for at teste det trådløse netværk med andet end din PS3?


    Min PS3 har ingen problemer med at holde sig på netværket og jeg synes ikke jeg har gjort noget specielt opsætningsmæssigt...

  • Kan heller ikke svare på dit problem, men kan da sige at min PS3 står 8meter væk, i et andet rum, med ofte lukket dør, og den har aldrig tabt signalet.
    Har Yousee's gamle ruter stående pt, og har også haft min egen Dlink på. Begge uden problemer.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Har du tjekket om upnp er slået til i routeren.


    Tjek også hva status nummer du for på forbindelse på selve ps3. Hvis den står til 3 mener jeg der kan være lidt problemer.


    Lav en google efter det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy