evt. mest f*cked up skod f*ck lort jeg nogensinde har set, "Nogen sjovt her inden det nye år?"!!!, så syntes jeg bare The Hans skal skrive nogle af de sms'er.. For det er da 100 gange bedre end det her crap..
"Hvem er klogest?"... tsk tsk tsk.. max f*ck da!
Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Noobie" (27.12.2003, 20:23)
evt. mest f*cked up skod f*ck lort jeg nogensinde har set, "Nogen sjovt her inden det nye år?"!!!, så syntes jeg bare The Hans skal skrive nogle af de sms'er.. For det er da 100 gange bedre end det her crap..
"Hvem er klogest?"... tsk tsk tsk.. max f*ck da!
Der er ingen der tvinger dig til at kigge og læse... du kan bare lade være.. det er et off-topic forum....................
Originally posted by Zigiro
nå....så er tiden efterhånden kommet til at få resultatet afsløret, for der er lige nu 17:03, afgivet 30 stemmer og af dem er der 87% som siger at jeg er klogest, altså er jeg klogest, altså er zigiro = mig klogest, YEEEAAAAHH!!!
Rigtig pænt her, hvor du lige vælger at sætte 1 time på og 1 minut fra det rigtige klokkeslet? for at gøre dit argument bedre/sjovere?!... Man kan evt. se tidspunktet hvor du poster?
nå....så er tiden efterhånden kommet til at få resultatet afsløret, for der er lige nu 17:03, afgivet 30 stemmer og af dem er der 87% som siger at jeg er klogest, altså er jeg klogest, altså er zigiro = mig klogest, YEEEAAAAHH!!!
Rigtig pænt her, hvor du lige vælger at sætte 1 time på og 1 minut fra det rigtige klokkeslet? for at gøre dit argument bedre/sjovere?!... Man kan evt. se tidspunktet hvor du poster?
[SIZE=6]F*CKING FOR TOP NICE!!!! [/SIZE]
prøv lige og gaer lidt ned i stedet for at være så forstyrende
når jeg skriver at tidspunktet er 17:03 så den 17:03 jeg sætter ikke noget på, måske er det dit ur som går forkert, hvad ved jeg...
som spazoid siger kan du bare lade være med at læse det...
...trådens navn siger endda sig selv med hvor lamt emnet er...
[SIZE=6]F*CKING FOR TOP NICE!!!! [/SIZE]
prøv lige og gaer lidt ned i stedet for at være så forstyrende
når jeg skriver at tidspunktet er 17:03 så den 17:03 jeg sætter ikke noget på, måske er det dit ur som går forkert, hvad ved jeg...
som spazoid siger kan du bare lade være med at læse det...
...trådens navn siger endda sig selv med hvor lamt emnet er...
Gider egentlig ikke have noget med dig at gøre.. forlader tråden for evigt..