Dårlig historie omkring Dataworld RMA

  • Jeg havde købt et mediecenter kabinet Thermaltake DH102 hos dataworld før jul.
    Det gik alt sammen fint, jeg fik alle mine dele hjem til at bygge min HTPC og jeg kan godt huske at jeg havde problemer med at tønde computeren, men jeg tænkte det var nok mig og tjekkede alle kabler og replug osv.. Det kom så til at virke..


    Men så da jeg skulle sætte 2 nye diske i tog jeg kabinete skilte det ad, og så fandt jeg ud af at der var en løs lodning på den printplade hvor den bliver tændt igennem. Fint nok jeg smider den til RMA hos Dataworld den 24/4 og fair nok den ikke bliver sendt med det samme.. Jeg viser manden i butikken hvor problemet ligger og det kunne han godt se. De tager den ind med det samme.
    Jeg går og så ikke at tænker så meget over det, men efter 3 uger syns jeg lige jeg ville have en update. de giver mig følgende besked:
    De kan ikke finde problemet og ham der har tjek på det kommer først tirsdag (fair nok jeg ringede mandag). Jeg ringer så tirsdag, og så havde de pludselig fundet fejlen og de ville se om de kunne løse den selv ellers ville de sende den afsted til "værkstedet". De for den så sendt afsted som jeg finder ud af senere.
    efter 2 uger ringer jeg med dages mellemrum for at få et svar.. Jeg for så til sidst i ugen den hjem og jeg kigger på den. 3 FEJL ved den.
    De har smadret et lille lå foran på kabinettet, Der mangler en skrue til at lukke kabinettet og så er den originale fejl slet ikke lavet!!


    ok nu var jeg godt træt. jeg tager så der ned i starten af denne måned og aflevere det igen og for af vide jeg ikke kan få et nyt men de vil få det lavet med det samme.. Damn og jeg kører til Roskilde :cheers:hver gang jeg skal aflever lortet..
    Jeg ringede så i dag for at høre en update og det kunne ham personen ikke give mig da ham der styrer det ikke var der.. GAB!!!!


    Jeg er bare godt træt af det skal være så svært.. Og jeg glæder mig til at kunne sige, giv mig pengene tilbage jeg handler andet sted.. !!! deres RMA er ikke noget jeg er glad for må jeg sige..


    Jeg skal da nok lige give lidt update når jeg for noget svar igen..


    Her til sidst skal det siges at deres Værksted åbenbart ligger i jylland hvordan det kan tage så langt tid at få fraget frem og tilbage har jeg ingen andelse om!!


    jeg forbeholder mig retten til stavefejl :P

  • godt det ikke er mig, for det lyder virkelig som en MEGET træls affair X(

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Har købt flere småting i den butik. Det blir vist ved det i fremtiden. Trist historie. :(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Trist historie vil jeg sige.


    Af selvsamme grund lægger jeg altid grundig dokumentation af fejl og resultater af egne fejlsøgninger ved sammen med en kopi af kvitteringen.


    Derved sikrer man sig at det eneste der kan gå galt er voldsomt inkompetente folk der ser på varen.


    Hvis de sender en regning på fejlsøgningen gør du klogt i at melde det og IKKE at betale den

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • jeg skal intet betale kan jeg godt sige!! det eneste jeg skal er at have min vare tilbage i perfekt stand, hvis der stadig er noget galt forlanger jeg pengene tilbage eller et nyt kabinet!