AC/DC billet til parken i aften

  • Jeg ved jeg også har skrevet en tråd under "køb" men kunne være ikke så mange ser der som her :)


    JEg søger egenligt en ACDC billet til i aften. ligegyldig hvor henne til ca 800 kr max.
    Men normalt kan der komme konkurrencer på tv stationer osv omkring sådanne biletter, Hvis nogle ved hvor jeg kan kan få en enkel billet, er villig til stort set alt :)
    Ville virkelig gøre en mand glad :D
    :rules:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg ved jeg også har skrevet en tråd under "køb" men kunne være ikke så mange ser der som her :)


    JEg søger egenligt en ACDC billet til i aften. ligegyldig hvor henne til ca 800 kr max.
    Men normalt kan der komme konkurrencer på tv stationer osv omkring sådanne biletter, Hvis nogle ved hvor jeg kan kan få en enkel billet, er villig til stort set alt :)
    Ville virkelig gøre en mand glad :D
    :rules:


    Tror ikke du finder nogen. Folk er jo helt vilde med det der. Men god jagt. Du må prøve at finde en "haj" inde ved koncerten evt men der rækker dine 800 kr nok ikke. ;(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Må give Baloo ret. De billigste billetter koster 660 kr, og dem på plænen koster 775kr. Så selvom det er ikke er lovligt vil tror jeg alle der står og skal sælge i dag vil forlange et godt stykke over de 1000kr for en billet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Må give Baloo ret. De billigste billetter koster 660 kr, og dem på plænen koster 775kr. Så selvom det er ikke er lovligt vil tror jeg alle der står og skal sælge i dag vil forlange et godt stykke over de 1000kr for en billet.


    så en billet til 2000 :)
    og der var en der skrev til mig at han havde på 1600 så det er jo bare vildt.. håber bare på lidt held, men ved godt chancerne er små.. Og har ikke tænkt mig at ende med en falsk billet :(
    Der må være nogen med noget uheld for der måske skal aflyse, men hvis i høre noget så må i meget gerne tænke på mig.. :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Jeg har 2. Du kan hente dem imorgen Lørdag:-)


    Hvis du virklig virklig vil se den koncert så trop op foran parken. Det bliver helt sikkert købt/solgt billeter der.


    jamen så koster de også 1500 kr :O


    så kan jeg godt undvære..