www.allok.dk

  • Jeg bestilte i mandags nogle hovedtelefoner fra http://www.allok.dk. Kort efter modtog jeg ordrebekræftelse og regnede med at de ville afsende varen samme dag eller dagen efter.


    Det er nu fredag og jeg har intet hørt. De har hævet pengene tirsdag men ikke sendt nogen mail om at "varen er afsendt" som de fleste forhandlere jo gør. Jeg har ikke modtaget nogen anmeldelse fra postdanmark heller.


    Jeg har sendt en mail til dem torsdag som ikke er blevet besvaret. Ringer man til dem får man telefonsvarer.


    Har set på internettet at der er andre der har haft problemer med dem, men det var ifm en reklamationssag.


    Nogen råd? Kan man ringe til sin bank og sige de skal annulere pengeoverførslen? (Betalte med dankort)? Forbrugetrådet?


    Tak!

  • Jeg ville umiddelbart vente og se om de skulle dukke op med posten i dag. Hvis ikke så få banken til at tilbageføre pengene.
    De må først trække pengene når varen bliver afsendt. Det vil sige at i teorien skulle de have sendt pakken mandag siden du kan se at pengene var trukket tirsdag. Og det faktum at de ikke svarer på hverken mail eller telefon vækker jo yderligere mistanke.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg ville umiddelbart vente og se om de skulle dukke op med posten i dag. Hvis ikke så få banken til at tilbageføre pengene.
    De må først trække pengene når varen bliver afsendt. Det vil sige at i teorien skulle de have sendt pakken mandag siden du kan se at pengene var trukket tirsdag. Og det faktum at de ikke svarer på hverken mail eller telefon vækker jo yderligere mistanke.


    Anders


    Hvis de bruger PBS som betalingsformidler - ellers ikke.

  • jeg har skrevet og indtalt på deres tlfsvarer at hvis ikke jeg modtager varen eller hører fra dem inden mandag kontakter jeg min bank mhp at få annuleret betaling. Ufatteligt at man skal udsættes for sådan et tidsspilde...