Til dem med Iphone

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af juhl
    det kommer nok ikke til at virke de har lavet kontrakten om så man skriver under på de nye ting :ohmy:


    Arh nedtur :(


    Ville også være lidt fucked! :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Fuck man.


    Bestiller sgu da en iphone i denne uge :D Og så får jeg den låst op. Genialt! :D


    Det kan du ikke.


    Det gælder kun der der har købt før sidste uge, hvor kontrakten blev ændret, hvilket bl.a. indbefatter mig.


    Jeg købte min iPhone for 3 uger siden for 1700 kr med iOn abb der koster 599 kr/mdr. Ringede til kundeservice for en time siden og opsagde mit abb uden omkostninger og skiftede til Telia Flex der kommer til at koste mig 207 kr/mdr.


    599 - 207 = 392 kr sparet HVER MÅNED.


    Og oven i hatten har jeg så fået mig en iPhone til 1700 kr i stedet for de 5300 kr den havde kostet uden abb.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Det smart nok...
    Vi har dog haft vores siden release dagen..
    Og de er begge låst op for længe siden..


    Jeg glæder mig meget til 3GS modellen..


    Damen og jeg regner med at skifte vores 3G'er ud med den nye..
    Så må vi se om vi kan få de "gamle" solgt..
    Men mon dog ikke det kan lade sig gøre..



  • jo da men ikke til de gode priser vi andre nåede at få ^^

  • har snakket med dem nu, og det kunne godt lade sig gøre. men hvad skal man så vælge istedet for ?


    kan se 3 har et abo magen til bare til 399 kr pr måned, nogen der har dette ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    har snakket med dem nu, og det kunne godt lade sig gøre. men hvad skal man så vælge istedet for ?


    kan se 3 har et abo magen til bare til 399 kr pr måned, nogen der har dette ?


    jeg valgte FLEX ved Telia til 289 kr for 5 timer tale 500 sms og 1 GB data

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Så går jeg ikke ud fra man kan købe en iphone fra Telia af nu og så kun betale en måned og så smutte fra aftalen??


    Nope .. De har ændret kontrakten nu, så det kan ikke lade sig gøre mere ..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    har snakket med dem nu, og det kunne godt lade sig gøre. men hvad skal man så vælge istedet for ?


    kan se 3 har et abo magen til bare til 399 kr pr måned, nogen der har dette ?


    Jeg har valgt telmore, med fri sms og mms og deres mobil bredbånd til 169 kr i måneden...

  • Jeg har Mi3G abonnoment hos 3 og der er MEGET mere fart på og langt bedre udbredning af nettet end med telia. Så det kan jeg kraftigt anbefale.


    Gennemsnit på telia = 1,25mbit på 3 = 3.35mbit Det er alligevel noget forskel plus at dækning så er meget bedre end hos telia.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy