Paypal

  • Står med et lille Paypal problem.. Skiftede fra Roskilde bank til Nordea for noget tid siden. Da jeg også få et nyt kort som jeg skulle tilføje min paypal konto, har paypal krævet dokumentation for adresse..


    Mine valgmuligheder står mellem en form for id, som mit sygesikringskort, pas, et kontoudtog og en masse andre muligheder jeg ikke forstår. Er ikke meget for at opgive nogle af de nævnte ting, da alle de oplysninger kan bruges til noget skidt.


    Kunne også vælge at give min "bankkode" og kontonr. Da jeg ikke vidste hvad min bankkode var, gik jeg over og spurgte i banken og fik afvide at vi ikke har bankkoder i DK... Prøvede så at skrive mit reg nr. og konto. Nu må jeg lige se om der sker noget, men indtil videre er der ikke sket noget.


    Nogle, som har prøvet det samme?

  • Må man høre hvorfor du ikke stoler på payapl??

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Har aldrig sagt jeg ikke stoler på paypal.. Er bare ikke glad for at have sådanne oplysninger liggende på nettet

  • Ah ja, paypal.. vidunderlig service de har...


    Min bruger der er blevet lukket, og mit visa kort blokeret. Efter at jeg satte 500 kr ind på min paypal konto, som så skulle sendes videre. Men da jeg ville sende dem videre skete der en fejl på deres side, og jeg meddelte dem om fejlen... Hvorefter de spærrede alt, og begynde at stille flere og flere krav indtil jeg tilsidst ikke kunne give dem mere. De fik navn, adresse, cpr, bank info, og simpelthen ALT de spurgte om... til sidst ville de så have at jeg skulle sende en email fra nøjagtig den adresse som den blev oprettet med, og det er ikke længere muligt da det ikke er en snmp server, det er kun en server som videre sender mailen til en anden eksisterende email. Tadaaa så nu står jeg med 500 kr ved dem som jeg ikke kan få igen, plus de har blokeret alt så jeg ikke længere kan bruge dem...

  • Jeg har kun positivt at sige om paypal. Jeg fik ca 2500 kr igen som en gut snød mig for på ebay.
    Jeg måtte arb for det ja men de kom skam tilbage fordi snyderen var så dum ikke at svare på min claim jeg oprettede. Du kan roligt oplyse dine oplysninger til paypal der er ingen andre der der får dem. Jeg stoler trygt på dem. Oplys din adresse den kan din bank bekræfte.
    Jeg går ud fra det er et visa kort du har registreret. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Mon ikke det bare er bankens SWIFT og IBAN nummer de beder om?
    Har aldrig haft problemer med Paypal..
    Bestilte en Xeon W3520 hos en tysk webshop og betalte. Biksen sendte ikke til DK, så pengene røg bare retur.


    Paypal vil som regel ha en bekræftet adresse, Jeg bruger det som sagt kun igennem ebay og har ingen problemer haft overhovedet.
    Jeg vil faktisk slet ikke købe noget der hvis ikke paypal er en af betalings mulighederne.
    Tyskerne er ikke så glade for det men flere kommer med, da der er et gebyr for at få pengene ud men britterne har det altid med på deres auktioner. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Paypal er fin nok, nogen gange kan det være besværligt at få tilknyttet sit kort fra begyndelsen.


    Deres gebyrer er derimod kedelige for en sælger. Jeg har brugt paypal siden 2002 og har købt over 100K som "verified" men uden bekræftet adresse og det virker sgu fint.

  • Jeg handler også jævnligt over ebay og bruger KUN paypal.
    Jeg er blevet snydt for knap 5k, og paypal tilbagebetalte dem uden problemer. Thumbs up til deres service.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra