Jeg har modtaget gratis ting for 700kr - her er min historie!

  • Hej allesammen!


    Jeg har sparet 700kr - her er min historie.
    Jeg havde gået et stykke tid, og tænkt over disse pointsider, som f.eks pointshop. men jeg havde
    aldrig givet dem en chance - simpelthen fordi, det ville tage alt for lang tid at anskaffe sig noget.
    Men, så 2 uger siden stødte jeg så på en side, som havde fuldstændig samme princip, bare at det
    generelt var blevet meget nemmere, at skaffe point - hvilket er skide dejligt.
    Man fik også sådan et link, som man skulle sende rundt til folk, og hvis de oprettede sig via linket,
    fik man nogen point. Det gjorde jeg ved alle mine venner, også havde jeg allerede rundet mange tusinder af point.


    Så valgte jeg at klikke nogen få steder på siden, som f.eks at tilmelde mig et nyhedsbrev osv.
    Og wupti, så havde jeg sku egentlig mange point. Jeg havde tænkt mig at spare sammen til en iPod touch.
    Jeg var faktisk ret tæt på.. men jeg ville først være sikker på at det virkede, så jeg ikke spildte min tid -
    selvom jeg ikke havde lagt andet end 2 timer i det. Så jeg valgte at bestille et gavekort på 500kr til
    matas, som var fantastisk til kæresten, og derefter 2 par 'Shutter Shades' :D


    Jeg så modtog jeg sku det! Så jeg ærger mig over, at jeg ikke lagde endnu en time eller to i, og havde
    haft en iPod touch. Men hvae fanden.. Udover det, så er deres udvalg af ting, faktisk meget andvendelige!
    Som f.eks. ID Voks, masser DVD'er, masser gavekort(iTunes, bio, føtex, ikea), mobiler, konsoller, og tøj.
    Og det er rigtigt fedt at deres udvalg også er til 'drenge', da det er en pige side :)
    Her er et link, hvis I ville prøve det :-)


    REFERENCELINK SLETTET!


    Og her er nogen billeder, af mine præmier:
    Gavekort: http://bit.ly/12UUyz
    Shutter Shades: http://bit.ly/J9Gyn


    HVA SIGER I SÅ :D:D:D:D

  • Der har lige været en lignende tråd og jeg tvivler på vi er meget mere interesseret i denne. Din reklame på de f.eks. sider bider ikke rigtig på os.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------