Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 14. juni 2009, 08:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi
Ja den SC var godt nok ude længe..
Men det så også slemt ud..
Der var ikke meget bil tilbage...

Og jeg er enig..
Det er ondt de viser så mange klip af folk og pitcrew der sidder og småsnorker..
Så er det sgu ikke nemt.. :)

Meeeen nu er der jo "kun" 7 timer tilbage.. ;)

Skal dog desværre nok ske et eller andet drastisk hvis Tom K. skal vinde igen..

Ja jeg tror sgu også "løbet er kørt" denne gang, peugeoterne har alligevel taget ved lære fra sidste år de virker vældig stabile både på banen og i pit - vi må håbe på et ordentligt regnskyl eller et par afkørsler, jeg tror desværre ikke de bryder sammen :ph34r:

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

42

søndag, 14. juni 2009, 08:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fruitloop

Citeret

Og jeg er enig..
Det er ondt de viser så mange klip af folk og pitcrew der sidder og småsnorker..

Ja jeg tror sgu også "løbet er kørt" denne gang, peugeoterne har alligevel taget ved lære fra sidste år de virker vældig stabile både på banen og i pit - vi må håbe på et ordentligt regnskyl eller et par afkørsler, jeg tror desværre ikke de bryder sammen :ph34r:

Nu har Le Mans ledelsen jo også lavet nogle krumspring for at Peugoet skulle vinde. De har puttet 30 kg ekstra i Audi. Samtidig har de fået taget 20 L ud af tanken så den kun er på 80 L.

Og så kunne det have været rart med lidt regn. Så plejer Tom jo at smide de andre af.

Men ja, vi kan da håbe at de 2 Peugeot'er ramler lidt sammen så de begge skal i pit :$

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

43

søndag, 14. juni 2009, 08:33

Uha her 6 en halv time før slut skal begge de førende peugeoter får break down hvis Tom K skal vinde igen. ;(

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

44

søndag, 14. juni 2009, 08:56

Jeg måtte lige tager mig nogle timers søvn havde været til 80 års fødselsdag så var fandme træt..

Men så vågner man op til at Tom K ligger på 3. pladsen WTF!

Kan de Peugeot'er så for f***** ikke brude sammen dem gider vi ikke se på

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

45

søndag, 14. juni 2009, 10:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Jeg måtte lige tager mig nogle timers søvn havde været til 80 års fødselsdag så var fandme træt..

Men så vågner man op til at Tom K ligger på 3. pladsen WTF!

Kan de Peugeot'er så for f***** ikke brude sammen dem gider vi ikke se på

Hehe ja :P Eller bare køre ind i hinanden som de jo gjorde så flot i starten af løbet.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (14.06.2009, 11:07)

46

søndag, 14. juni 2009, 11:44

Det ser godt nok skidt ud lige nu med et par grimme pits - jeg tror sgu vi skal være glade hvis de kan holde 3. pladsen. :(

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
WD Caviar 250 GB Sata II

47

søndag, 14. juni 2009, 12:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna

Citeret

Citeret

Og jeg er enig..

Nu har Le Mans ledelsen jo også lavet nogle krumspring for at Peugoet skulle vinde. De har puttet 30 kg ekstra i Audi. Samtidig har de fået taget 20 L ud af tanken så den kun er på 80 L.

Og så kunne det have været rart med lidt regn. Så plejer Tom jo at smide de andre af.

Men ja, vi kan da håbe at de 2 Peugeot'er ramler lidt sammen så de begge skal i pit :$

Anders

Hehe. Den ene Peugeot, mener det var nummer 8, skulle også have haft en Stop and Go straf, da de var mere end 2 mand til at sætte et nyt front stykke på bilen UDEN for garagen...

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

48

søndag, 14. juni 2009, 12:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque

Citeret

Citeret

Citeret

Og jeg er enig..

Anders

Hehe. Den ene Peugeot, mener det var nummer 8, skulle også have haft en Stop and Go straf, da de var mere end 2 mand til at sætte et nyt front stykke på bilen UDEN for garagen...

Ja men det fik de ikke :$ Gæt hvorfor? :$

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

49

søndag, 14. juni 2009, 12:50

Nu ser det da ud til at Jan Magnussen har en rigtig god chance for at stå øverst på podiet...hvis han altså ikke sidder på toilettet!!!

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

50

søndag, 14. juni 2009, 12:55

Citeret

Nu ser det da ud til at Jan Magnussen har en rigtig god chance for at stå øverst på podiet...hvis han altså ikke sidder på toilettet!!!

Anders

Ja det er helt godt. Utroligt at han på trods af kvalme og svimmelhed liiiige hopper i dragten og siger at han er klar hvis der er brug for ham :boxed: - tror det er en go' vurdering at holde ham tæt på toilettet :)

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
WD Caviar 250 GB Sata II

51

søndag, 14. juni 2009, 13:21

Citeret

Citeret

Anders

Ja det er helt godt. Utroligt at han på trods af kvalme og svimmelhed liiiige hopper i dragten og siger at han er klar hvis der er brug for ham :boxed: - tror det er en go' vurdering at holde ham tæt på toilettet :)

Ja, der kan hurtigt blive fyldt op i sådan en sparkedragt! :$

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

52

søndag, 14. juni 2009, 13:54

Så må han jo bare lige holde en på en rasteplads nede i den anden ende af banen. :T

53

søndag, 14. juni 2009, 14:41

Hvad sker der for peugeot... det her er et racerløb.! sq da ikke en paradeplads..

så kør da løb i stedet for at lege idioter og skal køre lige efter hinanden.. X(

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

54

søndag, 14. juni 2009, 14:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
Hvad sker der for peugeot... det her er et racerløb.! sq da ikke en paradeplads..

så kør da løb i stedet for at lege idioter og skal køre lige efter hinanden.. X(

gammel tradition ved LeMans, kan da også godt forstå dem. De havde den bedste bil i år (pokkers...)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

55

søndag, 14. juni 2009, 15:05

nogen som kan finde et billede i høj opløsning, min 1920*1200 af tom k som kører i til årets le mans,

syntes jeg har ledt og ledt men forgæves.

56

søndag, 14. juni 2009, 15:07

På en eller anden måde er det nu meget rart at der er kommet noget mere konkurrence, men de havde nu ikke behøvet at tage både 1. og 2. pladsen. Men der er jo ingen tvivl om at det var en god bil...af en Peugeot at være.

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

57

søndag, 14. juni 2009, 15:13

Det var så det...
Tillykke til Peugeot og alle danskere..

Nu vil jeg satme sove... God nat allesammen!

58

søndag, 14. juni 2009, 15:17

Citeret

Det var så det...
Tillykke til Peugeot og alle danskere..

Nu vil jeg satme sove... God nat allesammen!

Og tillykke til dig fordi du kunne holde hele løbet. Der burde du jo næsten også have en medalje...og en spand boblevand i fjæset :cheers:

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

59

søndag, 14. juni 2009, 15:20

men ffs.. Kan de ikke gaffe tape Henrik Skovgårds mund til tak....

Manden skulle ikke være med til Le Mans.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

60

søndag, 14. juni 2009, 15:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af dkwolf
men ffs.. Kan de ikke gaffe tape Henrik Skovgårds mund til tak....

Manden skulle ikke være med til Le Mans.

Det er da bedre end dengang Thorkild Thyrring gik rundt og interviewede folk i pitområdet.

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.