Pixmania.com - TV

  • Hey ville lige høre om der er nogle her der har prøvet at bestille TV fra Pixmania og hvordan det gik? kan se de har fået en masse kritik på trustpilot...
    Nogle der har haft gode/dårlige oplevelser med deres kundeservice, især indenfor TV?

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • kender ikk noget til TV..


    men hold dig væk fra pixmania.. det er ikk værd at spare de håndøre ved dem.. for går der noget galt med tv'et.. så er det bare surt.. de har garanti osv.. de er bare intet værd, da pixmania ingen service har..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    Hey ville lige høre om der er nogle her der har prøvet at bestille TV fra Pixmania og hvordan det gik? kan se de har fået en masse kritik på trustpilot...
    Nogle der har haft gode/dårlige oplevelser med deres kundeservice, især indenfor TV?


    Der er rigtig mange der har haft dårlige oplevelser med dem. De har også flere gange været med i diverse forbrugerprogrammer. Jeg har ikke selv haft nogle oplevelser da jeg har holdt mig væk efter alle de sager der har været.
    Hvis du overvejer at handle hos dem vil jeg helt klart anbefale at finde et andet sted i stedet.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har lige set at getmore har selv samme TV til salg, endda 12kr billigere :) Det sure er så bare at det ikke er på lager og de ikke ved hvornår det kommer på lager :(

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    Har lige set at getmore har selv samme TV til salg, endda 12kr billigere :) Det sure er så bare at det ikke er på lager og de ikke ved hvornår det kommer på lager :(


    Find et sted der har det på lager, ellers kan der gå meget lang tid ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Ja, jeg synes da helt klart at du skal handle hos getmore.. http://www.comon.dk/news/skuff…ltimedia.world_41064.html


    ved ikke helt om det der er positivt/negativt for getmore? Men kan da se at Multimediaworld.dk er indblandet i noget snyd?


    Kan se at Getmore har ændret lagerstatus til 4-10 dages leveringstid... skal ikke bruge det inden, så for mig ville det jo være fint...


    Når i siger at Getmore ikke er kendte for deres gode RMA, hvilke eksempler er det så? Vil helst ikke komme til at stå med et ikke virkende TV og en RMA service der ikke dur.

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

    Rettet en gang, sidst af Lyngze ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er de samme folk der står bag Getmore.


    Korrekt. Det er de samme folk på kransekagens top begge steder. 8o

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • ok... men er det så ikke godt at handle med Getmore?
    det er nemlig det firma der er billigst udover pixmania?
    har handlet der før, men har ikke haft brug for at sende noget til RMA, så kender ikke deres RMA service..

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

    Rettet en gang, sidst af Lyngze ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    ok... men er det så ikke godt at handle med Getmore?
    det er nemlig det firma der er billigst udover pixmania?
    har handlet der før, men har ikke haft brug for at sende noget til RMA, så kender ikke deres RMA service..


    Jeg har generelt aldrig haft problemer med Getmore. Jeg har før i tiden handlet der 5-6 gange, men jeg har dog aldrig haft brug for deres RMA-service.
    Jeg har ikke handlet der siden jeg hørte at de ikke havde rent mel i posen, men det er mere af princip.


    Med hensyn til at der står 4-10 dage levering så kan du ikke rigtig stole på det. Jeg fulgte bl.a. Getmore i forbindelse med Logitech Illuminated, og der ændrede de både leveringstid og pris mange gange i løbet af 3-4 måneder selv om de på intet tidspunkt havde tastaturet.
    Faktisk bestilte jeg det tilbage i oktober/november selv om det var i restordre. På det tidspunkt var prisen ca. 450 kr. Efter 2-3 måneder fik jeg en mail om at det var en fejl at tastaturet var sat til salg og at min ordre var blevet slettet (det skal lige siges at i det tidsrum kunne man generelt ikke få fat i tastaturet i DK).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • ok... jeg vil meget gerne høre om nogle der har haft gode/dårlige oplevelser med deres service, jeg tjekker også lige trustpilot. Jeg er især interesseret i TV sager da det jo er det jeg skal have :) kan være der er nogle sager med andre produkter hvor de har givet en forklaring på at tingen f.eks. ikke kunne erstates/repareres, men den grund ikke kan gives med et TV?

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    ok... men er det så ikke godt at handle med Getmore?
    det er nemlig det firma der er billigst udover pixmania?
    har handlet der før, men har ikke haft brug for at sende noget til RMA, så kender ikke deres RMA service..


    Det er den samme flok snydere der står bag getmore, som bag multimedia world.. så nej, det er IKKE godt at bestille hos dem, medmindre du vil støtte folk der snyder staten.


    No offence, men det er sgu lidt et dumt spørgsmål. Og skulle du endelig vælge at støtte dem alligevel, så håber jeg at bagmændende bliver dømt og firmaet lukket - så kan du nemlig stå uden nogen garanti.


    Tag og læs om dem og multimedia world inde på http://www.comon.dk - så vil du forstå hvordan det hænger sammen.


    Her er lidt mere: http://www.comon.dk/news/getmo….world-konkurs_40653.html


    "Det har ikke været muligt at få en kommentar fra hverken direktør i Multimedia World, Sagib Hussain, eller de to øvrige medlemmer af virksomhedens bestyrelse, Asif Mahmood og Kaiser Raja. I Getmore er det derimod Kaiser Raja, der er direktør, mens de to øvrige sidder i selskabets bestyrelse."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    ok... jeg vil meget gerne høre om nogle der har haft gode/dårlige oplevelser med deres service, jeg tjekker også lige trustpilot. Jeg er især interesseret i TV sager da det jo er det jeg skal have :) kan være der er nogle sager med andre produkter hvor de har givet en forklaring på at tingen f.eks. ikke kunne erstates/repareres, men den grund ikke kan gives med et TV?


    Herinde på tweak har der tidligere været en hel del problemer med Getmore og deres RMA. Jeg har dog ikke hørt så meget om dem på det seneste, men ærlig talt hvorfor handle hos dem når der trods alt har været de problemer og når det er blevet gravet frem at det er nogle forbrydere. Det burde være nok til at holde sig væk. Koster det så meget ekstra at købe tv'et et sted hvor de rent faktisk opfører sig ordentligt og yder en ordentlig service (hvilket TV er det?).


    Og forøvrigt er det vel ligegyldigt om det er RMA på et TV eller en hvilken som helst anden ting. Servicen kommer jo fra personerne og ikke fra hvilken type produkter man har købt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • det er dette TV jeg har kig på http://www.hifipriser.dk/Produ….asp?ID=513465&Sort=Total
    og ja koster 1500kr ekstra ved ikke at købe ved Getmore/pixmania...


    hvis i har nogle bud på et andet TV som ligger i samme prisklasse og har nogenlunde samme specs så sig endeligt frem...



    med hensyn til det med RMA kan det jo være problemet lød på at tingen led af fejl der kunne skyldes f.eks. OC. så dækker garantien jo ikke? Der er jo ikke meget OC med TV :))

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Nu lyder det meget billigt for et 50" TV, hvilket kunne tyde på at kvaliteten ikke er for god, men det skal jeg ikke kunne sige noget om da jeg ikke kender til det eller LG generelt. Og hvis kvaliteten er i orden kan jeg egentlig godt forstå du godt vil have tv'et. Så er det lidt af et fund.


    Men uanset hvad så er der ingen af de billige steder, der har det på lager. Personligt synes jeg at, såfremt du ikke har noget imod at tage chancen med Getmore, i hvert fald skal vente med at bestille indtil det er på lager. Selv om de skriver maks 10 dage kan der nemt gå meget længere (se min tidligere post i denne tråd).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • ja... men nu må jeg se... kan være jeg kan finde noget andet... men synes ihvertfald at det er nogle MEGET sørgelige nyheder jeg hører om Getmore :(

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W