Iphone 3g 3.0 + Jailbreak

  • Lige nu har jeg jailbreaked min iphone fordi jeg bruger 3 features.. Og de features vil jeg ikke kunne leve uden, og de kommer stadig ikke med i 3.0.
    Så tænker jeg, jeg kan sagtens vente til den 17 hvor 3.0 kommer ud, jeg ved også at den kan jailbreakes.
    Men mister jeg alt data når jeg upgradere firmwaren??
    Og kan jeg med når min iphone er jailbreaked bruge den Backup function der er i Itunes??

  • Hvis du opdaterer til OS 3.0 så mister du intet, bortset fra dit jailbreak, men hvis du gendanner til 3.0 så mister du alle dine apps. Du burde sagtens kunne bruge backup funktionen selv om den er jailbreaked, den gendanner bare kun de apps du har fra appstore..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Hvis du opdaterer til OS 3.0 så mister du intet, bortset fra dit jailbreak, men hvis du gendanner til 3.0 så mister du alle dine apps. Du burde sagtens kunne bruge backup funktionen selv om den er jailbreaked, den gendanner bare kun de apps du har fra appstore..


    hvad med sange og billeder osv?? hører de også med i backuppen?

  • billeder (men kun fra din photoroll), kontakter, email konti, forbrug, indstillinger bliver gemt, musik og andre billeder skal du selv ligge ind på igen, sammen med dine apps, men apps, er gratis hvis du har hentet dem engang, så det er en god ide lige at tage nogen billeder af dit springboard (Gør du ved at holde Home knappen nede og trykke på Lås) så du kan huske hvilke apps du har :)

  • Hvad jeg kan læse mig til på nettet er der ikke noget quickpwn eller pwnagetools til 3.0 endnu, men burde ikke vare længe før.. Evt kig på http://www.vildmedmac.dk de plejer at være ude med det samme der kommer noget nyt indenfor jailbreak scene..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Hvad jeg kan læse mig til på nettet er der ikke noget quickpwn eller pwnagetools til 3.0 endnu, men burde ikke vare længe før.. Evt kig på http://www.vildmedmac.dk de plejer at være ude med det samme der kommer noget nyt indenfor jailbreak scene..


    nu kom jeg så til at slette min mappe hvor jeg har alle mine sange i... men de ligger jo heldigvis på min iphone, det meste af det..


    Hvordan kan jeg få dem ud fra min iphone?? all ca 800 sange..



    Edit:
    Nu kiggede jeg så på den side. og de skriver dette:


    iPhone 3G


    Officiel hos Telia/Sononfon
    Du kan frit opdatere lige så snart den nye software er i iTunes. Hvis du ønsker det vil du efterfølgende både kunne jailbreake og unlocke.


    det er så mit tilfælde fra sonofon. Men hvilken en skal jeg køre af de jailbreaks?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    nu kom jeg så til at slette min mappe hvor jeg har alle mine sange i... men de ligger jo heldigvis på min iphone, det meste af det..


    Hvordan kan jeg få dem ud fra min iphone?? all ca 800 sange..


    Kan du ikke bare tage en ny sikkerhedskopi af din iphone?



    Der kommer eftersigende først jailbreaking tools ud imorgen fredag, sammen med ultrasnow som er det værktøj der kan unlocke Iphone 3G med 3.0 os. Så vent med at hente noget som helst, indtil det bliver kommunikeret ud fra dev-team hvilket software du skal bruge for at jailbreake og unlocke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af arnbak


    Kan du ikke bare tage en ny sikkerhedskopi af din iphone?



    Der kommer eftersigende først jailbreaking tools ud imorgen fredag, sammen med ultrasnow som er det værktøj der kan unlocke Iphone 3G med 3.0 os. Så vent med at hente noget som helst, indtil det bliver kommunikeret ud fra dev-team hvilket software du skal bruge for at jailbreake og unlocke.


    oki :)


    Den sikkerhedskopi jeg tage med itunes gemmer den også sange og videos??

  • lyder mystisk, bruger også telenor og har ingen problem.. Evt prøv og gendan den normalt og prøv derefter igen.. kan være du har gjort noget forkert..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    lyder mystisk, bruger også telenor og har ingen problem.. Evt prøv og gendan den normalt og prøv derefter igen.. kan være du har gjort noget forkert..


    fandt ud af at jeg ikke skulle aktivere den..


    http://www.ismashphone.com/200…pwnage-tool-30-guide.html


    ud fra denne guide..


    men det virker nu:D


    jeg har dog nogle sjove fejl med hensyn til Cycorder..
    Langsom afspilning af videoer, og lag ved optagelse..