Hvorfor skal EDBpriser konstant skifte design??

  • Hvorfor skal EDBpriser konstant skifte design?? Det er da ikke mere end 1½ år siden sidst... Og de har ikke en gang gennem testet det nye design... Bl.a. deres søge funktion og filtrer virker ikke efter hensigten.... :pokey:

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Ja det er en kæmpe ommer, der er slet ikke styr på søgefunktionen.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Kan godt være at nogle funktioner ikke virker, men må sige at det nye design er meget vellykket udsensmæssigt. Især den måde hvor tingene bliver delt ind i kategorier når man klikker på fx. hardware synes jeg er smart :)
    Men er helt enig i at det med filtreret søgning stinker :rolleyes:

  • Det er rigtigt irreterende at surfe rundt..


    Jeg bruger Firefox her ude på arbejdet, og når har trykket på Alle Filtre og søger på noget. når siden så refresher så er det altså filtre menuen der kommer sidst og der er allle resultaterne så kommet så hele billedet lige flytter sig en gang!! lorte side.. må snart til at bruge nogle af de andre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Det er rigtigt irreterende at surfe rundt..


    Jeg bruger Firefox her ude på arbejdet, og når har trykket på Alle Filtre og søger på noget. når siden så refresher så er det altså filtre menuen der kommer sidst og der er allle resultaterne så kommet så hele billedet lige flytter sig en gang!! lorte side.. må snart til at bruge nogle af de andre.


    Jeg er skiftet til pricerunner allerede gider ikke edbpriser hvis de ikke kan få sådan noget rettet

  • ja søge funktionen er direkte til at lukke op og sk*** i.... den hopper frem og tilbage og husker ikke hvad man søger på. Tak EDBpriser.dk for at lave en så ussel søgefunktion.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Første design var super godt og MEGET overskueligt, som i mine øjne er det vigtigste på sådan en side.


    Andet forsøg var acceptabelt, efter at havde brugt den lidt irriterede de nye kategorier mig ikke rigtigt.


    Men denne gang er det da gået helt galt! Flere store fejl på siden, og søge fuktionen er blevet reduceret, hvilket gør det umuligt at finde et specifikt produkt med mindre du kender det fulde navn på varen! Det er sku en ommer!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    Lige præcis, det er kun gået ned ad bakke siden de begyndte.. Det første design var til gengæld rigtig vellykket og overskueligt :)


    Bruger den kun til prischeck men jeg er skam medlem på forummet. Men efter deres skift af design falder interessen. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • ja flot design.. MEN sikke en ommer.. den søgefunktion der er helt hen i vejret.. hvorfor laver man en opdateret side hvor den VIGTIGEST del ikke virker.. elendigt..

  • jeg må os indrømme at det er gået helt galt denne gang..


    men efter sidste gang begyndte jeg også at bruge pricerunner en gang i mellem.. fanden utroligt..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK
    ser ingen problemer i søgefunktionen, eneste er man lige skal vende sig til det nye design, men sådan er det med alt nyt ?


    så skal de have rettet den for den er var da simpelhen til grin tidligere..

  • Man når da heller aldrig andet end lige nogenlunde at vænne sig til det gamle, der iøvrigt var væsentlig kønnere end det nye (på de fleste punkter).


    Men har deres søgefunktion nogensinde virket ordentlig?


    Det var først så sent som forleden, at jeg fandt ud af, at man rent faktisk kunne klikke på de små sorte ikoner i "udvidet søgning", og ændre dem fra "max" til "min" eller omvendt. :crazyeyes:


    Det har dog sine fordele, at søgefunktionen foreslår resultater mens man sørger. Brugen af javascript kan absolut fremme oplevelsen på et site. Men disse ting kunne de nemt have implementeret i den gamle side :ph34r:


  • Enig! Det er ærgeligt at de ikke har brugt mere tid på det teste... Især når man sidder som IT-stud. og ved hvor vigtigt det er at teste, teste, teste, teste og nåh ja teste... Det er sgu en ommer :S


    Skal dog siges at det ser ud som om de har lavet en del ændringer i løbet af dagen...! Tror stadig de arbejder med den nu, for jeg får lidt random SQL fejl... Error handling, EDBpriser, error handling......

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Enig! Det er ærgeligt at de ikke har brugt mere tid på det teste... Især når man sidder som IT-stud. og ved hvor vigtigt det er at teste, teste, teste, teste og nåh ja teste... Det er sgu en ommer :S


    Skal dog siges at det ser ud som om de har lavet en del ændringer i løbet af dagen...! Tror stadig de arbejder med den nu, for jeg får lidt random SQL fejl... Error handling, EDBpriser, error handling......


    Problemet ligger så også i at de har lagt siden op alt alt for tidligt det er virkelig dårlig stil at ligge en side op der ikke kan køre.


    Det fremmer i hvert ikke deres image ret meget :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Enig! Det er ærgeligt at de ikke har brugt mere tid på det teste... Især når man sidder som IT-stud. og ved hvor vigtigt det er at teste, teste, teste, teste og nåh ja teste... Det er sgu en ommer :S


    Skal dog siges at det ser ud som om de har lavet en del ændringer i løbet af dagen...! Tror stadig de arbejder med den nu, for jeg får lidt random SQL fejl... Error handling, EDBpriser, error handling......


    Ja, men i virkelighedens verden sker ordentlige tests bare lidt for sjældent.


    Det er dog noget af en brøle at lægge et site online, som overhovedet ikke fungerer.