Mistet mit PAS (skal bruge det)

  • Hej Tweakere,


    Jeg står i en uheldig situation.


    Har på en eller anden måde mistet PAS - KAN BARE IKKE FINDE DET!


    Problemet er at jeg på Torsdag skal på et Seminar i Polen...


    Er der noget jeg kan gøre?


    På forhånd tak

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Ja oprettet et midlertidigt pas ved Borger Service..


    Jeg gjorde det samme sidste år, kostede mig vidste 650kr, men fik så også et nyt et oven i :)


    Et nyt pas koster også 650kr.


    Tak forsvar, men kan ejg få det samme dag, altså det midlertidige? Skal jo som sagt til Polen torsdag morgen.

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Tag ned og bestil et nyt pas - hvis du beder pænt om det får du et papkort der fungere som midlertidigt pas på fuldstændig samme vilkår som det rigtige pas (pap kortet har dog en noget kortere udløbs dato)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Isse


    Tak forsvar, men kan ejg få det samme dag, altså det midlertidige? Skal jo som sagt til Polen torsdag morgen.


    Ja som Atomac siger.. Du for et pap kort med det samme.. Kan se du er fra Egernsund, så du skal vel til sønderborg kommune, der fik jeg hvertfald mit lavet.. og det var uden problemer.. Bare husk og medbring gyldigt pas billede :)

  • jeg var ude for det samme i 2007 hvor det blev væk dagen jeg skulle afsted (tror jeg tabte det) mnen put, jeg tog til billud og fik lavet et pas på politigården der, det var den lilla farve som et rigtigt pas, men lavet i papir, tog cirka ½ time og kostede 680 kr 600 kr for pas 80 ks for pas foto og så kunne jeg da jeg kom hjem fra ferie gå ned på borger service og aflevere mit papirpas sammen med de papirer jeg fik af politiet i billund lufthavn og et nyt billed og 2-3 uger senere fik jeg et nyt pas uden at skulle betale mere for det.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW