Half Sleeve Tattoo

  • Hey


    Jeg er på udkig efter en tattoo der fylder hele overarmen både inderside og yderside.
    Jeg har surfet på diverse hjemmesider, for at prøve at finde hvad jeg søger men uden held.
    Det skal være en tattoo sammensat af mange små billeder og dækker det øverste af armen
    komplet, er der nogen der har nogle billeder evtuelt eller kender et sted hvor jeg kan finde
    noget i den stil ?
    Håber nogen kan hjælpe


    på forhånd tak (:

  • Søg efter "New School" på google - det lyder som om det er det du er på udkig efter. Derudover kan du jo så begynde at lede efter tatovører, der er gode til den stil.


    P.S. Du kommer hurtigt til at betale 10.000,- eller mere for et half-sleeve.... Bare lige så du ikke går i koma, når du får et prisoverslag ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Er det ikke meningen at man selv bestemmer hvad der skal være på ens arm, og ikke et eller andet skema? :boxed:


    Jo men der er jo forskellige traditioner og til de traditioner følger nogle "ikoner". New School blander f.eks. mange af Old School tingene ind og derfor også betydningen.... Så et eller andet sted giver det mening at sætte sig ind i symbolikken - edderkoppespind har f.eks. traditionelt været forbundet med racisme og/eller en fængselsdom. I dag er edderkoppespind blevet mere normale og ses ofte brugt i tatoveringer udelukkende for udseendets skyld.
    Så jeg syntes da klart det giver mening at kigge lidt rundt og finde inspiration :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Keder
    Søg efter "New School" på google - det lyder som om det er det du er på udkig efter. Derudover kan du jo så begynde at lede efter tatovører, der er gode til den stil.


    P.S. Du kommer hurtigt til at betale 10.000,- eller mere for et half-sleeve.... Bare lige så du ikke går i koma, når du får et prisoverslag ;)


    tro mig medmindre hans arm er tæt på papirs tynd rækker 10000 ikke ret langt da en half sleeve normalt kører et stykke op på skulderen :)

  • Det er super med prisforslag drenge, men det er faktisk ikke så vigtigt med pengene.


    Der er ikke nogen der har nogle desiderede billeder liggende ?
    Sådan jeg kan jeg kan give min tattoguy et indblik i hvad jeg skal have.
    Så jeg har noget jeg kan hive inspiration fra og så bare selv ændre på

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
    Det er super med prisforslag drenge, men det er faktisk ikke så vigtigt med pengene.


    Der er ikke nogen der har nogle desiderede billeder liggende ?
    Sådan jeg kan jeg kan give min tattoguy et indblik i hvad jeg skal have.
    Så jeg har noget jeg kan hive inspiration fra og så bare selv ændre på


    google hvis du er helt tabt på hvad du vil have lavet :)

  • Har et billede inde i hovedet af hvordan det skal se ud.
    Men lige netop sådan et design kan jeg ikke finde på google :b
    hvilket egentlig er lidt frustrerende, så håbede lidt nogle af jer havde et billede.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    tro mig medmindre hans arm er tæt på papirs tynd rækker 10000 ikke ret langt da en half sleeve normalt kører et stykke op på skulderen :)


    Hvilket også var derfor jeg skrev det hurtigt løb op i 10k eller mere... Har selv full-sleeve, så du kan også trygt tro mig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
    Har et billede inde i hovedet af hvordan det skal se ud.
    Men lige netop sådan et design kan jeg ikke finde på google :b
    hvilket egentlig er lidt frustrerende, så håbede lidt nogle af jer havde et billede.


    Så snak med din tatovør.... Hvis han er god til den stil burde han også kunne finde på noget der afspejler dine idéer... Hvad for en tatovør bruger du?