Mobilabb.

  • [SIZE=1]Jeg skal snart ha nyt mobil abbonement når mit Telia Xpress kan siges op, men jeg ved ik lige hvad jeg sal vælge, der er jo et par stykker at vælge imellem.


    Jeg gider squ ik betale abb. og jo billigere sms jo bedre. Taler ik så meget, med mindre andre ringer til mig :P[/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    [SIZE=1]Jeg skal snart ha nyt mobil abbonement når mit Telia Xpress kan siges op, men jeg ved ik lige hvad jeg sal vælge, der er jo et par stykker at vælge imellem.


    Jeg gider squ ik betale abb. og jo billigere sms jo bedre. Taler ik så meget, med mindre andre ringer til mig :P[/SIZE]


    CBB mobil + :clap:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Lige et tip.


    Når du siger dit abb. op og Teila evt. tilbyder dig Telia ekstra til samme pris som Telmore, uden abb. osv. bla bla, så sig nej tak.
    Du får bare lige pludseligt en uspecificeret regning tilsendt og du aner ikke hvad den er for. Når du så ringer til Telia og brokker dig, får du efter ½ times ventetid i tlf, at vide at det er en fejl og du skal se bort fra den.
    Det synes jeg ikke ligefrem er noget der bringer tilliden i top. ;)

  • TELMORE .. Do I need to say more ? .. Godt være CBB + er det billigere, men tænk lige over det .. Hvad kan de tilbyde og hvorfor et selskab med et så (ja undskyld udtrykket) lame navn ..


    Telmore = service og kvalitet .. Det virker altid..


    Men vælg hvad dit hjerte begære, ville bare give min lille mening med :)


    P.s. Håber da du vælger Telmore, tror næppe du vil fortryde. :boxing:

  • Jeg er med på Telmore-vognen!.. Har haft det i... ja lang tid!... siden det startede vil jeg tro, og jeg har ALDRIG haft problemer med det. Da jeg fik det lå prisen på 1.25 eller mere i taletid, og nu er den dalet så småt ned på de 85 øre, og er rimelig sikker på at det ikke vare lang tid før end de sænker priserne igen...
    Så jeg ka ikke sige andet end at Telmore virker! og du får et nyere og større simkort når du bestiller dit abbodement..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban
    Jeg er med på Telmore-vognen!.. Har haft det i... ja lang tid!... siden det startede vil jeg tro, og jeg har ALDRIG haft problemer med det. Da jeg fik det lå prisen på 1.25 eller mere i taletid, og nu er den dalet så småt ned på de 85 øre, og er rimelig sikker på at det ikke vare lang tid før end de sænker priserne igen...
    Så jeg ka ikke sige andet end at Telmore virker! og du får et nyere og større simkort når du bestiller dit abbodement..


    Nemlig ..


    jo heller ikke for sjovt telmore har flere kunder en f.eks. CBB :)


    Kan ikke lade være, prøv lige at udtale det. IMO, lydet det som om man fandt på navnet i en brændert, sorry for "joken" ..

  • fedt nok med telmore. :D


    men jeg har ikke problemer CBB.de svare hurtig på mail og telefon


    og om så navnet er :lame:


    er er mig lige meget hvad det hedder bare det er billig :))
    jeg går ikke og siger CBB hele tiden. for så telefonselskab liderlig er jeg ikke :finger:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home


  • hehe, narj men i det lange løb, hvem vinder så ? ...


    Nu går jeg heller ikke vildt meget op i navnet, men når jeg besøger CBB's hjemmeside eller høre det navn, så er det ikke et firma jeg sådan i første omgang ville få lyst til at have ... IMO

  • Quote

    Originally posted by jurban
    Jeg er med på Telmore-vognen!.. Har haft det i... ja lang tid!... siden det startede vil jeg tro, og jeg har ALDRIG haft problemer med det. Da jeg fik det lå prisen på 1.25 eller mere i taletid, og nu er den dalet så småt ned på de 85 øre, og er rimelig sikker på at det ikke vare lang tid før end de sænker priserne igen...
    Så jeg ka ikke sige andet end at Telmore virker! og du får et nyere og større simkort når du bestiller dit abbodement..


    Ja og betaler 99 kr for det.



    The_Unforgiven


  • Rigtigt nok, men umiddelbart vil jeg ikke mene man har så meget at bruge det til, medmindre det er hurtigere ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    hehe, narj men i det lange løb, hvem vinder så ? ...


    Nu går jeg heller ikke vildt meget op i navnet, men når jeg besøger CBB's hjemmeside eller høre det navn, så er det ikke et firma jeg sådan i første omgang ville få lyst til at have ... IMO


    ja deres hjemmeside er :lame: men selv bedstemor and kan finde ud af det
    og sikkert der for det er billigt.

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Vælg Sonofon Selvhenter.
    85 øre for at ringe og 20 øre pr sms , UDEN abonnement.


    Ja, og hver gang man ringer op er der en fed kælling der fortæller at ens abbonoment løber ud engang i Marts. Småbelastende :dots:

  • Quote

    Originally posted by johnni


    ja deres hjemmeside er :lame: men selv bedstemor and kan finde ud af det
    og sikkert der for det er billigt.


    Jo det er også rigtigt nok ..


    Men farvevalg er ligeså vigtigt som så meget andet på en hjemmeside. Lidt off-topic. Og pink eller hvad den menufarve nu engang er, den passer ingen steder hen .. atter lidt off-topic .. og måske lidt smag og behag .


    Anyway, ComOn har da valgt Telmore til årets mobilselskab :]

  • Quote

    Originally posted by scully


    Ja, og hver gang man ringer op er der en fed kælling der fortæller at ens abbonoment løber ud engang i Marts. Småbelastende :dots:


    Må være noget du drømmer!!!!!!!
    Min datter har det og der er ingen fed eller tynd dame der siger noget som helst.



    The_Unforgiven