Post Danmark med Track And Trace

  • Jeg var på posthuset idag, for at sende en pakke til en jeg handler med på Tweak.
    Jeg var dernede ca. kl.15, jeg udfyldte papiret, modtaog pakkenummeret. Nu er klokken blevet snart 21, og når jeg så går ind på tt på post danmarks hjemmeside og skriver nummeret ind, kommer der en boks frem hvor der står: Der er ikke fundet oplysninger om forsendelsen: 07004934834DK


    Er det det rigtige nummer jeg bruger, eller?

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Okay, tak for svaret :D

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Låner lige tråden:
    http://www.postdanmark.dk/trac…code=00370714830267097242
    Burde den ikke have været leveret til mig i dag?
    Lidt træt af at først kunne få det på fredag, da der ikke er nogen hjemme til at tage imod den i morgen, og torsdag har posthuset lukket...


    Jo burde den, men igen kommer an på hvor mange pakker postbilen har haft med sig.. fordi de kører sq ikke 2 gange ud.. så du er nok en af de uheldige som ikke har fået sin pakke med..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan


    Jo burde den, men igen kommer an på hvor mange pakker postbilen har haft med sig.. fordi de kører sq ikke 2 gange ud.. så du er nok en af de uheldige som ikke har fået sin pakke med..


    Blaah, det er sku for ringe :(

  • Nej den burde ikke være leveret i dag. Post Danmark har 2 hverdage til at levere pakker. Så det vil sige at de har til og med i morgen til at forsøge at levere den på din adresse. Så der er ikke noget der er for ringe (endnu i hvertfald).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Nej den burde ikke være leveret i dag. Post Danmark har 2 hverdage til at levere pakker. Så det vil sige at de har til og med i morgen til at forsøge at levere den på din adresse. Så der er ikke noget der er for ringe (endnu i hvertfald).


    Anders


    Man fryder sig bare ved ordene "dag til dag levering" :D Kunne godt have brugt pakken i dag.

  • Jeg har nogen gange ringet og fået lov til at hente min pakke inden de kørte ud med pakkepost.. Det er rimelig fedt for jeg ligger sidst på ruten så nogle gange kommer de først kl 20..

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42