Det kan da bare ikke være rigtigt

  • Åbenbart, jeg syntes at det er sygt, hvad der er galt med de mennesker ved jeg ikke, og har jeg heller ikke lyst til at sætte mig mere ind i, det er mig for makabert.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Det er godt nok groteskt og vanvittigt. Hvad foregår der i de folks hoveder?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • For s*tan hvor er de da langt ude. Det er jo sygt! Hvordan kan man være så følelsesløs at man gør sådan noget.


    Derudover er jeg da uhyggelig skuffet over at det så vidt jeg ved overhovedet ikke er blevet nævnt i de danske medier. Det er da sådan noget Nyhederne og TV-Avisen burde beskæftige sig med, men de har nok for travlt med at fortælle hvad der kommer i de kommende talentkonkurrenceprogrammer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    For s*tan hvor er de da langt ude. Det er jo sygt! Hvordan kan man være så følelsesløs at man gør sådan noget.


    Derudover er jeg da uhyggelig skuffet over at det så vidt jeg ved overhovedet ikke er blevet nævnt i de danske medier. Det er da sådan noget Nyhederne og TV-Avisen burde beskæftige sig med, men de har nok for travlt med at fortælle hvad der kommer i de kommende talentkonkurrenceprogrammer.


    Anders


    Ja eller at Obama har fået en hund ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Det er så ufatteligt at nogen kan få sig selv til at gøre sådan noget mod et andet menneske!
    Det værste af det hele er at det desværre foregår over hele verden lige nu.
    "Ingen er født onde", nej men man kommer sgu i tvivl nogen gange!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Man bliver jo helt flov over at bo i et land, som handler med, (og støtter), sådan et land :O
    ...men ok, det gør vi jo også med Kina, Rusland, Tyrkiet & USA m.fl.

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().