Flere piger på tweak ? he he

  • Arial tror du også på julemanden?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    nu skal vi også til at en makeup kategori ;(


    ja fedt
    den kan hede case mod/makeup

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by Axel
    Arial tror du også på julemanden?


    haha nej - men jeg ser bare en mulighed for snart at finde mig en kæreste, der også kan se det fede i at tweake hele natten :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    haha nej - men jeg ser bare en mulighed for snart at finde mig en kæreste, der også kan se det fede i at tweake hele natten :))


    Ok du tror da vist helt sikkert på julemanden!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Axel


    Ok du tror da vist helt sikkert på julemanden!


    Har faktisk en kammerat (+ hans kone) og når de har lagt ungerne i seng i weekenden, sidder de og battler warcraft hele natten. Hun joiner faktisk også indimellem når vi holder LAN ;)

  • Min ekskærste var Diablo2 LOD freak...hehe hun kunde spille i flere dage... i starten var det meget sjovt at have en interasse sammen men efter nogle måneder gik det op for mig at vores forhold gik ud på at sedde ved hver sin PC... nej tak ikke flere Piger der er til PC spil :) ikke til mig i hvert fald...


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Har faktisk en kammerat (+ hans kone) og når de har lagt ungerne i seng i weekenden, sidder de og battler warcraft hele natten. Hun joiner faktisk også indimellem når vi holder LAN ;)


    Hey... Tæl lige min kone og mig med. ;)
    Vi spiller da BF DC og hun sidder ofte og kigger med på Tweak, på sin egen computer vel at mærke. Det tager alt for lang tid, hvis jeg skal vente på, at hun får læst alle posts på min computer og det går jo ikke. ;)


    BTW. Jeg sidder stadig og griner af, at dit vandkøling lå på din seng og osede af sex. :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    BTW. Jeg sidder stadig og griner af, at dit vandkøling lå på din seng og osede af sex. :))


    he he - nu sidder det i compen som i anledning af julen har fået lov til at komme op på bordet og stå. :))



    Havde ikke lige kørt ledningerne ordentligt da jeg skulle teste i nat, så ledningen fra den 120mm der sidder på radiatoren blev lige fræset over af sig selv :O


    umm.. men når det først er monteret forstår man jo slet ikke hvordan man nogensinde har klaret sig med luftkøling :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by johnni
    hey hvor finder man sådan en kone ??


    Hun var meget svær at finde og jeg måtte grueligt meget igennem, før jeg fandt hende. Giftede mig med hende pinsedag i år. ;)
    Jeg kender godt det med at kæresten sidder ved den anden computer og så var det den aften.
    Sådan er det heldigvis ikke her. Jeg må sidde ved min computer, lige så længe jeg orker. Hun sidder ikke meget ved sin. Lucky me :D

  • Jeg må sidde ved min computer, lige så længe jeg orker. Hun sidder ikke meget ved sin. Lucky me :D[/quote]


    ahh du er dum at høre på :)):))



    edit:øv det virkede ikke som jeg trode den var til hans

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

    Rettet 2 gange, sidst af Johnni ().

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he - nu sidder det i compen som i anledning af julen har fået lov til at komme op på bordet og stå. :))


    Du skulle næsten have en rude i siden og så en erotisk tekst, hvor der står" Have a closer look. Sex inside". ;)


    Quote


    Havde ikke lige kørt ledningerne ordentligt da jeg skulle teste i nat, så ledningen fra den 120mm der sidder på radiatoren blev lige fræset over af sig selv :O


    Ups. Så måtte du lige have gang i loddekolben og en gang krympeflex. :O


    Quote


    umm.. men når det først er monteret forstår man jo slet ikke hvordan man nogensinde har klaret sig med luftkøling :rolleyes:


    Kan jeg nemt følge dig i. Glæder mig også til at få lavet noget vandkøling på min, men det bliver en ret stor omgang, så det tager tid, masser af tid. ;)
    Det skal blive en fornøjelse, at man kun lige kan høre harddiskene spinde op, når man tænder for dyret. :D


  • Hvad har du lige gang i der? ;)
    Skal du lige have en omgang mere?
    Kom bare an...:boxing:;)