Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 28. april 2009, 23:36

haha... :D

self.. har os sidder der inde længe.. overvejer at købe et par med sølv spejl glas i.. og nogen med grøn glas og guld ramme..

Men 2 er måske lige i overkanten..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

22

onsdag, 29. april 2009, 01:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
har sq også lige bestilt et par til 950 kr....hvis de så bare holder 2-3 år så er det fint med mig...de der billige solbriller smadrer man jo alt for nemt.

Super, hvor fra blev det? Har ikke selv bestilt endnu så vil meget gerne høre fra dig når du modtager :)

http://www.otticanet.it

fandt nogle jeg kunne lide formen på....det amerikanske militær får sq altid de bedste :) .....de fedeste må være dem lawrence fishbourne bar i matrix, tror bare ikke jeg kan få det til at se godt ud desværre :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

23

onsdag, 29. april 2009, 08:15

Er der nogle måder/tommelfingerregler, hvor man kan se om solbriller passer i størrelse eller er det bare at tage chancen når man køber online.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

24

onsdag, 29. april 2009, 08:26

Citeret

Citeret

Citeret

har sq også lige bestilt et par til 950 kr....hvis de så bare holder 2-3 år så er det fint med mig...de der billige solbriller smadrer man jo alt for nemt.

Super, hvor fra blev det? Har ikke selv bestilt endnu så vil meget gerne høre fra dig når du modtager :)

http://www.otticanet.it

fandt nogle jeg kunne lide formen på....det amerikanske militær får sq altid de bedste :) .....de fedeste må være dem lawrence fishbourne bar i matrix, tror bare ikke jeg kan få det til at se godt ud desværre :)

Nemlig, de pisse fede men ja det nok kun få der ka gå med dem så det ser godt ud :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

25

lørdag, 2. maj 2009, 14:32

Fin side den otticanet.com! :)

Skal helt sikkert have bestilt en af dem her inden længe: http://www.otticanet.it/gucci.cfm?p_codi…&glasses_type=2 eller http://www.otticanet.it/dolce-&-gabbana.…&glasses_type=2 .

Dog undrer det mig at den Dolce & Gabbana brille kun findes på deres hjemmeside. Jeg kan ikke engang finde den på Dolce & Gabbanas hjemmeside :rolleyes:

Btw. Så kunne det da være fedt at høre om nogle af dem som har bestilt mange solbriller over nettet har nogle tommelfinger regler som der lige er hurtige at tjekke? :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

26

tirsdag, 5. maj 2009, 13:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque

Skal helt sikkert have bestilt en af dem her inden længe: http://www.otticanet.it/gucci.cfm?p_codi…&glasses_type=2 eller http://www.otticanet.it/dolce-&-gabbana.…&glasses_type=2 .

Dog undrer det mig at den Dolce & Gabbana brille kun findes på deres hjemmeside. Jeg kan ikke engang finde den på Dolce & Gabbanas hjemmeside :rolleyes:

Btw. Så kunne det da være fedt at høre om nogle af dem som har bestilt mange solbriller over nettet har nogle tommelfinger regler som der lige er hurtige at tjekke? :)

vent med at bestille der ....jeg har ikke engang fået en ordre bekræftigelse endnu...har netop kontaktet dem igen, siden jeg intet har hørt, sker der ikke snart noget ender jeg med at spærre transaktionen på mit visa

27

tirsdag, 5. maj 2009, 13:50

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque

vent med at bestille der ....jeg har ikke engang fået en ordre bekræftigelse endnu...har netop kontaktet dem igen, siden jeg intet har hørt, sker der ikke snart noget ender jeg med at spærre transaktionen på mit visa

Underligt, jeg lagde en bestilling ind på deres side søndag og modtog ordrebekræftelse lidt efter. Pakken blev afsendt igår (mandag) og modtog også T&T nummer til fedex. Idag modtog jeg endnu en mail med direkte link til T&T status, og kan se at pakken ifølge Fedex er fremme imorgen :)

Så håber da at kunne skrive her i tråden at de er modtaget imorgen, evt. med et billede :D

EDIT: Bestilte desuden med Paypal, det giver lidt bedre sikkerhed mht. at trække penge tilbage hvis noget ikke er som det skal være.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JuiCe" (05.05.2009, 13:51)

28

tirsdag, 5. maj 2009, 16:53

Det lyder godt nok mystisk :)
Men tak for tippet!

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

29

tirsdag, 5. maj 2009, 23:04

tog kontakt med dem, og af en eller anden grund er ordren mistet et eller andet sted over nettet....bestiller lige igen, for de svarede fint nok på direkte email kontakt.

30

tirsdag, 5. maj 2009, 23:06

Citeret

tog kontakt med dem, og af en eller anden grund er ordren mistet et eller andet sted over nettet....bestiller lige igen, for de svarede fint nok på direkte email kontakt.

Ok, det vel hvad der kan ske, den skal jo også sendes helt til Italien (ordren) :crazyeyes:
Håber så meget jeg har en pakke ved døren imorgen ! :D

31

onsdag, 6. maj 2009, 12:19

Citeret

Citeret

Ok, det vel hvad der kan ske, den skal jo også sendes helt til Italien (ordren) :crazyeyes:
Håber så meget jeg har en pakke ved døren imorgen ! :D

af en eller anden grund fatter deres hjemmeside ikke at få netop min ordre igennem......gider ikke bøvle mere med deres hjemmeside, så må de sq kode den til at overholde de alm regler der er for hjemmeside kodning, for det må være deres problem....bestiller et andet sted

32

onsdag, 6. maj 2009, 14:31

Det sku lidt trist, er det fordi du har betalt med visa og ikke igennem Paypal? :) Jeg oplevede nemlig ingen problemer, men valgte jo så også Paypal.

Nå, jeg har ihvertfald modtaget min ordre idag med Fedex som var så venlige at sætte pakken foran døren (jeg havde givet tilladelse med underskrift på en post-it der hang på døren).

Begge briller var pakket fint ned i beskyttende bobleplast, samt Police etui. Og så var der endda en fiberkluds med fra Otticanet til hver brille :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JuiCe" (06.05.2009, 14:32)

33

tirsdag, 2. juni 2009, 21:19

Citeret

Det sku lidt trist, er det fordi du har betalt med visa og ikke igennem Paypal? :) Jeg oplevede nemlig ingen problemer, men valgte jo så også Paypal.

Nå, jeg har ihvertfald modtaget min ordre idag med Fedex som var så venlige at sætte pakken foran døren (jeg havde givet tilladelse med underskrift på en post-it der hang på døren).

Begge briller var pakket fint ned i beskyttende bobleplast, samt Police etui. Og så var der endda en fiberkluds med fra Otticanet til hver brille :9xo

Fede briller! :9xo

Så mangler vi bare et billed af dig inkl. brillerne :))

Anyway, købte også et par her .... igen, forløb uden problemer. brugte Mastercard Gold.

Nu ser vi hvor hurtige de kan gøre det denne gang.

34

tirsdag, 2. juni 2009, 22:35

Jeg skulle meget gerne modtage et par i morgen. Kan se på Royalmail at de er kommet til Danmark i går i hvert fald :clap:

Blev til disse forøvrigt: http://www.sunglasses-shop.co.uk/uk-sung…-White/9858.htm

Smider også lige en update når jeg modtager dem.

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (02.06.2009, 22:44)

35

tirsdag, 2. juni 2009, 23:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Jeg skulle meget gerne modtage et par i morgen. Kan se på Royalmail at de er kommet til Danmark i går i hvert fald :clap:

Blev til disse forøvrigt: http://www.sunglasses-shop.co.uk/uk-sung…-White/9858.htm

Smider også lige en update når jeg modtager dem.

endte også med at bestille mine bollé swiftkick der, ingen problemer med levering, selvom det nok tog 1 dag mere end jeg forventede....

36

onsdag, 3. juni 2009, 13:04

Så kom mine så, så hurtig levering som det kan lade sig gøre fra England vil jeg tro :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

37

torsdag, 4. juni 2009, 20:51

Typisk nok, så har den engelske butik nærmest ikke Giorgio Armani :(

Så er spørgsmålet bare om man vil købe hos Glade Briller eller den italienske biks. Alligevel 3-400 kr. forskel i prisen.

38

fredag, 5. juni 2009, 02:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Så er spørgsmålet bare om man vil købe hos Glade Briller eller den italienske biks. Alligevel 3-400 kr. forskel i prisen.

Har købt denne, bare i brun til 912 kr - ca 1k inkl levering:

http://www.otticanet.it/emporio-armani.c…hiale=EA_9490_S

De afsendte brillerne samme dag - så kan varmt anbefale dem.

Hos thiele kostede de 2237 Kr 8o

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GiZzZa" (05.06.2009, 02:10)

39

fredag, 5. juni 2009, 08:21

Citeret

Tag den billigste hvis de ellers er ens. ;)

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

40

fredag, 5. juni 2009, 09:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af GiZzZa

Citeret

Har købt denne, bare i brun til 912 kr - ca 1k inkl levering:

http://www.otticanet.it/emporio-armani.c…hiale=EA_9490_S

De afsendte brillerne samme dag - så kan varmt anbefale dem.

Hos thiele kostede de 2237 Kr 8o

Ja, dem jeg er faldet for koster også 2500 kr. hos Thiele.

Citeret

Oprindeligt indlæg af baloo

Citeret

Tag den billigste hvis de ellers er ens. ;)

Det ender det sikkert også med ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (05.06.2009, 09:52)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.