• Hej drenge og piger!
    Jeg skal være klædt ud på min sidste skole dag, men jeg aner ikke som hvad....
    har i ikk' nogle forslag - og jeg gider ikk' rende rundt i latex-dragt (:

    Cooler Master CM690 PURE
    ASUS Crosshair IV Formula ROG
    Phenom II X6 1090T @ 3.2 Ghz
    Corsair Hydro Series H50
    Corsair Performance Series P64 64 GB
    WD Caviar Black 500 GB
    XFX Radeon HD 5870
    4 x 2GB mushkin enhcanced DDR3 PC3-1600 CL7
    Cooler Master Silent Pro M850 850 Watt

    Rettet en gang, sidst af KonG HumlE ().

  • Super overskrift. :pokey:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote


    Haah, den var sgu god :clap:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Fremover skal du nok give en overskrift der fortæller lidt mere om hvad det er du vil. 90 % af alle tråde kunne have den overskrift!


    Sidste skoledag i gymnasiet klædte jeg mig ud som en gammel kone med tøj jeg købte i en genbrugsforretning. Nemt og billigt. Sminken stod alle tøsebørnene i klassen for :))


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • må jeg anbefale at tage ned og kikke på genbrugstøj.. og så bare mix noget sammen.. eller virkelig gå op i at komme til at ligne noget..


    det gjorde jeg den gang..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • jeg var klædt ud som læge 8)


    Men noget der virkelig kan åbne øjene op er hvis du klæder dig ud i skolepige uniform med lår kort nederdel osv.


    Det var der en fra min klasse der gjoder og gal hvor så det sjovt ud :))

  • Skal også finde et kostume og er indtil nu blevet inspireret af hvordan jeg så ud børnehave- og førsteklasse, dengang gik jeg - op i noget så havde vildt runde briller en gammel skjorte lidt lignende skovmandsskjorte og jogging/cowboybukser som man kaldte det :) Så jeg har valgt at slutte af som jeg startede :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Skal også finde et kostume og er indtil nu blevet inspireret af hvordan jeg så ud børnehave- og førsteklasse, dengang gik jeg - op i noget så havde vildt runde briller en gammel skjorte lidt lignende skovmandsskjorte og jogging/cowboybukser som man kaldte det :) Så jeg har valgt at slutte af som jeg startede :P


    Haha det er da faktisk også en ret sjov ide :D

  • rul dig i lim og så find en frisør der lige har klippet en masse folk med brunt hår, rul dig der og voila: Chewbacca

  • Jeg skal prøve at lave en bedre overskrift næste gang jeg poster :D


    og tak for alle forslagene

    Cooler Master CM690 PURE
    ASUS Crosshair IV Formula ROG
    Phenom II X6 1090T @ 3.2 Ghz
    Corsair Hydro Series H50
    Corsair Performance Series P64 64 GB
    WD Caviar Black 500 GB
    XFX Radeon HD 5870
    4 x 2GB mushkin enhcanced DDR3 PC3-1600 CL7
    Cooler Master Silent Pro M850 850 Watt