Jackass Wannabe

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    lol skulle lige til at skrive det.. men der skal åbenbart mere til at imponere tøserne nutildags.


    lol ikke nødvendigt og imponere dem da pigen til venstre er min 8)

  • hey vi har lige prøvet noget lignendene idag. jeg er inde ved cirkus mili og vi havde lige en lille øvelse hvor vi skulle repetere C Kampstoffer. vi var så lige en tur i Gas huset ved samme lejlighed hvor der blev sprøjtet godt med cs gas (en form for tåregas) vi kom så ind i rummet hvor vi så skulle tage vores maske på inden for 9 sec. og uden at trække vejret inden. det gik så også fint nok. men så skulle vi skifte filtrator filter på vores maske. der skete så det at jeg godt kunne skrue den af, men jeg kunne satme ikke ramme gevindet hvor den skulle skrues på igen. hvilket så resulterede i at jeg efter en ca. 120 sekunder med famlen og hvor jeg var godt blå i hovedet tilsidst blev nødt til at trække vejret uden filtrator på. der gik ikke mere end 15 sec. så var jeg ude af huset med det største tudefjæs man kan forestille sig. og tro mig. det river satme noget i halsen og øjnene det lort.

  • Jeg syndes nu at den lille dans han laver inden han bliver sprayet er mere flov end det faktum at manden er dum nok til at lade sig spraye....


    Fed7haS

  • Kan ikke lige se linket, men kender også en anden side hvor de prøver Tåregas!!!
    Vil ikke udtale mig om hvor dumme de er ;)


    Farmerass.dk

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH shit hvor dum kan man være?????? og så den dans!!!!! NEJ NEJ NEJ NEJ...!!!! :] :] :] :]

  • Quote

    Originally posted by Cartman_dk


    lol ikke nødvendigt og imponere dem da pigen til venstre er min 8)

    shit cartman hvad er han dog for et fjols? sparkede i ham ik bagefter for at lave den der dans? han kan simpelthen komme i fængsel for at danse så latterligt!!

  • Quote

    shit cartman hvad er han dog for et fjols? sparkede i ham ik bagefter for at lave den der dans? han kan simpelthen komme i fængsel for at danse så latterligt!!


    ja pas på!! dansen han danser er dansen efter Jidabock og den dans er ikke lovlig :D

  • De bliver jo ikke solgt for sjov!!!! :drink:


    Gad vide om han bare troede han kunne danse videre bagefter????


    En voldtægtforbryder som bare tænker... "Fuck nu kommer jeg til at lufte af peber hele dagen, men jeg knepper dig sku alligevel..."...!!!


    Rimelig lam fyr... Eller skal vi bare kalde ham STIV!!! :lame:


    Men han holdt dog op med at danse....

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo