21

torsdag, 26. marts 2009, 08:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af CAHS
For det første hedder jeg ikke Claus houmann , hvilket jeg har forklaret personen op til flere gange , der er lidt flere personer end mig der hedder det navn i danmark, ja jeg har handlet med Metric hvor jeg havde en byttehandel med min LG X110 + penge til hans HTC Touch Diamond, hvor jeg sendte pakken til ham om mandagen og han sendte hans til mig.

Ja jeg har handlet med Max og en Jesper fra mobildebat, begge pakker skulle være sendt med GLS men den unge kvinde / pige som jeg indleverede pakken til hos blockbuster har fået dem væk, i skal ikke spørge mig hvordan for jeg ved det ikke , jeg indlevere pakkerne og resten står hun for.

Og ja har lige sendt til Metric for anden gang og har valgt og bruge PostDK igen fordi jeg kan jo åbenbart ikke stole på blockbuster, og så fordi jeg ikke gider hænges ud på nettet.

Og ja jeg bor i 5400 Bogense og ingen andre steder , har ikke været uden for nogen ulykker eller andre personlige ting som folk ville tro, jeg arbejder sådan set bare til langt ude på natten og det her er det sidste jeg har brug for og læse når jeg kommer hjem.

Pakkerne jeg sendte via GLS er efterlyst og de er som sagt forsikret til op for 4500,-.

//Cash

det var slet ikke for at hænge dig ud eller noget andet..
Det var sku mere fordi jeg tror næppe at du skulle snyde. Og jeg syntes det var en måde at forklare MAX at ikke alt er ondt i denne verden..

Det med gls er bare uheldigt, ellers er der en ekspidient der blev meget glad for nogle ting :)
Et eller andet sted skyld MAx dig nu også en "offentlig" undskyldning.

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

22

torsdag, 26. marts 2009, 08:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

Citeret

For det første hedder jeg ikke Claus houmann , hvilket jeg har forklaret personen op til flere gange , der er lidt flere personer end mig der hedder det navn i danmark, ja jeg har handlet med Metric hvor jeg havde en byttehandel med min LG X110 + penge til hans HTC Touch Diamond, hvor jeg sendte pakken til ham om mandagen og han sendte hans til mig.

Ja jeg har handlet med Max og en Jesper fra mobildebat, begge pakker skulle være sendt med GLS men den unge kvinde / pige som jeg indleverede pakken til hos blockbuster har fået dem væk, i skal ikke spørge mig hvordan for jeg ved det ikke , jeg indlevere pakkerne og resten står hun for.

Og ja har lige sendt til Metric for anden gang og har valgt og bruge PostDK igen fordi jeg kan jo åbenbart ikke stole på blockbuster, og så fordi jeg ikke gider hænges ud på nettet.

Og ja jeg bor i 5400 Bogense og ingen andre steder , har ikke været uden for nogen ulykker eller andre personlige ting som folk ville tro, jeg arbejder sådan set bare til langt ude på natten og det her er det sidste jeg har brug for og læse når jeg kommer hjem.

Pakkerne jeg sendte via GLS er efterlyst og de er som sagt forsikret til op for 4500,-.

//Cash

det var slet ikke for at hænge dig ud eller noget andet..
Det var sku mere fordi jeg tror næppe at du skulle snyde. Og jeg syntes det var en måde at forklare MAX at ikke alt er ondt i denne verden..

Det med gls er bare uheldigt, ellers er der en ekspidient der blev meget glad for nogle ting :)
Et eller andet sted skyld MAx dig nu også en "offentlig" undskyldning.

Nej ved godt du ikke ville hænge mig ud , men det var det som Max prøvede på hvilket jeg ved er imod de fleste forums regler, er ny herinde så kender ikke alle regler til punkt og prikke , men har handlet på mobildebat i en 1½ år eller deromkring.

Og ja blockbuster er den lokale GLS indlevering og aner selvfølgelig ikke om der er en ekspedient som er blevet glad for nogle pakker , skal jeg ikke kunne udtale mig om , for vil da ikke hænge hende eller nogen anden ud på nettet da jeg ikke aner hvad der er sket.

Og det er noget lort Max fyrer af med og ha et alibi, sig mig er det mord jeg er blevet sigtet for ? :roller:

23

torsdag, 26. marts 2009, 13:36

Citeret

Nej ved godt du ikke ville hænge mig ud , men det var det som Max prøvede på hvilket jeg ved er imod de fleste forums regler, er ny herinde så kender ikke alle regler til punkt og prikke , men har handlet på mobildebat i en 1½ år eller deromkring.

Og ja blockbuster er den lokale GLS indlevering og aner selvfølgelig ikke om der er en ekspedient som er blevet glad for nogle pakker , skal jeg ikke kunne udtale mig om , for vil da ikke hænge hende eller nogen anden ud på nettet da jeg ikke aner hvad der er sket.

Og det er noget lort Max fyrer af med og ha et alibi, sig mig er det mord jeg er blevet sigtet for ? :roller:

det ligner det i følge max..

hvor bliver hans reponse af..

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

24

torsdag, 26. marts 2009, 14:38

Har selv en skole + kæreste at passe så, ja.

Jamen, det er da fint. Hvorfor må jeg så ikke set et billed af den kvittering?
Og sjovt, du ikke har svaret på msn så? Men fint nok, du havde jo nogle problemer med msn på et tidspunkt.

Hvorfor fik jesper ikke sine penge tilbage, som du så lovede? (ved intet om den handel, kun hva han fortæller mig :) )

Når, du ikke selv giver noget respons så er det lidt svært, og sjovt alt det her liiige sker med dig.

1. du sover over dig 2. T&T nummeret virker ikke 3. Dit tlf nummer virker ikke 4. Pakken er "forsvundet"

Nej, det ikke mord du er anklaget for, men det er da smart du handler ordenligt med nogen, og ikke med andre. Så kan nogen sige go' for dig.

Men fint nok, hvis du er overbevist om den er forsvundet hos dem.

Du kan da lige sende dit nummer i en PB/M, msn eller på min mail, så jeg kan give dig et kald.

signatur? :O

25

torsdag, 26. marts 2009, 15:49

Nej msn virker godt nok for mig lige pt. er bare ikke online da jeg som sagt arbejder fra mandag - torsdag fra eftermiddag ~ nat.

Hvad jeg snakker med Jesper om er vidst mellem mig og ham , og ikke din sag, du skal ikke begynde og lege politi overfor mig.

Et billede af kvitteringen skulle hjælpe dig hvordan ? , har ikke nogen funktionel tlf lige pt. da stadig afventer den N85 som jeg ville have som er i restordre så sidder med en tlf hvor lcd skærmen ikke rigtig virker, så kunne ikke tage et billede selvom jeg ville.

Citeret

Nej, det ikke mord du er anklaget for, men det er da smart du handler ordenligt med nogen, og ikke med andre. Så kan nogen sige go' for dig.

Det der er noget lort og fyrer af siden nu har metric lige modtaget den anden pakke fra mig uden problemer, hvilket så også er afsendt med postdanmark, både dig og jesper krævede GLS da det var den billigste løsning, man får hvad man betaler for sommetider.

Jeg er ikke overbevist om at den bare kan forsvinde sådan der uden videre , slet ikke med 2 pakker, men de skal dække min pakke og der er gået over 1 uge nu, så imorgen kontakter jeg dem med krav om og få begge tab dækket økonomisk fra hvad det hele kostede fra nyt.

Og forresten, om jeg sover over mig eller ej , rager ikke dig , no offense men du skal ikke blande dig i mit liv , skal andre heller ikke.

Og nej har ikke tænkt dig og give dig mit private nr så du kan ringe i tide og utide og genere mig, Metric har mit private nr så han kan bekræfte jeg er til og komme i kontakt med og svarer temmelig prompte.

ChiliIndianeren

Gæst

26

torsdag, 26. marts 2009, 15:57

Citeret

Nej msn virker godt nok for mig lige pt. er bare ikke online da jeg som sagt arbejder fra mandag - torsdag fra eftermiddag ~ nat.

Hvad jeg snakker med Jesper om er vidst mellem mig og ham , og ikke din sag, du skal ikke begynde og lege politi overfor mig.

Et billede af kvitteringen skulle hjælpe dig hvordan ? , har ikke nogen funktionel tlf lige pt. da stadig afventer den N85 som jeg ville have som er i restordre så sidder med en tlf hvor lcd skærmen ikke rigtig virker, så kunne ikke tage et billede selvom jeg ville.

Citeret

Det der er noget lort og fyrer af siden nu har metric lige modtaget den anden pakke fra mig uden problemer, hvilket så også er afsendt med postdanmark, både dig og jesper krævede GLS da det var den billigste løsning, man får hvad man betaler for sommetider.

Jeg er ikke overbevist om at den bare kan forsvinde sådan der uden videre , slet ikke med 2 pakker, men de skal dække min pakke og der er gået over 1 uge nu, så imorgen kontakter jeg dem med krav om og få begge tab dækket økonomisk fra hvad det hele kostede fra nyt.

Og forresten, om jeg sover over mig eller ej , rager ikke dig , no offense men du skal ikke blande dig i mit liv , skal andre heller ikke.

Og nej har ikke tænkt dig og give dig mit private nr så du kan ringe i tide og utide og genere mig, Metric har mit private nr så han kan bekræfte jeg er til og komme i kontakt med og svarer temmelig prompte.

Efter min mening virker du ikke rigtigt som den seriøse her..

Manden må ikke se en kvittering - Det mener du er irrelevant?
Manden må ikke få dit nummer - Det mener du er irrelevant?
Og du kan da tro at han må snakke med hvem han vil, om hvad han vil - Vi lever i et frit land mester ;)

I mine øjne virker du ret suspekt, når der er flere ting der bare ikke kan komme på tale - Når vedkommende har penge ud at flyve! Hvis det var mig det var sket for, havde jeg fundet dig meget hurtigt ;)

27

torsdag, 26. marts 2009, 16:00

Har ikke intensioner om at vælge side i den her sag.. Der bliver vist kastet rigeligt med mudder :P

Men et billede af kvitteringen fra GLS, ville jo fortælle om din ærlighed i sagen.. Hvis man kunne se sådan et fingerpej for om GLS har været involveret i sagen, så skal der ihvertfald være tale om en seriøs svindelorganisation, for at det ikke beviser din uskyld :))

Til Max: Det ville formentlig være så uendeligt meget lettere for dig og cahs - inkl. alle os andre, hvis den indgående formulering af tilfældet, var lidt mindre subjektivt :crazyeyes: du har nok en masse indikationer på at der (måske) foregår noget snyd, men det er jo ikke definitivt bevis på at du er blevet snydt..

Det er bare en lille anbefaling herfra..

28

torsdag, 26. marts 2009, 16:06

Altså hvem jeg giver mit privat tlf nr ud til er sq min sag, har fortalt knægten at jeg ikke har nogen funktionel tlf ligenu og det jeg havde et cam i var min bærbar som jeg solgte til Metric herinde fra, så hvad er det lige præcis du vil have jeg skulle gøre ?.

Kan godt være vi lever i et frit land, men har du nogensinde hørt om data beskyttelses loven ? , hetz mod nogen online er ulovligt i det her land og hænge nogen ud er ligeså.

Nå ja det skal så også lige siges at jeg har modtaget trusler nu fra knægtens far om øretæver hvis han mødte mig, men vil da godt invitere ham på en kop kaffe eller en kop øl og så sende ham retur, bortset fra de så var kørt ca. 300km forbi hvor det rent faktisk er jeg bor og generede en anden gut.

Og Max havde så heller ikke så mange andre pæne ord i hans mund , men det er jo typisk folk online bag en skærm hvis du spørger mig.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CAHS" (26.03.2009, 16:09)

ChiliIndianeren

Gæst

29

torsdag, 26. marts 2009, 16:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
men det er jo ikke definitivt bevis på at du er blevet snydt..

Omvendt kan man så også sige, at han heller ikke har noget bevis for at han ikke er..

Jeg vælger ikke side - Men der er flere ting i seneste indlæg fra den anklagede, som efter min mening virker lidt skumle.. Det er mange ting der lige er galt på samme tid, visse oplysninger må ikke tilspørges osv.

30

torsdag, 26. marts 2009, 16:10

Anyhow jeg er færdig med og besvare flere beskyldninger imod mig i den her tråd, de involverede partnere kan kontakte mig via PB's på det her board.

ChiliIndianeren

Gæst

31

torsdag, 26. marts 2009, 16:10

Citeret

Altså hvem jeg giver mit privat tlf nr ud til er sq min sag, har fortalt knægten at jeg ikke har nogen funktionel tlf ligenu og det jeg havde et cam i var min bærbar som jeg solgte til Metric herinde fra, så hvad er det lige præcis du vil have jeg skulle gøre ?.

Kan godt være vi lever i et frit land, men har du nogensinde hørt om data beskyttelses loven ? , hetz mod nogen online er ulovligt i det her land og hænge nogen ud er ligeså.

Nå ja det skal så også lige siges at jeg har modtaget trusler nu fra knægtens far om øretæver hvis han mødte mig, men vil da godt invitere ham på en kop kaffe eller en kop øl og så sende ham retur, bortset fra de så var kørt ca. 300km forbi hvor det rent faktisk er jeg bor og generede en anden gut.

Og Max havde så heller ikke så mange andre pæne ord i hans mund , men det er jo typisk folk online bag en skærm hvis du spørger mig.

Jeg vil gerne have et link, til hvor det står skrevet, at det der bliver gjort her er ulovligt? ;)

Ja, selvfølgelig bestemmer du da hvem du giver dit private nummer (selvom din telefon ikke virker?!) til eller ej - Men du hjælper da ikke på situationen ved at undlade ;)

32

torsdag, 26. marts 2009, 16:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren

Citeret

Jeg vil gerne have et link, til hvor det står skrevet, at det der bliver gjort her er ulovligt? ;)

Ja, selvfølgelig bestemmer du da hvem du giver dit private nummer (selvom din telefon ikke virker?!) til eller ej - Men du hjælper da ikke på situationen ved at undlade ;)

Min tlf virker ikke det bedste med min LCD skærm , den flimrer , eller så går den i sort skærm eller helt hvid skærm , lidt random fejl men det er standard LCD fejl ved SE telefoner.

33

torsdag, 26. marts 2009, 16:19

Hvis det er som du siger at den telefon jeg har betalt for er blevet væk hvorfor skal jeg så betale for den. Det er en telefon der er blevet væk for dig og ikke mig. Det er dig der har ejerskabet over den til den er i mine hænder. Jeg har ikke engang en kvittering for indlevering. (det var den du skulle sende en mms af) Hvis du nu får penge i erstatning for den hvad gør du så med de penge? Det mest rimelige for os begge ville være at du betalte mig mine 1175 kr tilbage og så kan vi handle når du har fået telefonen igen. Eller også kan du beholde erstatningspengene hvis det er det det ender med. Lige nu scorer du på begge måder, mine penge for en telefon jeg aldrig har fået og/eller penge i erstatning. Alt i alt virker du som en svindler og her kan du læse begrundelsen for at jeg skriver om dig her. Alt i alt beder jeg bare om mine penge tilbage. Det er vel ikke et helt urimeligt krav?

signatur? :O

34

torsdag, 26. marts 2009, 16:23

Og så tror jeg lige vi stopper her. Dette er en sag mellem to parter, ikke mellem samtlige brugere på Tweak.dk. Køber og sælger har begge været på banen, og så er der ingen grund til at fortsætte i det offentlige.

Og så er der vist et par stykker der bør overveje hvilken "tone" de fremover bruger. Hvis det skal være standarden vil der naturligvis ikke blive set fingre med det i fremtiden.

Lukningen af denne tråd skal IKKE tolkes som et forsøg på at tage parti, men er udelukkende for at stoppe igangværende og kommende mudderkast, det løser overhovedet ingenting. Jeg kan kun opfordre sælger til at gøre alt for at bevise sin uskyld ligesom der naturligvis også skal lyde en opfordring til køber om at tælle til ti og lige tage den med ro. Det kan meget vel være, at sælger rent faktisk taler sandt, og så er det dumt at have beskyldt folk for alverdens ting.

Endelig vil jeg gerne slå fast, at hvis vi oplever at folk snyder andre gentagne gange, så risikerer man faktisk at blive nægtet adgang til Tweak.dk, og dermed vil man have stemplet sig selv som svindler - det er forhåbentlig de færreste der ønsker det ;)

Tråd lukket.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.