Julegavejagt: Hjælp julemanden

  • inde på Yahoo har de en jule konkurrence hvor man skal finde pakker jeg søgte i 4 timer efter den uden at finde den og man får tip hvor henne den ca. ligger og jeg kunne godt regne ud at den skulle være på vejrsiden på Yahoo og kigget alle byer i gemmen osv. jeg kigget på de link at de havde dmi, vintertrafik og de andre. Og til sidst besluttet jeg mig for at skrive en mail til den… hmm var deres e-mail til at finde men jeg fandt den og skrev:


    Julegavejagt: Hjælp julemanden og vind fede præmier
    jeg har helt svært ved at tro på at gaven er kommet på jeg har søgt 4 timer
    og det er stadig ikke lykkes mig at finde gaven så jeg tvivler lidt på at i har
    fået den lagt på :)


    sener her i løbet af dagen fik jeg svar der stod:


    Hej,
    Du har helt ret, gaven var desværre ikke kommet på i morges.
    Det skyldes en teknisk fejl som nu er rettet og gaven skulle være på plads.
    Tak for hjælpen.
    Venlig hilsen
    Maj-Britt Vraadal
    SalesProducer
    Yahoo! Danmark


    Hmm jeg ved ikke om man skal grine eller grade. men får jo nok ikke findeløn for at finde noget som ikke er der men hun kunne nu godt have sat linket på hvor den er, linket er http://dk.weather.yahoo.com/ og den side var jeg vel inde på et par 100 gange eller mere. Jeg burde nok at sende dem endnu en mail og hører om man ikke får findeløn *SS*

  • Nu har jeg fundet ud af hvad jeg skal mail tilbage til Yahoo.


    Hmm…. hehe jeg ved ikke om man skal grine eller grade. men får jo nok ikke findeløn, for at finde noget som ikke er der, men du kunne nu godt have sat linket på hvor gaven var, så jeg ikke skulle ind, og lede efter den igen. Men den var nu ikke så svær at finde, da i havde lagt gaven på. Linket er http://dk.weather.yahoo.com/ og den side var jeg vel inde på, et par 100 gange eller mere plus DMI, Vintertrafik, Meteorologi og mange andre sider på Yahoo. men ikke nok med det, så var det tæt på at jeg heller ikke kunne finde en E-mail ADD. Til Yahoo. Men jeg fandt da en, om mail så kom det rigtigt sted hen ved jeg ikke. Men så er den jo nok blevet sendt vider. Så nu kan jeg snart hele Yahoo udenad. Jeg burde nok at hører om man ikke får en findeløn for at finde noget som ikke er der. *SS*


    Ps. Jeg burde nok give dem et par valmuligheder til hvad de kunne give mig i findeløn (1) 10.000 kr. (2) 50.000 kr. (3) 100.000 kr.



    Pps. Angående den tråd med stavefejl. Måske burde jeg ikke skrive dette, og det er ikke for at bringe den tråd op igen. Men jeg nået ikke at komme med en kommentar i den, så jeg vil lige skrive den her. Jeg er en af den som har enormt svært ved at stave/læse og jeg vil ikke kalde mig selv for ordblind denne tekst har jeg skrevet i Microsoft Word. Det tog så ca. 30 min. og så kan i kalde mig doven, men jeg kar ikke planer om, at skrive de ting som jeg skriver til forumet Microsoft Word. Og efter min mening hvis at der er noget at staveprofferne ikke kan læse eller forstå, hvad folk skriver, sker der jo nok ikke så meget lige at hører, eller sige at jeg ikke lige forstår den sætning. Og så det med komma og punktum. Den har jeg barer kastet ind og det er ikke sikkert at de er placeret rigtigt, det kan jeg heller ikke gøre så meget ved. Det eneste at jeg lige kan gør er at smide en håndfuld på her ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, …………. Så må i selv sætte dem ind hvor at de mangler. :D