kan du JailBrek iPhone i Midtjylland?

  • (først... så vidt jeg mener/ved, så er det her ikke u lovligt.. men hvis det er, så Beklager jeg Admin :( )
    hvis den er i forkerte forum, så beklager jeg igen :)


    Nå..


    Jeg skal ha JailBreaket min nye iPhone 3G v. 2.2.1
    Og jeg kan sq ikke selv finde ud af det... har prøvet...


    Så ville høre om der er nogle i midtjylland der kan finde ud af det? :)

  • undskyld jeg spørger hvor meget har du prøvet og hvad har du brugt ?


    jeg vil selv kalde mig semi prof til det :P har pwned over 30 3g modeller og en hel del 2g :P


    jeg vil gerne guide dig gennem processen enten msn eller fon w/e og jo det er fuldt lovligt at snakke om da det at pwne / j/b ikke er anderledes end at OC en cpu :P

  • Ditto her, har også pwned et hav af 3G modeller og 1. gen ligeså. Post evt. her hvad du har gjort og hvor det går galt for dig, så skulle det være til at hjælpe :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg hentede det der PWN progra, og så nogle af de der filer jeg skulle "flashe" den ned me eller noget i den stil.. og så køre jeg igennem den der Guid og alt det der.. og da programmet skulle til at starte min iPhone op, så kom den med en fejl 1603.. og så skulle alt gendannes og ligges over på den igen...


    og jeg ved ikke om det er fordi det er v. 2.2.1?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Den kan vel bruge samme udvalg af programmer (betal & gratis) som ipod touch kan? Eller hvad?



    nej du kan kører andre programmer og kører dem i baggrunden når den er pwned



    Schultz nej din ganranti fungere stadig så længe du bruger quickpwn :)


  • Så længe han gendanner den inden han sender ind, hvis den skulle gå i stykker.. Meget god ting at sige hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Så længe han gendanner den inden han sender ind, hvis den skulle gå i stykker.. Meget god ting at sige hehe


    behøves man ikke :) min har været afsted pwned og fik en helt ny, dog var det en kosmetisk fejl den var afsted for :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    behøves man ikke :) min har været afsted pwned og fik en helt ny, dog var det en kosmetisk fejl den var afsted for :)


    At de tilsyneladende ikke har tjekket din telefon ændrer ikke på at din garanti ifølge apple ryger hvis du laver nogle ændringer som ikke er godkendt af apple ... som det jo nok ikke er.


    "Apple's Limited Warranty for iPhone excludes coverage for damage resulting from accident, disassembly, unauthorized service and unauthorized modifications."


    Det er jo nok let for dem at sige at en fejl der er opstået er pga. at man har pillet ved den ... Hvis man altså ikke nuller dyret inden man sender den ind.


    Det skal man jo gøre sig klar ingen man laver noget og så håbe på at man kan gendanne svinet inden man sender den ind hvis det nu er at den er gået i ged ... :))


    Det er nok lidt ala at smide Linux på sin Xbox360 .... Det skal nok ikke være der hvis den skal ind til service :$

  • well nu er den danske lovgivning anderledes, som telia selv har været inde på i deres anden sidste nyhedsbrev.
    De skal "desværre" for dem tage dem ind til rep ligemeget hvad



    PS jeg fik en fin hentydning med ffra Telia da jeg hentet min nye iphone : så får du en ny non hacked iphone tilbage :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    well nu er den danske lovgivning anderledes, som telia selv har været inde på i deres anden sidste nyhedsbrev.
    De skal "desværre" for dem tage dem ind til rep ligemeget hvad


    PS jeg fik en fin hentydning med ffra Telia da jeg hentet min nye iphone : så får du en ny non hacked iphone tilbage :)


    Lyder godt nok usansynligt i mine øjne. At det kommer fra Telia gør det ikke mere troværdigt. Syntes de er nogle hunde :))


    Men hvis det er rigtigt nok, så er det jo nice nok. Tvivl dog stadig stærkt på at Apple vil fixe en software-fejl/lockup hvis man har JB´et dimsen.


    Hvilke programmer skal du have ind på den som kræver at den er JB´et ?

  • Jeg har jailbreaket min en del gange efterhånden, men det er dog ikke en 3G, men istedet af første generation. Det er lige så let som at klø sig selv i røven, især med quickpwn.


    Der findes en god guide her:
    http://iphone.vildmedmac.dk/?page_id=1577


    Hvad angår diskutionen omkring jailbreaking og garanti, så skal man da helt sikkert være afklaret med at det værste kan ske i tilfælde af at du sender den ind til rep. Det er muligt de kan se at der er fusket med den, måske ikke - men ikke desto mindre skal man da være forberedt på at det -kan- gå galt i værste tilfælde. Hvis ikke, så må man jo lade være.
    Jeg har helt naturligt været nødt til at rode med min, da jeg i sin tid købte den i UK fra ny (det var før man skulle have et abb med fra butikken) og unlockede den. Der er sgu mange ting vundet ved at jailbreake (bl.a. MMS, men det kommer dog i 3.0), men fordelene bliver færre og færre i takt med at app store får større og større udbud.


    Hvis jeg havde en 3G og et Telia abonnement (selvom jeg egentlig ville foretrække en tilfældig kønssygdom frem for Telia's abb), så kunne jeg ikke umiddelbart se en grund til at jailbreake.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Hvis jeg havde en 3G og et Telia abonnement (selvom jeg egentlig ville foretrække en tilfældig kønssygdom frem for Telia's abb), så kunne jeg ikke umiddelbart se en grund til at jailbreake.


    Jamen så er vi 2 :)) - Har også hevet fat i Telmore og gjort den opmærksom på at Telia altså ikke har salgs-monopol på iPhone mere da UnoTel & Sonofon også sælger den. Så der er jo så småt begyndt at komme en smule konkurrence på iPhone-markedet. Telmore har sagt at de vil gå ind og se om de så ikke også kan komme til at forhandle iPhones. Så vil det jo begynde at ligne noget :D og så kommer TDC vel også på banen på et tidspunkt.


    Så mangler der bare at min chef vil give mig en iPhone som firmatelefon istedet for min Nokia :))

  • well det er ikke apple selv der repper dem det er telecare.dk @ Ålborg :)


    og grunden til jeg JBer min iphone er følgende


    jeg kan mms ( ja hvorfor ikke bruge det når det er gratis med i mit abb ( pt Mi3G hos 3 )


    jeg kan køre programmer i baggrunden msn, irc osv


    jeg får adgang til mange bedre programmer end dem på appstore ( psst iphones standard sms program kan ikke videresender )


    jeg kan video optage


    http://thebigboss.org/why-jailbreak-iphone/



    jeg er ikke begrænset til iphonens standard bruger udseendet



    [Blocked Image: http://www.pimpstyle.dk/1.PNG]


    [Blocked Image: http://www.pimpstyle.dk/2.PNG]


    [Blocked Image: http://www.pimpstyle.dk/3.PNG]



    med sit eget udssende syntes jeg det gør ens fon mere unik :)