Hebraisk?

  • Hey guys - det skulle vel ikke være sådan at der er nogen af jer herinde der kan hebraisk? Skal have oversat noget fra engelsk til hebraisk.. :/

  • Har prøvet - men stoler ikke ligefrem på den side! I hvertfald ikke nok til jeg vil stole på den, og få det tatoveret som den siger. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carina
    Har prøvet - men stoler ikke ligefrem på den side! I hvertfald ikke nok til jeg vil stole på den, og få det tatoveret som den siger. :)


    Haha nej så skal du ikke :P Så vidt jeg ved så oversætter den ord for ord, og ja vis det er en sætning så kan den hurtigt miste dens megning :P

  • Hvorfor i alverden få tatoveret noget du ikke selv forstår, det er jo meningsløst?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Hvorfor i alverden få tatoveret noget du ikke selv forstår, det er jo meningsløst?


    Det er jo ikke meningløst, du ved hvilken betydning det har!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Hvorfor i alverden få tatoveret noget du ikke selv forstår, det er jo meningsløst?


    Fin nok holdning at have, men jeg spurgte ikke om folks meninger, men om hjælp, tak! :)

  • Hvis du seriøst syntes det er fedt at få fatoveret noget som du ikke selv fatter en brik af, så få fat i en som har god viden på området, gerne en som fagligt arbejder med sproget. Et godt bud kunne være et universitet eller ligende - Sprogforskere/undervisere. Få gerne det hele dobbelt-tjekket af en anden person på samme høje faglige niveau for at være helt sikker. "Tillid er godt, men kontrol er bedre" - Medmindre du fik Jesus til at oversætte .... :))


    Er du egentlig jøde siden du vil have en hebraisk tus ?

  • spørg den lokale præst... de har hebarisk som obligatorisk fag under deres uddannelse... det er jo dernede biblen kommer fra :P


    medmindre det self er 666 THE DEVIL ROXXORZ 666

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Mig jøde? Nej for helvede. Synes bare det er flot. Overvejede også andre forskellige, men synes nu det her er pænest. Og så bare for at have noget ingen andre har :)


    Men tak for jeres svar.

  • Du kunne tage kontakt til en fra mossaisk trossamfund(jøde), evt. kontakt til en rabbiner for at få den korrekte oversættelse.


    http://mosaiske.com/joomla/


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Send mig en PM med teksten så skal jeg prøve ad, har boet i Israel i 4½ år og lærte Hebræisk dernede, at tale og forstå lærte jeg mig selv, men skrive og læse gik jeg i skole for at lære.


    Jeg skal nok dobbeltchekke om jeg oversætter det korrekt, jeg kender en Israeler som har boet i DK i snart 10 år.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Kunne jeg også godt lide at vide. :razz:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • éÜ× ÜÙ ÓÕÐè éÜ× ÜÙ ÓÕÐè ÐÕ Þáè äèØÙ.


    EDIT: kan åbentbart ikke skrive hebræisk her :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet 2 gange, sidst af Malk ().

  • Jeg tror nu de mente på dansk tak lol :D


    Jeg studerer arabisk for tiden, men min lærer er fra Israel og taler flydende arabisk, palæstinensisk og hebraisk (hun er uddannet på universitetsniveau). Hvis du ikke finder en der kan oversætte kan jeg prøve spørge hende ad :)