Dr. Pepper

  • ja som titlen siger skal jeg ha fat i noget Dr. pepper, men ikke bare en enkelt flaske helst et par kasser eller 5, og det skulle gerne være 0.5 liter.


    Der er ikke lige nogen af jer der ved hvor man kan få fat i det? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvordan det? - Du kan jo bare købe flere hvis du vil have mange?


    Det skal jo også være til en rimlig pris :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kalyt


    Det skal jo også være til en rimlig pris :D


    Ah, så det er penge du snakker om. Kunne du jo bare have skrevet istedet for at snakke om mængde :))


    Men 3 dåser for 33kr (= 11 kr pr stk) lyder da meget rimeligt? Det bliver vel ikke meget billigere end det.


    Kan sgu ikke lige huske hvad prisen er rundt omkring i byen da jeg ikke drikker sådan noget, men det gør jo nok ikke den helt store forkskel.

  • Du må rundt på nogle af indvandrer kioskerne og høre om de ikke kan skaffe dig et par kasser dåser.
    Det gir nogle gange resultat. De får jo alligevel alle deres varer fra udlandet. :roller:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Kasse flasker
    Ramme dåser


    Så skulle den være på plads :)



    Hehe, jamen så søger jeg kasse med 24 plastik flasker :D

  • Hvis din mission lykkes så sig lige til. Jeg kunne også bruge nogen.


    Min kiosk ejer sagde dog det var det værste lort han nogensinde har haft til salg. Jeg var pratisk talt hans eneste Pepper kunde :drink:


    Det var heller ikke længe at den var at finde på det danske marked.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold
    Hvis din mission lykkes så sig lige til. Jeg kunne også bruge nogen.


    Min kiosk ejer sagde dog det var det værste lort han nogensinde har haft til salg. Jeg var pratisk talt hans eneste Pepper kunde :drink:


    Det var heller ikke længe at den var at finde på det danske marked.


    Nej den kunne danskerne ikke så godt li.
    Men skal nok lige sige til vis jeg finder et ordentligt parti, leder stadig :D