Trimmer?

  • Ja jeg har den sidste tid brugt en Philips C440 til at holde håret nede på 1cm. Men jeg er blevet lidt træt af det korte hår fordi trimmeren ikke kan tage en ret vodsom virvel jeg har i nakken så det ser mere eller mindre ud som om ejg har en cap på altså ejg ahr en kant i nakkne :D lyder lidt sjovt og ser også lidt sjovt ud.


    Er der nogen med lidt insider viden der kan sige mig om man kan få en lidt mere moderne trimmer der kan tage sådan en virvel også? Jeg ved ikke hvorfor den er så genstridig og ikke vil gå i trimmeren men det vil den bare ikke.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Køb en dyr timmer :)


    Havde det samme problem, og min billige 1-200 kroners trimmer kunne ikke rigtigt tage det... Så købte jeg en til 6-700 kr. og så gik det meeeeget bedre.. pris og kvalitet følger stort set altid hinanden ;)

  • Ja, sørg for at bruge en af god kvalitet.


    Jeg købte en billig i Føtex for lang tid siden. Efter 5 minutters smertehelvede måtte jeg opgive og gik ned i Føtex med en...øhh alternativ frisure og fik den byttet til noget ordentligt.


    Om din model er god skal jeg ikke sige, men hvis du kan låne en anden trimmer så prøv med den.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hvad kan i så anbefale?
    Tror ikke "min" (en jeg har lånt) trimmer er dårlig den er bare gammel.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Kan godt anbefale Remington PG 410.


    Som jeg forstår det er det en skægtrimmer. Er den også fin som hårtrimmer?


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har lige købt en Phillips QC5010 fra deres 5000 series som er suveræn, jeg har flere hvirvler som også har givet mig problemer hvis jeg brugte de helt billige trimmere, men det allervigtigeste er at du "angriber" hvirvlen fra flere vinkler - Oppefra,nedefra, fra højre/venstre, diagonalt osv.


    Den her trimmer kan også bruges til uger hvor man er doven og ikke gider barbere sig med skraber, den klipper skægget ret tæt også.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg har lige købt en Phillips QC5010 fra deres 5000 series som er suveræn, jeg har flere hvirvler som også har givet mig problemer hvis jeg brugte de helt billige trimmere, men det allervigtigeste er at du "angriber" hvirvlen fra flere vinkler - Oppefra,nedefra, fra højre/venstre, diagonalt osv.


    Den her trimmer kan også bruges til uger hvor man er doven og ikke gider barbere sig med skraber, den klipper skægget ret tæt også.


    Hehe yes, det med vinklerne har jeg også prøvet, oppe fra, nede fra og fra venstre hjælper ikke, og fra højre... ja der tager den fanneme ved og jeg får mere eller mindre en skaldet plet, fordi virvlen sidder lige oven i de sener der sidder i nakken, så det er sådan en lille kant nærmest man skal trimme når jeg bøjer hovedet fremover for at komme til.


    Det er lidt svært at forklare, men det er sq et helved :D

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee



    Sgu da ikke hvis han vil have 1 cm langt hår :))


    Jeg kan skrive under på at det blege garn alligevel ikke kan ses - så hvorfor ikke gå hele vejen :))