Tweaker, tjek din PM-boks!

  • TWEAKER, TJEK DIN PM-BOKS!


    Det kan ikke siges for mange gange.. Synes alt for tit at man ikke kan komme i kontakt med en fellow-tweaker via PM, fordi popup eller email er deaktiveret ved den bruger


    Så laver lige den her tråd for at få folk til at kigge deres indstillinger/muligheder igennem.. Personligt har jeg både popup og email tændt, således at jeg får at vide når jeg modtager en pm..


    Til teamet: Ville det ikke være muligt at lade email ved popup være tændt som standard, når nye brugere opretter en bruger?

  • Kan godt forstå det kan være irriterende ikke at kunne få fat i folk over PM. Men hvis de ikke har lyst til at have popup eller mail sat til ved PM, så bør de da ikke tvinges :P

  • jeg har sq begge dele.. men synes ikk pop up virker.. men nå.. mailen er sq os det vigtigste..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Ingen skal skam tvinges til at slå email eller popup til, men som det allerede er nævnt, så ved nogen slet ikke det kan lade sig gøre.. Mit forslag var bare at lade mulighederne stå tændt som standard, således at de kan fjernes hvis man ikke vil bruge det


    Jeg modtager teknisk set heller ikke nogen popup, men fordi tweak heldigvis aldrig sender reklamer eller mærkelige brugerundersøgelser via popups, så ved jeg at når min popup blocker reagerer, så er der pm :crazyeyes:


    Men ved at problemstillingen har været oppe at vende før.. Og at der er mange, der ikke tjekker deres pm-boks

  • Har også altid haft pop up slået til, og har aldrig oplevet at det virkede?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Det ville være rart, hvis samtlige brugere gad holde bare en smule øje med deres PM indboks, men det er desværre nok ligeså umuligt som at lære alle at lukke deres tråde i Køb og Salg når varen er købt eller solgt ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Kan det være fordi jeg har en eller anden pop-up blocker? :rolleyes:


    Ja selvfølgelig kan det være derfor. Hvis du ikke har tilføjet tweak.dk i undtagelser for popup blockeren vil du højst se en advarsel i toppen af din browser om, at siden forsøger at åbne en popup.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det ville være rart, hvis samtlige brugere gad holde bare en smule øje med deres PM indboks, men det er desværre nok ligeså umuligt som at lære alle at lukke deres tråde i Køb og Salg når varen er købt eller solgt ;)



    Ja selvfølgelig kan det være derfor. Hvis du ikke har tilføjet tweak.dk i undtagelser for popup blockeren vil du højst se en advarsel i toppen af din browser om, at siden forsøger at åbne en popup.


    Hmm, sådan en syntes jeg eller ikke jeg har fået på Tweak.dk :crazyeyes:

  • Mener heller ikke jeg har fået blokket nogen popup´s her på siden, men nu er den tilføjet til "tilladte". Så må jeg bare vente til der er en der skriver, før jeg ved om det virker :crazyeyes:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Ingen skal skam tvinges til at slå email eller popup til, men som det allerede er nævnt, så ved nogen slet ikke det kan lade sig gøre.. Mit forslag var bare at lade mulighederne stå tændt som standard, således at de kan fjernes hvis man ikke vil bruge det


    Jeg modtager teknisk set heller ikke nogen popup, men fordi tweak heldigvis aldrig sender reklamer eller mærkelige brugerundersøgelser via popups, så ved jeg at når min popup blocker reagerer, så er der pm :crazyeyes:


    Men ved at problemstillingen har været oppe at vende før.. Og at der er mange, der ikke tjekker deres pm-boks


    Det er sat til som standard når man opretter en forum bruger, der er bare mange der slår det fra med det samme.

  • meh, er da blevet bedre til at tjekke PM boksen, men det er skidesjældent der rent faktisk kommer noget ind

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200