Tweaks mail ?

  • Er det mig der er træt eller er dette fuldstændig uforståeligt


    "Denne gang har vi på Tweak.dk testet en rigtig kraftig 120mm blæser fra Monacor. Den er til 230V og kan yde hele 175m³/h, hvilket svarer til omkring 300 CFM. Altså det dobbelte af selv ATI Radeon 9800 XT grafikkortet anses af mange som det hurtigste grafikkort på markedet, og vi har nu set nærmere på netop sådan et grafikkort fra GeXcube med hele 256MB DDR RAM."

  • Tja, det ligner en begyndelse af en test på en blæser, som pludseligt går over til en GFX test.
    Må være en fejl. :D

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Er det mig der er træt eller er dette fuldstændig uforståeligt


    "Denne gang har vi på Tweak.dk testet en rigtig kraftig 120mm blæser fra Monacor. Den er til 230V og kan yde hele 175m³/h, hvilket svarer til omkring 300 CFM. Altså det dobbelte af selv ATI Radeon 9800 XT grafikkortet anses af mange som det hurtigste grafikkort på markedet, og vi har nu set nærmere på netop sådan et grafikkort fra GeXcube med hele 256MB DDR RAM."


    Ja - det lyder underligt. Men hvorfor hedder din tråd "Tweaks mail ?" ?(

  • Ved ikke om det er blevet rettet - men her er hvad jeg ku' læse: (edit) på tweaks forside altså - nu får jeg ikke deres nyhedsbrev. Det var vel der det stod ?


    15/12 GeXcube Radeon 9800 XT 256MB DDR


    ATI Radeon 9800 XT grafikkortet anses af mange som det hurtigste grafikkort på markedet, og vi har nu set nærmere på netop sådan et grafikkort fra GeXcube med hele 256MB DDR RAM.


    og lige nedenunder:


    11/12 Monacor 120mm 230V fan


    Denne gang har vi testet en rigtig kraftig 120mm blæser fra Monacor. Den er til 230V og kan yde hele 175m³/h, hvilket svarer til omkring 300 CFM. Altså det dobbelte af selv de kraftigste 120mm blæsere til 12V.


    Og det er der jo ikke noget forkert i !


  • sådan var min mail ikke :rolleyes: