Fejl på SHG.dk?

  • Faldt lige over denne fejl på SHG.dk's hjemmeside, under Julekonkurrence...


    Syntes nu den er ret sjov alligevel :]


    Men hvad hjælper det at udlove ingen vare???


    *EDIT: Undskyld kvaliteten på billedet*

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • lol :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Fandt også den fejl... Brugte 15 min. bare for at tænke mig om :rolleyes:


    Men valgte så "3"

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • angåne fejl så er denne hjemmeside da heller ikke helt fejlfrig men sådan er den nok med de fleste kik på klokken den siger 6.27 her og mit indlær kommer på ca. 5.27 HEHE det er lige før at man tror at men har sat uret tilbage da vi gik over til vintertid men ikke nok med så har man også sat det tilbage pga at nu er det sgu blevet koldt.... man kan kun se frem til en dejlig varm sommer for så kan det værer at tiden passer igen :D


  • Fandt også den fejl - svarede 3 ;)

  • De har rettet fejlen :rolleyes:


    Men sådan en fejl må ikke ske i en konkurrence :P

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Hehe, der får de sgu ik mange deltagere :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by klf
    angåne fejl så er denne hjemmeside da heller ikke helt fejlfrig men sådan er den nok med de fleste kik på klokken den siger 6.27 her og mit indlær kommer på ca. 5.27 HEHE det er lige før at man tror at men har sat uret tilbage da vi gik over til vintertid men ikke nok med så har man også sat det tilbage pga at nu er det sgu blevet koldt.... man kan kun se frem til en dejlig varm sommer for så kan det værer at tiden passer igen :D


    hehe... Fejlfri..? Man skal selv indstille sit ur på sin profil! Men okay, mennesker kan jo også fejle! :P
    ;)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by klf
    angåne fejl så er denne hjemmeside da heller ikke helt fejlfrig men sådan er den nok med de fleste kik på klokken den siger 6.27 her og mit indlær kommer på ca. 5.27 HEHE det er lige før at man tror at men har sat uret tilbage da vi gik over til vintertid men ikke nok med så har man også sat det tilbage pga at nu er det sgu blevet koldt.... man kan kun se frem til en dejlig varm sommer for så kan det værer at tiden passer igen :D


    Det er skam ikke en fejl på Tweak.dk! Du skal bare sætte din tid i forumet under din profil til CET +1 og ikke CET.

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus


    hehe... Fejlfri..? Man skal selv indstille sit ur på sin profil! Men okay, mennesker kan jo også fejle! :P
    ;)


    Det er en af de ting man skal vælge når man opretter sin bruger. Det er fx ikke alle der sidder i Danmark. Jeg kan fx se at flere har valgt CET +8 og CET +11.

  • Quote

    Det er en af de ting man skal vælge når man opretter sin bruger. Det er fx ikke alle der sidder i Danmark. Jeg kan fx se at flere har valgt CET +8 og CET +11.




    Sejt nok - hvis det er korekt - men det har du vel checket via deres IP..... ;););) - btw - hvor er de så henne i verden.... ?(?(

  • Quote

    Originally posted by Slammand


    Fandt også den fejl... Brugte 15 min. bare for at tænke mig om :rolleyes:


    Men valgte så "3"


    edbpriser her gjort det igen - igen :tongue:


    Nu syntes jeg de skulle tage sig sammen... ellers får de :boxing: . Eller skulle man give dem en :clap: for at begå samme fejl 2 gange ?(

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Ja lidt fladt at få afvide, at man har fundet nul højtalersæt.. ;(:D


    hehe, ja for det første er det ret sjældent at man skal have af vide hvad man har fundet, og for det andet så kan man ik finde 0... ;):P