parkering i ålborg?

  • Heysa...



    Da jeg ved der er en del mennesker herinde, fra Aalborg.. Tænkte jeg, at jeg lige ville spørge her. Jeg skal snart i sommerhus med nogle gutter her i weekenden, oppe ved ålborg.. og vi vil selvfølgelig i byen der en aften. Men da vi syntes det er besværligt med bus, ville vi tage bilen derinde.. Men findes der nogle steder i Ålborg man kan holde en hel nat? altså fx. fra fredag eftermiddag til lørdag formiddag uden det skal koste det hvide ud af øjene?


    Er selv fra århus, og ved vi har nogle steder rundt omkring der er gratis at holde, dog uden for centrum men det gør heller ikke noget...


    Nogle forslag?

  • I kan altid parkere nede ved havnen, min mor og far har tit gjort det da min søster både i midtbyen uden der skete noget... bare sørg for alle værdi genstande er fjernet fra sæder osv.

  • Nu ved jeg ikke hvordan det lige er i Ålborg, men ofte er det sådan at der f.eks. er fri parkering fra eksempelvis 20.00 til 06.00 og det må også være muligt at finde i Ålborg uden de store problemer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Der er gratis parkering ved Kathedralen (Kathedral Gymnasium) hvis du ved hvor den ligger. Den er lidt off-centrum, men det tager vel kun 10 min at gå til Gaden derfra. Gåafstanden til Boulevarden er endnu kortere.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Der er gratis parkering alle steder fra 18.00 til 08.00, derfra koster det 15 kr i timen hvis i parkerer i centrum.
    Parkerer i lidt ude fra centrum koster det 6 kr i timen.


    Hvis i er snedige, så parkerer i på Aalborg Handelsskole, der ligger på Strandvejen lige over for Spritfabrikkerne. Der er gratis parkering, og ligger i gåafstand til Jomfru Ane Gade. Der plejer jeg at parkere når jeg er afsted.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra