Battlefiled Heroes BETA tester!!

  • Heldige asen :boxing:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Har også haft min i lidt over en uge efterhåndene :) Faktisk et ret morsomt spil, dog er jeg mere til TF2 (Der er mere humor i).

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg er lige stået op (Har været syg siden i går, og er det stadig) og så venter der sig en fin lille key i min email, lækkert cheer up på en lortedag :9xo

  • Er jeg den eneste der er skuffet? Nu har jeg ventet på det spil i næsten et år, langt før de sagde at det ville udkomme i sommeren 2008, og så er det bare det? Nøøøj.. :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Er jeg den eneste der er skuffet? Nu har jeg ventet på det spil i næsten et år, langt før de sagde at det ville udkomme i sommeren 2008, og så er det bare det? Nøøøj.. :(


    ja det er utroligt der ska gå så langtid fær den kommer, men snyd jeg ik har fået min beta key endnu :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    ja det er utroligt der ska gå så langtid fær den kommer, men snyd jeg ik har fået min beta key endnu :(


    Du kan sku få lov til at spille på mit acc hvis du vil prøve, er pt ikke noget jeg selv gider spilde min tid på :(

  • det er meget griner, det er det, men det mangler lidt af et eller andet, man skal så lige huske at det er kun en "beta", der kan godt sker flere og forhåbentlig og nye forbedringer.


    anyway, når det nu kun er en beta er det åbenbart også "allerede" muligt og hack/crack spilelt på en sdåan måde at man kan.. ja.. snyde i spillet..
    jeg troede det var løgn men det var sandt, men det er jo et online spil : ja, og det er beta udgave.. :-(


    men dette spil kan jo sagtens bruges til et lille LAN hygge game.. deri ligger det sjove, og jeg er helt sikker på at hvis de for lavet en menu i hvor man kan finde/vælge/og tilføje server

  • har også fået min :pokey: :boxing: men det er bare 1 uge siden...

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm