Tribal logoer/tatoveringer

  • Mjellow :)


    Jeg er igang med mit casemod projekt, og nu står jeg og mangler lidt inspiration til noget tribal-logo etellerandet, så er der nogen her som kender nogle gode links til et par tribalbilleder? Gerne i sort/hvid.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Mjellow :)


    Jeg er igang med mit casemod projekt, og nu står jeg og mangler lidt inspiration til noget tribal-logo etellerandet, så er der nogen her som kender nogle gode links til et par tribalbilleder? Gerne i sort/hvid.



    du siger det jo selv : Tribel/tribal + tattoes og så siger jeg Google..... ;)

  • Problemet er bare at der nærmest ikke dukker andet op end tyske sider, og de refererer alle til en side hvor man skal installere en eller anden klient, og det har jeg ikke meget tillid til. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Problemet er bare at der nærmest ikke dukker andet op end tyske sider, og de refererer alle til en side hvor man skal installere en eller anden klient, og det har jeg ikke meget tillid til. :rolleyes:





    **LOL** - ja ok - det checkede jeg sgu ikke lige - og det forstår jeg godt du ikke har lyst til - prøv US sider - evt. via yahoo...

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Prøvede "tribal art"....


    http://www.google.com/search?h…oe=UTF-8&q=tribal+art&lr=


    hvis det er gammel afrikans "kunst" du søger så er det at finde på det første link :)) (og det er ikke tysk ;))


    Ikke lige dét, men tak alligevel.


    Det jeg kigger efter, er noget i den her stil:


    [Blocked Image: http://angels-corner.dk/tribal.jpg]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Problemet er bare at der nærmest ikke dukker andet op end tyske sider, og de refererer alle til en side hvor man skal installere en eller anden klient, og det har jeg ikke meget tillid til. :rolleyes:


    har du prøvet under billeder http://www.google.dk/imghp?tab…TF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=
    jeg havde selv samme problem hva´f........... skulle man lave hvordan skulle det se ud osv jeg hentet en masse tato ned men tilsidst ville jeg barer igang mad at mode så min side fik noget malertape på og så begynte jeg ellers med blyant og viskelæder
    meb brug noget tid på at søg efter det så du får det rigtige motiv jeg selv søgte i over en uge og havde været inde på utallige af sider, noget af det at jeg søgte efter var ART, TATO, FANTASY, PAPRIKLIP
    her kommer lige et par papirklip [Blocked Image: http://home5.inet.tele.dk/henr…rklip/pages/pluto_gif.htmhttp://home5.inet.tele.dk/henry/Papirklip/pages/rip_gif.htm men det er kun fantasien såm sitter grænser og god jagt :D

  • Hvis du ikke finde noget på nettet og bor i kbh kan du altid komme en tur forbi min shop og kigge :) så fotokopiere vi da en til dig :)


    Fed7haS <---- Indehaver af tattoo shop :P

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Hvis du ikke finde noget på nettet og bor i kbh kan du altid komme en tur forbi min shop og kigge :) så fotokopiere vi da en til dig :)


    Fed7haS <---- Indehaver af tattoo shop :P


    En skam at jeg ikke bor i København så :( Jeg bor i Nordborg, en lille flække i bunden af Sønderjylland, så der er vist lige langt nok til København. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Et lille projekt hvor du KØBER et casemod? ;) :P


    Det skal han så om. Men det er nu lidt federe at lave det selv. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Hvis du ikke finde noget på nettet og bor i kbh kan du altid komme en tur forbi min shop og kigge :) så fotokopiere vi da en til dig :)


    Fed7haS <---- Indehaver af tattoo shop :P


    Nice... :)) ... Giver du så en lille Tweak-rabat ?... Skal snart have lavet en ny tatoo.... :))

  • Quote

    Originally posted by engel


    Det skal han så om. Men det er nu lidt federe at lave det selv. ;)


    well skal jo samle det og ha lys i osv... :P

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nice... :)) ... Giver du så en lille Tweak-rabat ?... Skal snart have lavet en ny tatoo.... :))


    Det kan vi da godt finde ud af :) du siger bare til :)


    Fed7haS