Design af Tweak forum

  • Får sgu næsten klaus ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • det er godt nok blevet en smule smalt at se på nu.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det er lavet for at forumet ligner resten af siden, hvilket også gør det mere symetrisk at se på.


    Der er ikke flere reklamer end før, placeringen er bare anderledes.


    Selve forum post delen er cirke blavet 1½ cm smallere og er stadigvæk cirka 24 cm. Forumet er stadigvæk breddere end de andre hw sites i DK. Og det er fortsat muligt at indsætte billeder eller attache billeder, hvilket de fleste andre DK hw sites ikke giver mulighed for.

  • Til os med en mindre bærbar (og 1024px at gøre godt med) er det rigtigt træls, nu skal der scrolles til højre for at få hele forummet med! Tidligere var det hele med, og man skulle kun scrolle hvis man ville have alle reklamerne med, og det passede mig mildt sagt bedre.


    Det kan godt være at det er for at følge designet på resten men jeg syntes stadigt at det er irriterende med blinkende/flimrende reklamer i vestre side....


    /ask

  • Pjat, ser da fedt ud at selv forummet kun bruger ca. ½ delen af ens bredde på skærmen. (bliver da faktisk helt glad for jeg ikke har en widescreen).


    Kunne være fedt hvis man rent faktisk kunne udnytte bredden, at der så er reklamer i begge sider det rører mig ikke.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Til os med en mindre bærbar (og 1024px at gøre godt med) er det rigtigt træls, nu skal der scrolles til højre for at få hele forummet med! Tidligere var det hele med, og man skulle kun scrolle hvis man ville have alle reklamerne med, og det passede mig mildt sagt bedre.


    Det kan godt være at det er for at følge designet på resten men jeg syntes stadigt at det er irriterende med blinkende/flimrende reklamer i vestre side....


    /ask


    Ja, er enig, enten skal den passe til 1024px, eller man kunne eventuelt kører bredden med %. Altså efter opløsning.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

    Rettet en gang, sidst af asgerbj ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj


    Ja, er enig, enten skal den passe til 1024px, eller man kunne eventuelt kører bredden med %. Altså efter opløsning.


    Så skal post/tråd delen gøres cirka 200 pixel smallere

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Det har det faktisk heller ikke været ;)


    Kan nu ikke huske andet :P og ivhertfald var det gamle design bedre som man næsten kan høre fra alle de andre også :T