. . . og så var der den om . .

  • 2 mænd står og snakker, så siger den ene:
    "min hund piver altid hver gang f.c.k. spiller dårligt."
    den anden mand spø'r:
    "hvad gør den så når de spiller godt?"
    første mand:
    "Aner det ikke jeg har kun haft den i et ½ år."


    :)):)):))

  • En Aab-supporter, en AGF-supporter,en fck-supporter og en Brøndby-supporter stod oppe på en stor klippe.
    Så sagde Aab-supporteren:"Det her gør jeg for Aab," og så hoppede han ud over kanten.
    Så sagde AGF-supporteren:"Det her gør jeg for AGF", også hoppede ham også ud over kanten.
    Så sagde Brøndby-supporteren:"Det her gør jeg for Brøndby," og så tog han fck-supporteren og smed ham ud over kanten.


    Måske lidt barsk - men hva' f... ;)

  • Bentzin: :) Jeg har set dig være stødt over at "de unge" herinde bruger et par bandeord en gang imellem, men selvom det er jokes(Som egentlig er latterlige) så opfordrer de til hooligan vold klubberne imellem .. Synes ikke det er meget bedre.. ;):)

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    er disse jokes ikke ved at være små trivielle? :]


    Joh, jeg synes også efterhånden at der er ved at være for mange af dem... det ville nok være lidt lettere at smide dem i én tråd, istedet for at de skal fylde en hel tråd pr. stk. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().





  • Psssssssssssst - stop nu - det er ikke sjovt længere................... ;););)

  • Quote

    Originally posted by Knoxville
    Bentzin: :) Jeg har set dig være stødt over at "de unge" herinde bruger et par bandeord en gang imellem, men selvom det er jokes(Som egentlig er latterlige) så opfordrer de til hooligan vold klubberne imellem .. Synes ikke det er meget bedre.. ;):)


    Ka' kun trække på smilebåndet over sådan en fortolkning :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Utroligt at 4 små FCK-jokes ka' bringe nogle enkelte knægte's "pis i kog" 8o . . . . . . . :(


    eller er det ?(;);)


    Og du skal absolut kategorisere som "knægte", fordi du uden tvivl er en del ældre? Tak, dejligt nedværdigende.


    Men du må da kunne forstå at det ville være lidt lettere med én tråd, istedet for de stykker du nu efterhånden har lavet?... :]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Utroligt at 4 små FCK-jokes ka' bringe nogle enkelte knægte's "pis i kog" 8o . . . . . . . :(


    eller er det ?(;);)





    Hmmmm - vil sgu give "knægtene" ret denne gang - havde en anden postet jokes om X - i flere forskellige tråde - så havde vedkommende fået en kommentar med på vejen - så sjove er de trods alt ikke de jokes - og Brøndby vs FCK vs What ever - er altså lidt ala AMD vs INTEL = noget folk ALDRIG kan enes om............ 8)8)

  • Jeg synes da de jokes er ok. ;)


    Hvad jeg så ikke forstår, er at voksne mennesker gider at hidse sig op over, om det ene eller det andet fodboldhold vinder.
    Jeg har været på nettet i mange år og har også chattet en hel del før i tiden. Gang på gang har man set folk, der mundhugges (sviner hinanden til) over FCK og Brøndby. :]
    Har man ikke andet i livet at gå op i, må det være et trist liv man har. Nej, var ikke en hentydning til dig Bentzin ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg synes da de jokes er ok. ;)


    Hvad jeg så ikke forstår, er at voksne mennesker gider at hidse sig op over, om det ene eller det andet fodboldhold vinder.
    Jeg har været på nettet i mange år og har også chattet en hel del før i tiden. Gang på gang har man set folk, der mundhugges (sviner hinanden til) over FCK og Brøndby. :]
    Har man ikke andet i livet at gå op i, må det være et trist liv man har. Nej, var ikke en hentydning til dig Bentzin ;)



    Ja ja - jokes er ok - men tror nu også mere de kritiske røster går på at der postes "så mange" tråde med jokes - og JA jeg er FCK "fan" - men derfor grinte jeg nu lidt alligevel - og nu vil jeg sgu lige se om Kolding kan ordne Flensborg..................................................


    [SIZE=1](håndbold til de uvidende masser...... ;) )[/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by WizzarD
    Ja ja - jokes er ok - men tror nu også mere de kritiske røster går på at der postes "så mange" tråde med jokes - og JA jeg er FCK "fan" - men derfor grinte jeg nu lidt alligevel - og nu vil jeg sgu lige se om Kolding kan ordne Flensborg..................................................


    [SIZE=1](håndbold til de uvidende masser...... ;) )[/SIZE]


    He he... Godt du lige nævnte, at der var tale om håndbold. Jeg hører nemlig til de uvidende masser. ;)
    Tja, at der er mange tråde med jokes er vel egentlig rigtig nok.
    Man burde lave en enkelt tråd med ugens jokes. Lidt sjov, skal der da gerne være plads til. ;)

  • Sidder stadig og smågriner ;) over at det ka' skabe så meget "palaver", bare fordi jeg har postet 4 jokes i 3 tråde 8o - Er det mange ?(
    Er det pga. det triste vejr eller ska' der bare findes et eller andet negativt. Det er jo ikke andet end et par jokes.
    Kom nu "knægte" :) Ta' det for det det er - og nej det er ikke ment nedværdigende - for mig er knægte en herlig ting. Føler mig også som "knægt" en gang i mellem ;) Og det er s.. herligt :))
    La' os nu komme videre og bevare den go' stemning - selv om det er trist uden for ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Sidder stadig og smågriner ;) over at det ka' skabe så meget "palaver", bare fordi jeg har postet 4 jokes i 3 tråde 8o - Er det mange ?(
    Er det pga. det triste vejr eller ska' der bare findes et eller andet negativt. Det er jo ikke andet end et par jokes.
    Kom nu "knægte" :) Ta' det for det det er - og nej det er ikke ment nedværdigende - for mig er knægte en herlig ting. Føler mig også som "knægt" en gang i mellem ;) Og det er s.. herligt :))
    La' os nu komme videre og bevare den go' stemning - selv om det er trist uden for ;)


    Jeg er en "knægt" og har jeg ikke noget imod at blive kaldt, interesserer mig ikke det vilde for fodbold -men en god landskamp skal man jo se ;)


    Vittighederne er vel som brødby vs FCK vittigheder nu engang er.....


    Men i mine øjne er det for mange tråde, de kunne snildt være sat i samme tråd, som så kunne hedde noget med fodbold jokes ;)


  • I mine øjne er 3 ikke mange og da det her er Offtopic hvor alle tråde kommer lidt tilfædigt - sååh. Jeg viste ikke, da jeg postede den første joke, at jeg lige pludselig kunne huske de andre - det plejer jeg nemlig ikke at ku' ;) Så derfor er de spredt ud over alle de mange tråde. ;)
    Men bare rolig i ska' nok bli' skånet for flere . . . . ihf. i dag ;)
    Edit: Læg lige mærke til at i denne tråd har jeg samlet halvdelen af alle mine jokes - yeah :] ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    I mine øjne er 3 ikke mange og da det her er Offtopic hvor alle tråde kommer lidt tilfædigt - sååh. Jeg viste ikke, da jeg postede den første joke, at jeg lige pludselig kunne huske de andre - det plejer jeg nemlig ikke at ku' ;) Så derfor er de spredt ud over alle de mange tråde. ;)
    Men bare rolig i ska' nok bli' skånet for flere . . . . ihf. i dag ;)
    Edit: Læg lige mærke til at i denne tråd har jeg samlet halvdelen af alle mine jokes - yeah :] ;)


    Du har ret i trådene kommer tilfældigt, men det retfærdiggør ikke at lave 3 tråde med 4 Brødby vs FCK jokes :rolleyes:;)


    Selv om din første vittgiheds-tråd hed noget med pernille, kunne du jo fint have flettet de andre 3 ind i den ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Du har ret i trådene kommer tilfældigt, men det retfærdiggør ikke at lave 3 tråde med 4 Brødby vs FCK jokes :rolleyes:;)


    Selv om din første vittgiheds-tråd hed noget med pernille, kunne du jo fint have flettet de andre 3 ind i den ;)


    Hvem er det lige der styrer og fortæller hvad der er rigtigt eller forkert ?( . . . De har da hverken kritiseret eller irettesat mig endnu. Så jeg har vist ikke gjort noget forkert. ;)
    Til det andet ka' jeg kun sige: Ja det ku' jeg ha' gjort, men nu begyndte jeg først at gøre det i den 3. tråd og så'n er det :]
    Edit: Og forresten hvis folk ik' gider jokes, så ka' de jo bare la' være med at læse dem. :rolleyes:

  • Quote

    Hvem er det lige der styrer og fortæller hvad der er rigtigt eller forkert ?( . . . De har da hverken kritiseret eller irettesat mig endnu. Så jeg har vist ikke gjort noget forkert. ;)
    Til det andet ka' jeg kun sige: Ja det ku' jeg ha' gjort, men nu begyndte jeg først at gøre det i den 3. tråd og så'n er det :]
    Edit: Og forresten hvis folk ik' gider jokes, så ka' de jo bare la' være med at læse dem. :rolleyes:




    Når man selv er MEGET hurtigt ude med riven over diverse "latterlige" tråde og trådnavne - så bør man vel også selv være bare lidt lydhør overfor andres "kritik" eller hva'....?????? - jeg vælger at tro du har en dårlig dag - maybe efter en lille jule-frokost - for du virker sgu temmelig negativ i dag - og meget let at provokere - plejer ikke at ligne dig.... ;);) - og så behøver der vel ikke komme en mod og kommentere - før kritikken kan være berettiget....



    Som sagt vil jeg give "knægtene" ret denne gang - og det sker sgu ikke så tit.... ;););)