Advarsel mod Telia

  • Til dem, som overvejer mobilabonnement hos Telia og dem som har Telia ekspres og får tilbudt Telia ekstra, som jeg fik.


    Jeg har d.d modtaget en uspecificeret regning med betalingspåmindelse og rykkerbegyr på 100 kr. fra Telia, uden at få en normal regning først. Efter et meget ihærdigt forsøg, lykkedes det omsider, at komme igennem til deres såkaldte kundeservice, hvor jeg blev oplyst om, at der var tale om en fejl og at jeg skulle se bort fra regningen.


    Jeg har lige sendt en mail til dem og opsagt mit abonnement. Sådan noget finder jeg mig simpelthen ikke i. ;)


    Er lige før jeg bliver nødt til at sælge min mobil tlf.
    Telmore er jeg heller ikke tilfreds med.

  • Hvad er er galt med Telmore? 8o


    Jeg har gennem tidernes løb haft mobil abbonement ved


    TDC (fik jeg med min første Startac, for MANGE år siden)
    Sonofon (ny tlf, nyt abb.)
    Orange (Obligatorisk, med SPV'en)
    Telmore (Det jeg har nu)


    Den absolut bedste oplevelse har jeg haft med Telmore, ingen knas her overhovedet. Samme gælder for TDC. Havde lidt knas med regningerne hos Sonofon. Orange var det største minus, der var enormt bøvl med dækningen, og så deres regninger...puha... Don't get me started...


  • Hvad er der galt med Telmore ?( Er lige ved at skifte over til dem :rolleyes:

  • jeg har os haft en neder oplevelse med telia...min mobil telefon var blevet stjålet,så jeg ringede .self for at spære abbo..efter en ½time lykkes det mig at komme igennem til "kundeservice" og får lukkede abbo...men de blev bare ved med at sende regninger 3-4måneder efter fik jeg stadig regninger og rykkere på rykkers rykkere..men jeg nægtede at betale..for jeg havde jo lukkede mit abbo for længe siden...og så truede de mig med inkasso og alt mulig shit ;( ....men den sag er heldigvis ude af verden nu

  • Der er ikke noget galt med Telmore, andet end at jeg har oprettet 4 abonnementer hos dem, 1 til mig selv, en til konen, en til min mor og en til min søsters datter, og hvert abonnement kræver en e-mailadresse, som jeg har lagt til, da de andre ikke havde nogen. Telmore har desværre den kedelige regel, at bruger man ikke for mindst 50 kr i 3 mdr. mailer de en rykker og fratrækker dig 7,50 kr. på din mobil konto. Forestil jer at få 3-4 mails hver måned med en irriterende rykker.
    Nej tak, er jeg helst fri for. ;)
    Bruger du derimod for over 50 kr. er der intet problem med Telmore og jeg synes endda deres hjemmeside er fin. Sammenlignet med Telias side er den endda fremragende. ;)


    Retter lige: De mailer ikke kun en rykker hver måned, de mailer også advarsler flere gange først. :]

  • Quote

    Originally posted by nas
    jeg har os haft en neder oplevelse med telia...min mobil telefon var blevet stjålet,så jeg ringede .self for at spære abbo..efter en ½time lykkes det mig at komme igennem til "kundeservice" og får lukkede abbo...men de blev bare ved med at sende regninger 3-4måneder efter fik jeg stadig regninger og rykkere på rykkers rykkere..men jeg nægtede at betale..for jeg havde jo lukkede mit abbo for længe siden...og så truede de mig med inkasso og alt mulig shit ;( ....men den sag er heldigvis ude af verden nu


    Efter det jeg har set fra dem i dag, overrasker det mig ikke det mindste. Deres såkaldte kundeservice, er endda direkte ubehøvlet. Hvad siger i til denne besked: " Der er ingen ledige kundekonsulenter i øjeblikket. Prøv igen senere...... dut dut dut"
    Grrr..... X(

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Der er ikke noget galt med Telmore, andet end at jeg har oprettet 4 abonnementer hos dem, 1 til mig selv, en til konen, en til min mor og en til min søsters datter, og hvert abonnement kræver en e-mailadresse, som jeg har lagt til, da de andre ikke havde nogen. Telmore har desværre den kedelige regel, at bruger man ikke for mindst 50 kr i 3 mdr. mailer de en rykker og fratrækker dig 7,50 kr. på din mobil konto. Forestil jer at få 3-4 mails hver måned med en irriterende rykker.
    Nej tak, er jeg helst fri for. ;)
    Bruger du derimod for over 50 kr. er der intet problem med Telmore og jeg synes endda deres hjemmeside er fin. Sammenlignet med Telias side er den endda fremragende. ;)


    Okay - men nu har jeg lige fået en mail om at jeg ikke kan få mit nummer med fra orange X( Det skal de da friigi' - ik' ?( Det er vist lovfæstet el. noget lign. ik' ?(

  • Quote

    Originally posted by The Hans

    Efter det jeg har set fra dem i dag, overrasker det mig ikke det mindste. Deres såkaldte kundeservice, er endda direkte ubehøvlet. Hvad siger i til denne besked: " Der er ingen ledige kundekonsulenter i øjeblikket. Prøv igen senere...... dut dut dut"
    Grrr..... X([/quote]


    kender jeg alt forgodt, de er så provo..uha godt han ik sad lige ved siden af mig(SMASK!) hehe X(

  • tjaaah, jeg vil nu sige at det nok er alle telefon selskaber som laver noed fusk ind imellem...


    selv har jeg haft vrøvl med både tdc, som krævede at jeg betalte samme regning TO gange hver måned :] det gav regningerne ihf udtryk for...


    ...og orange, som jeg opsagde så snart jeg kunne (havde købt en 6610 i foråret og var bundet 6mdr), de sendte regninger for noed jeg slet ik havde talt for...det viste sig nemli en måned hvor jeg stort set ikke brugte mobilen og alligevel fik en regning på over 200,- X(X(X( er bare sur når den slags sker, for det er højere magter man er oppe imod...

  • Jeg har nu haft Telia (Express) i næsten et år, og har ikke haft nogen problemer overhovedet - heller ikke med deres kundeservice.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Jeg har nu haft Telia (Express) i næsten et år, og har ikke haft nogen problemer overhovedet - heller ikke med deres kundeservice.


    Jo, du har da et problem med hård hud på fingrene og vabler, for du skal sende 600 sms pr måned for at holde en sms pris på 20 øre. ;)
    Det havde jeg godt nok mine problemer med at få sendt. Var derfor jeg ikke gad Telia ekspres mere. ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Okay - men nu har jeg lige fået en mail om at jeg ikke kan få mit nummer med fra orange X( Det skal de da friigi' - ik' ?( Det er vist lovfæstet el. noget lign. ik' ?(


    Jeg er dig svar skyldig der. Jeg har aldrig haft orange og jeg fik altid nyt nr. når jeg skiftede udbyder. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jo, du har da et problem med hård hud på fingrene og vabler, for du skal sende 600 sms pr måned for at holde en sms pris på 20 øre. ;)
    Det havde jeg godt nok mine problemer med at få sendt. Var derfor jeg ikke gad Telia ekspres mere. ;)


    hmm... sender ca. 3000 beskeder om måneden :))

  • Quote

    Originally posted by nas
    kender jeg alt forgodt, de er så provo..uha godt han ik sad lige ved siden af mig(SMASK!) hehe X(


    Hende jeg snakkede med fra kundeservice i dag, var nu meget sød. Hun lød helt bekymret og undskyldte.
    Hun kan jo ikke gøre for at de er nogle hundehoveder hos Telia. ;) Jeg havde også lyst til at smække hende et par...Smæk-kys:T smæk-kys:T... he he. :D

  • Quote

    Originally posted by nas

    Efter det jeg har set fra dem i dag, overrasker det mig ikke det mindste. Deres såkaldte kundeservice, er endda direkte ubehøvlet. Hvad siger i til denne besked: " Der er ingen ledige kundekonsulenter i øjeblikket. Prøv igen senere...... dut dut dut"
    Grrr..... X(


    Quote

    kender jeg alt forgodt, de er så provo..uha godt han ik sad lige ved siden af mig(SMASK!) hehe X(


    man er GODT gad i skralden når man endelig kommer igennem... så bruger man 30 minz på at brokke sig osv. og 2 minz på problemet... eller noget i den stil

  • Quote

    Originally posted by silver


    hmm... sender ca. 3000 beskeder om måneden :))


    lol shit 3000 så ka du da næsten ik lave andet i din fritid?! :P:)) ..... jeg sender ca.100 pr.md ;)

  • Quote

    Originally posted by silver
    hmm... sender ca. 3000 beskeder om måneden :))


    Jøsses 8o .... Det gad jeg godt nok ikke da, men jeg forstår dig nu godt alligevel. Min søn kan snildt brænde 200 kr taletid af på sms'er på en weekend. :]

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jøsses 8o .... Det gad jeg godt nok ikke da, men jeg forstår dig nu godt alligevel. Min søn kan snildt brænde 200 kr taletid af på sms'er på en weekend. :]


    Jeg kan også hurtigt komme op på et par hundrede beskeder om dagen, så det er ikke helt umuligt. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jøsses 8o .... Det gad jeg godt nok ikke da, men jeg forstår dig nu godt alligevel. Min søn kan snildt brænde 200 kr taletid af på sms'er på en weekend. :]


    tjaa... man ringer jo ikke så meget... mange ting kan jo sagtens klare over sms... bare nogle der ikke helt fatter det... min kæreste bedte min om at ringe den anden dag for at høre om hvad tid jeg kom hjem til hende, en sms fra hende om at jeg skulle ringe plus opkaldet fra mig... det havde været meget billiger med to sms'er en fra hende til mig og en fra mig til hende, så var den sag jo klaret

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg er dig svar skyldig der. Jeg har aldrig haft orange og jeg fik altid nyt nr. når jeg skiftede udbyder. ;)


    Vil godt beholde det, fordi de sidste 4 er magen til fastnr's. Har lige snakket med Orange ang. afvisningen. De var noget med at fuldmagten fra mig via Telmore ikke var dukket op inden for 10 dage. Så nu ska' Telmore køre "flowet" igen. (Det hedder det, fik jeg at vide) Ringede så til Telmore og de sagde at de var gået i gang i igen med et nyt flow ;) De ku' ik' forstå det med fuldmagten. De havde sendt den til tiden. Og som han sagde, så var det nok Orange's interne post der havde været "for langsom". SÅ jeg afventer næste kapitel :rolleyes: