Komplett.dk ?

  • Hey! :)


    Jeg skal til at købe mig en projektor til min kælder og lagde mærke til at http://www.komplett.dk har en tilbud kørende her for tiden! :)


    Det er et fint tilbyd og lyder billigt, men ved ikke helt hvor meget komplett er værd :O Deres service, varer, levering osv.


    Nogen erfaringer?

  • Dem kan du roligt købe ved. Og du HAR varen efter 1-3 dage som der står. Jeg har handlet ved dem rigtig mange gange. Alt hvad der står i min tekst herunder er bla. købt hos dem. Desuden er servicen fin. Jeg fik engang en skærm som ikke ville tænde. Da jeg sendte den tilbage gik der 4 dage, så lå pengene på min konto igen.

  • ganske fint butik, har kun gode erfaringer med dem, dog har hørt lidt skidt om deres rma, har dog ingen personlige erfaringer med det selv

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • intet dårligt der.. købte 1/3 af min nuværende computer der.. desværre var den ene RAM blok defekt.. men sendte det tilbage og havde nyt i løbet af en uge.. super forretning..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg har købt alt mit hardware hos dem uden problemer, en 1 tb hd og andre ting, de er rigtig gode og meget hurtige.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Fed butik. Har shoppet masser af hardware derinde, ingen problemer der.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg bestilte en hel del til min nye computer der, og det gik relativt smertefrit; jeg fik skærmen 2 dage efter jeg havde bestilt den, men det viste sig at klistermærket var faldet af den anden pakke der skulle komme fra dem, så den blev et par dage forsinket. Om det så er deres eller postDKs skyld, vil jeg lade stå hen i det uvisse. Så skete der så det uheldige at mit grafikkort og min mus (scroll hjulet på KONE mus er ikke lavet til at blive brugt!) døde i går, jeg sendte en ansøgning om RMA ind kl ca 11 i går aftes og fik i dag 10.21 svar om at det var godtaget. Jeg har sendt varene ind til deres adresse i København i dag, så må vi se hvor hurtigt de kan gøre noget ved det :)
    Den eneste ulempe jeg har fundet ved firmaet er at de sender fra deres lager i Norge, så leveringen er lidt langsomere end fra danske butikker.

  • Kan også kun sige god for dem, både mht. service og RMA. Har haft handlet en hel hardware hos dem samt et par mobiler, og de ting (også mobiler) der har været vrøvl med, har de været lynhurtige til at ombytte eller få repareret :9xo

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Ok forretning bedre end getmore så handel du bare med dem. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Lige en opfølger på min RMA sag:
    Jeg sendte varene mandag, komplett havde dem tirsdag hvor jeg først får en bekræftigelse på at de har modtaget tingene, så en besked om at de har fundet fejlen og til sidst en besked om at de har afsendt to nye varer til mig, alt sammen om tirsdagen. Da de som sagt bor i Norge har jeg først lige modtaget varene, så jeg må sige at deres service ang. RMA er helt i top. Ud over de vare som var gået i stykker har jeg også fået en Roccat musemåtte, jeg går ud fra at det er en service Roccat selv udbyder, når de laver et produkt der bliver slidt op på 14 dage :P

  • Jeg købte en vare (afsendt samme dag som bestilt, modtaget dagen efter), da den ikke levede op til forventningerne, blev den returneret efter 5 dage. Returneringen gik fint, og pengene var tilbage på min konto i løbet af ca. en uge!


    Top nudge service, helt klar go herfra! :cheers:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]