Hvad sker der lige for de gule sider?

  • Hvad sker der lige for de gule sider? :$

    Cooler Master CM690 PURE
    ASUS Crosshair IV Formula ROG
    Phenom II X6 1090T @ 3.2 Ghz
    Corsair Hydro Series H50
    Corsair Performance Series P64 64 GB
    WD Caviar Black 500 GB
    XFX Radeon HD 5870
    4 x 2GB mushkin enhcanced DDR3 PC3-1600 CL7
    Cooler Master Silent Pro M850 850 Watt

  • Ja, brugte våben. Hvad er der galt med det?

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Ja det tænkte jeg også, kig på DBA, der finder du også våben.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Kan heller ikke lige se det mærkelige. Tvivler på det er uzi'er og atomraketter. Det er nok nærmere jagtbutikker, hardballbutikker o.lign. man finder derinde.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Er nu alligevel lidt morsomt at det dukker op når han søger på 'Talibans våben'. Nuvel, nu ved vi hvor de har dem fra :T


    Det er jo links Google er blevet betalt for at smide op ude i siden på bestemte søgeord - og jeg tror ordet "våben" er et af dem ;)

  • hmm er måske mere forundret over hvor meget du behøves/skal sløre for at vise os et søgeresultat fra google ;)


    Men jo det er da lidt sjovt netop de gulesider kommer frem.

  • Jeg slørede det, fordi jeg ikke var sikker på om jeg måtte vise firefox ikoner osv. på grund af Copyright

    Cooler Master CM690 PURE
    ASUS Crosshair IV Formula ROG
    Phenom II X6 1090T @ 3.2 Ghz
    Corsair Hydro Series H50
    Corsair Performance Series P64 64 GB
    WD Caviar Black 500 GB
    XFX Radeon HD 5870
    4 x 2GB mushkin enhcanced DDR3 PC3-1600 CL7
    Cooler Master Silent Pro M850 850 Watt

  • he he får mig til at tænke på efter alle de der våben var blevet stjålet her for nylig at Uffe Holm i hans morgen program ringede til DBA. og fik dem til at sætte en annonce i avisen med alle de våben der var blevet stjålet, det spurgte ikke til noget skrev bare ned og sagde at annoncen ville være klar til næste avis.


    alligevel lidt vildt når det stod på alle aviser hvad og hvor mange våben det drejede sig om.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    he he får mig til at tænke på efter alle de der våben var blevet stjålet her for nylig at Uffe Holm i hans morgen program ringede til DBA. og fik dem til at sætte en annonce i avisen med alle de våben der var blevet stjålet, det spurgte ikke til noget skrev bare ned og sagde at annoncen ville være klar til næste avis.


    alligevel lidt vildt når det stod på alle aviser hvad og hvor mange våben det drejede sig om.


    haha cool, må jeg have glippet :P men ja det var da lidt underligt de ikke stillede spørgsmålstegn ved det :crazyeyes: