Spørgeskema kloning

  • Så er der svaret. Det var da et overkommeligt spørgeskema.


    Jeg svarede for øvrigt den øverste at det var helt i orden da jeg ikke kan se noget galt i det.


    Kan for øvrigt anbefale at se sidste afsnit af Viden Om hvor de snakkede om at evolutionen hos mennesker er gået fløjten fordi vi er blevet så dygtige til at behandle at det ikke længere handler om at den stærkeste overlever og derved bliver "dårlige" gener ophobet.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg er imod al form for kloning.. det er bare ikk etisk korrekt i mine øjne.. har masser af grunde.. men gider ikk til at diskutere i dag.. :crazyeyes:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jep, det er alt vi skal bruge fra "befolkningen" ;)


    Og vil da lige tage et kig på det der hvis muligheden byder sig.

  • Tjah. Så er der svaret :)
    Jeg kan godt forstå dem der har noget imod det, dog har jeg ikke.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Done :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Ja det var godt nok et af de mere overkommelige skemaer :)


    Jeg kan i øvrigt anbefale folk at tjekke etisk råds hjemmeside. De har lige haft fokus på det sammen med dyre-etisk råd, så der er lidt læsestof at finde. I der laver opgave om det kender det sikkert, men der er nok andre herinde der er nysgerrige :)


  • Rigtig god udsendelse, selvom jeg missede de første 10 minutter af det.. og en lige så god pointe, det med evolutionen.. det giver stof til eftertanke - tape "svage"/uheldige folk sammen igen og igen og se de fremtidige generationer falde hen og blive svagere og svagere .. eller lad folk dø, når manden med leen kommer og se fremtiden blive stærkere?


    Rent videnskabeligt holder jeg mig til 2'eren, men intet menneske kan tage det valg.. ellers skal man godt nok være kynisk

  • hvis det endelig skal gøres, så skal det gøres i et laboratorium, det vil jo trodsalt løse problemet med at der er mangel på organer (vi er åbenbart for dårlige til at dø.... eller lave donorkort), plus at der vil være en added bonus i form af at man kan tage celler fra personen selv og lave nye organer ud af det, hvilket gør at personen ikke skal tage medicin resten af sit liv pga. faren for at det nye organ bliver afstødt.


    dna: ganske rigtigt, desuden er kroppen slet ikke lavet til at leve sådan som vi gør nu, derfor der kommer et gigantisk boom i allergier osv.


    mit svar på fremtiden er sådan set at lade folk (især dem der vil) dø, ikke fordi jeg er kynisk eller noget, men fordi de globale systemer (penge, ressourcer osv.) overhovedet ikke kan holde til det. Samfundet (især USAs) er allerede på randen til at bryde sammen, og det vil bryde sammen medmindre de fleste af os kommer væk herfra og begynder at få fikset noget kolonisering i rummet.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200