terrormål i danmark?

  • Hej folkens.


    Sidder lige og funderer over hvilke terrormål Danmark har. Tænkte vi kunne lave en liste :D


    1. Storebæltbroen


    2. Nørreport/ københavns hovedbanegård


    Hvilke andre??

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Har også altid haft en mistanke til at skive var et meget udsat sted :cheers:

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Vi laver jo terroristerne en KÆMPE tjeneste :D En færdig liste med mulige terrormål, sådan! :dance: Så længe "Jylland" står på listen, er jeg glad ;) hehe

  • Du er måske ved at indsamle inspiration?


    Udover de allerede nævnte er det vel alle de større betydningsfulde bygningsværker/områder som Operaen, Rådhuspladsen, Den Lille Havfrue, den nye DR by, Amalienborg osv.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Den Lille Havfrue - hvad satan?
    Terror går da mig bekendt ud på at forvolde skade, og desuden vil de jo blot gøre danskerne en tjeneste ved at bombe den skide statue, så slipper vi for alle de fotoglade japanere/kinesere om sommeren.


    Undrer mig over at ingen har nævnt Christiansborg, ville da være et oplagt mål, og så slipper vi for en stor del af de i forvejen skudt i låget politikere der sidder derinde.


    Ellers virker Metroen som et muligt mål (skriger ikke ligefrem af originalitet), men trods alt et rigtig ømt sted.


    - Og så selvfølgelig det nye Ungdomshus på Dortheavej. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Poco
    Vi laver jo terroristerne en KÆMPE tjeneste :D En færdig liste med mulige terrormål, sådan! :dance: Så længe "Jylland" står på listen, er jeg glad ;) hehe


    Amen, brother! :clap: :razz:

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W


  • sad lige og tænkte det samme.


    men som sagt vil de nok mere gøre os en tjeneste end at ramme et ømt punkt. ;)


    kan nu heller ikke lige se det ømme i at bombe den lille havfrue, hva fan hun har da mistede knopen et par gange så at udslette hende helt gør ve ikke den store forskel andet end omtalen.

  • Terrorisme er lige så meget at sende et budskab, og at bombe havfruen er både nemt og billigt, og der findes ikke mange ting så dansk som denne. Derfor ser jeg det som et oplagt mål ved f.eks. klimakonferencen eller statsbesøg, hvor mulighederne for at komme tæt på de aktuelle begivenheder er meget små.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Terrorisme er lige så meget at sende et budskab, og at bombe havfruen er både nemt og billigt, og der findes ikke mange ting så dansk som denne. Derfor ser jeg det som et oplagt mål ved f.eks. klimakonferencen eller statsbesøg, hvor mulighederne for at komme tæt på de aktuelle begivenheder er meget små.


    Anders


    det kan du alligevel have meget ret i.


    de kan også bare bombe fields op til jul 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    de kan også bare bombe fields op til jul 8o


    Hver eneste gang jeg er i et stort butikscenter (specielt op til jul) er jeg ved at sprænge i luften.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    det også bare press med alle de mennesker som bare møver sig frem !


    måske du i virkligheden er en terrorist i dig selv :crazyeyes:


    Det mente mine forældre i hvertfald tidligere :$


    Og jeg har da engang forsøgt at sprænge en udendørs stikdåse på min skole i luften nytårsaften med rullede heksehyl dog uden held.


    Men selvmordsbomber bliver jeg nok aldrig. Så skal det ihvertfald være forudbetalt :roller:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------