• Quote

    Oprindeligt indlæg af Viggo_B
    Yep der prøvede jeg og de har endda skittles. Men jeg prøver at skrive til dem!


    og hvis nogen virkelig gerne vil have fat i dem kan der købes 24 packs på amazon.com som sagt.


    Nu er det omkring 15 år siden jeg havde fornøjelsen af at sætte tænderne i en Twinkie...men så vidt jeg husker er det bare en slags sandkage med cremefyld. Sandkager med cremefyld kan man så sagtens finde i dansk handel.
    De hedder så bare ikke Twinkies, men mon ikke man kan finde noget der minder rimeligt meget om det? Jeg husker ihvertfald nogle muffins (mener det var paagen der lavede dem) med cremefyld der godt kunne lede tankerne hen på en Twinkie :)

  • Jo lige netop! De minder lidt om Twinkier (sådan jeg husker dem ihvertfald :) )
    Jeg husker Twinkies som en anelse mere luftige i kagen og fyldet lidt mere cremet og knap så citron-agtigt... Men med fragtpriserne in mente tror jeg citronfiduserne er en udemærket erstatning, og så findes der uden tvivl også andre sandkager med cremefyld på markedet. Så det er muligt der findes en endnu bedre erstatning :D
    En anden mulighed kunne være at tjekke tyskland for alternativer, næste gang man kommer forbi....