Jubii jeg har lige vundet et cruise

  • Congratulations! You have just won a free cruise to the Bahamas!


    Fik jeg at vide i telefonen, hvor er jeg bare heldig. :))


    Har lagt telefonrøret på bordet uden at lægge på. Har hørt at der så faktisk kommer en i røret til sidst der gerne vil have at man lægger på. Men jeg regner nu ikke med at skulle modtage nogen opkald hverken i aften eller i nat, så røret kan bare blive liggende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Congratulations! You have just won a free cruise to the Bahamas!


    Fik jeg at vide i telefonen, hvor er jeg bare heldig. :))


    Har lagt telefonrøret på bordet uden at lægge på. Har hørt at der så faktisk kommer en i røret til sidst der gerne vil have at man lægger på. Men jeg regner nu ikke med at skulle modtage nogen opkald hverken i aften eller i nat, så røret kan bare blive liggende.


    Haha :D Go get 'em tiger :T

  • Sweet... så kan de lære det kan de! :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Genialt ^^ Mine forældre fik samme opkald for et par dage siden, de lagde dog på.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hehe :P


    En af vores naboer blev også ringet op.


    Hun lod røret ligge en hel dag :D Der sad sådan en eller anden og som talte noget gebrokkent engelsk og var meget sur i den anden ende :P


    En jeg kender prøvede at spille med på det, for at se hvor det ville føre hen.
    Men han fik hele tiden mails fra forskellige mail adresser, hvor han klikkede på linksne og intastede sin mail igen, og ringede til de forskellige numre. Han mente at det var utroligt så "dygtige" dem som man snakker med i telefonen er. De kan køre folk helt op, så de jo udlevere deres kontonummer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    he he ja det da bare om at lade dem hænge ud :-)


    har dog aldrig fået et sådan opkald men ved min mormor har, hun lægger også bare på.


    men er det ikke kun fastnet de kan finde på at ringe til ?


    Nu er det self. noget lidt andet, en af mine venner var tlf. sælger for Nordea og der trækker den selv numrene man ringer til ud fra en computer. Jeg havde selv tanken om at de kun ringede til fastnettet, men han sagde at de også ringede til mobiltelefoner, ved self. ikke om det også gælder dette skamfirma.


    Mvh Madsen

  • I det mindste er det ikke Jehovas Vidner, så går det nok.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe