1

tirsdag, 9. december 2003, 19:58

hej jeg kommer lige med et forslag her...

jeg tænkte på om det ikke ville være smart at sætte film&musik foraet ind på forsiden istedet for "seneste downloads" som jo i forvejen står nederst på siden...på den måde er der hurtigere adgang til det nye populære forum, og der blir ikke mere rod på siden da det jo bare er en simpel udskiftning....

2

tirsdag, 9. december 2003, 20:08

Øhh, hva helvede mener du 8o :rolleyes:
Edit: nåå, der hehe ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|KLS|" (09.12.2003, 20:45)

3

tirsdag, 9. december 2003, 20:13

God ide... så er det lidt nemmere... syntes jeg.. :)

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

4

tirsdag, 9. december 2003, 20:15

Citeret

Originally posted by scully
Øhh, hva helvede mener du 8o :rolleyes:

ja altså nederst på tweak's forside er der en del ude i højre hjørne, som hedder seneste downloads, som indeholder en liste over hvad der sidst er blevet tilgængelige på tweak...

så er spørgsmålet: vil du ik hellere have at vores nye populære forum får samme slags placering som alle de andre fora'er? bare neden under off topic...
forstår du ? eller det var måske noed andet du var i tvivl om?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (09.12.2003, 20:20)

5

tirsdag, 9. december 2003, 20:20

Der er direkte adgang til forumet via menuen i toppen af Tweak.dk.

6

tirsdag, 9. december 2003, 20:22

Hvis der skulle være et direkte link til forumet så skulle de(n) ligge i toppen, uden at man skulle ind i en undermenu.

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

7

tirsdag, 9. december 2003, 20:26

Jeg synes det er en dårlig ide! kan best lide det som det er, bryder mig ikke om en masse foraer på forsiden! Desuden kan man bare kligge sig ind på alle foraer så det er ikke det store problem!

8

tirsdag, 9. december 2003, 20:30

Citeret

Originally posted by Tweak.dk

ja i know, men der er jo ikke oversigt på samme måde som her fx....der er ikke oversigt over hvilke nye der er kommet...hvor mange indlæg der er skrevet....hvilke der sidst er skrevet i osv.

ikke på forsiden ihf....

det var jo også bare et forslag, men det er måske ikke noed du vil tillade lige meget hvad?

9

tirsdag, 9. december 2003, 20:30

Synes også det er pænest, hvis der ikke er for mange forumboxes på mp.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

10

tirsdag, 9. december 2003, 20:33

Citeret

Originally posted by Zigiro

Citeret

ja i know, men der er jo ikke oversigt på samme måde som her fx....der er ikke oversigt over hvilke nye der er kommet...hvor mange indlæg der er skrevet....hvilke der sidst er skrevet i osv.

ikke på forsiden ihf....

det var jo også bare et forslag, men det er måske ikke noed du vil tillade lige meget hvad?

Har måske mere noget at gøre med om idéen er go ;)

Synes personligt hurtigt en startside kan blive for rodet - der er let og hurtig adgang til forummet, så min mening er at det er fint som det er i dag :)

11

tirsdag, 9. december 2003, 20:35

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

Originally posted by Zigiro

Citeret

ikke på forsiden ihf....

Har måske mere noget at gøre med om idéen er go ;)

Synes personligt hurtigt en startside kan blive for rodet - der er let og hurtig adgang til forummet, så min mening er at det er fint som det er i dag :)

hm...øv...jeg syns det var en knaldhamrende god idé...:(

og jeg kan ikke forstå i snakker om rodet...seneste downloads fylder lige så meget som film/musik ville gøre, den blir bare 'replaced'...;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (09.12.2003, 20:42)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.