film/musik vs. downloads ??

  • hej jeg kommer lige med et forslag her...


    jeg tænkte på om det ikke ville være smart at sætte film&musik foraet ind på forsiden istedet for "seneste downloads" som jo i forvejen står nederst på siden...på den måde er der hurtigere adgang til det nye populære forum, og der blir ikke mere rod på siden da det jo bare er en simpel udskiftning....

  • Quote

    Originally posted by scully
    Øhh, hva helvede mener du 8o:rolleyes:


    ja altså nederst på tweak's forside er der en del ude i højre hjørne, som hedder seneste downloads, som indeholder en liste over hvad der sidst er blevet tilgængelige på tweak...


    så er spørgsmålet: vil du ik hellere have at vores nye populære forum får samme slags placering som alle de andre fora'er? bare neden under off topic...
    forstår du ? eller det var måske noed andet du var i tvivl om?

  • Hvis der skulle være et direkte link til forumet så skulle de(n) ligge i toppen, uden at man skulle ind i en undermenu.

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Der er direkte adgang til forumet via menuen i toppen af Tweak.dk.


    ja i know, men der er jo ikke oversigt på samme måde som her fx....der er ikke oversigt over hvilke nye der er kommet...hvor mange indlæg der er skrevet....hvilke der sidst er skrevet i osv.


    ikke på forsiden ihf....


    det var jo også bare et forslag, men det er måske ikke noed du vil tillade lige meget hvad?

  • Synes også det er pænest, hvis der ikke er for mange forumboxes på mp.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Har måske mere noget at gøre med om idéen er go ;)


    Synes personligt hurtigt en startside kan blive for rodet - der er let og hurtig adgang til forummet, så min mening er at det er fint som det er i dag :)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Har måske mere noget at gøre med om idéen er go ;)


    Synes personligt hurtigt en startside kan blive for rodet - der er let og hurtig adgang til forummet, så min mening er at det er fint som det er i dag :)


    hm...øv...jeg syns det var en knaldhamrende god idé...:(


    og jeg kan ikke forstå i snakker om rodet...seneste downloads fylder lige så meget som film/musik ville gøre, den blir bare 'replaced'...;)