Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 20. januar 2009, 18:15

Har sat denne debat i gang på hwt og vil lige høre om jeres mening ang emnet.

"De sender gud hjælpe mig direkte fra indsættelsen af Obama, og ikke bare en lille reportage. Er vi blevet så USA liderlige at vi har behov for at se sådan noget? Selve indsættelsen rykker jo intet, så hvorfor?

Hvad er jeres mening? "

http://hwt.dk/forumthread.aspx?ThreadID=261502

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dasjap" (20.01.2009, 18:16)

2

tirsdag, 20. januar 2009, 18:20

Jeg ville meget hellere se udsmidelsen af Bush.. :))

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

3

tirsdag, 20. januar 2009, 18:22

Tja USA´s præsident er jo trods alt verdens mest magtfulde mand, på godt og ondt, så det er vel ikke helt vildt overraskende at folk gerne vil se den næste i rækken blive indsat ?

Eller det er måske bedre at vise spansk fodbold ? :crazyeyes:

Personligt ser jeg ingen af delene, men hvad DR gør rager mig også. Jeg har boykottet dem. TV2 giver jeg heller ikke meget for.

Syntes der er UTROLIGT meget crap i flimmerkassen, men det må jo bare betyde at størstedelen af den danske befolkning godt kan li at se noget jeg syntes er crap :crazyeyes:

4

tirsdag, 20. januar 2009, 18:35

Kan godt se hvorfor folk er interessere sig for indsættelsen, men ligefrem at rydde den normale program flade er at overdrive efter min mening. Send en halv time senere på dagen, det ville for mig være alt rigeligt. Og tænk på de stakkels børn der er gået glip af deres børnetime ;)

Og ja spansk fodbold ville være bedre, det kan man da i det mindste spille penge på :D

Asus Rampage II Extreme
F3 500GB, WD B 500GB
H70

5

tirsdag, 20. januar 2009, 18:37

Så er der endnu en sort indsat i USA :clap:

At det er på begge kanaler ser jeg ikke noget underligt i. Det er jo trods alt en stor begivenhed som er vigtig ikke bare for amerikanere, men for mange andre lande
Men derudover er jeg godt og grundig træt af dansk journalistik. DR og TV2 følger efterhånden bare populismen i stedet for reelt at lave jounalistik. Det er så ringe efterhånden (ikke bare i forbindelse med dette, men generelt) at jeg er ved at brække mig.
Før indsættelsen på TV2 afbrød studieværten hele tiden hvem der nu snakkede når de så en eller anden person på skærmen selv om de ikke havde noget at sige om det der blev vist.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

6

tirsdag, 20. januar 2009, 19:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af dasjap

Og ja spansk fodbold ville være bedre, det kan man da i det mindste spille penge på :D

Man kunne også sætte penge på Obamas tale ;)

Det er nu meget godt at se hvad der sker ude i verden, det er trods alt den mand der skal rydde op efter Bush regeringen.

7

tirsdag, 20. januar 2009, 19:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af kalyt

Citeret

Man kunne også sætte penge på Obamas tale ;)

Det er nu meget godt at se hvad der sker ude i verden, det er trods alt den mand der skal rydde op efter Bush regeringen.

Jo men nu er det jo bare en indsættelse, som jeg ikke syntes vi kan bruge til ret meget :D

Asus Rampage II Extreme
F3 500GB, WD B 500GB
H70

8

tirsdag, 20. januar 2009, 20:34

Det kørte på tv'et, da jeg kom hjem fra konference idag, men gider ikke at se den slags.

Men ser det da heller ikke værre end, at man bare kan se noget andet?

9

tirsdag, 20. januar 2009, 20:50

jo jo, min fjernbetjening virker skam også fint :D Men hvorfor man rydder programfladen på to forskellige landsdækkende kanaler, det er mig en gåde? Det er jo trods alt bare en indsættelse.

Asus Rampage II Extreme
F3 500GB, WD B 500GB
H70

10

tirsdag, 20. januar 2009, 20:56

Citeret

jo jo, min fjernbetjening virker skam også fint :D Men hvorfor man rydder programfladen på to forskellige landsdækkende kanaler, det er mig en gåde? Det er jo trods alt bare en indsættelse.

En historisk indsættelse, om man vil ;)

Men synes stadigvæk ikke, at det er noget at gå i spagat over.

Du går vel ikke glip af noget vildt i forvejen?

11

tirsdag, 20. januar 2009, 20:59

I bund og grund er det jo fordi der er seere til det. Det var i det mindste kun i ca. 2½ timer på et tidspunkt hvor der ikke var så meget andet, og man er jo altid velkommen til at slukke (eller slå over på en anden kanal hvis man har muligheden) hvis man ikke vil se det.

Jeg synes ikke de fejler ved at vise det på 2 kanaler. Der hvor de fejler er i deres amatøragtige dækning, som efterhånden ikke engang er værdig til Kanal København.

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

12

tirsdag, 20. januar 2009, 21:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Gå da heller ikke i spagat over det, syntes bare at det for meget mere opmærksomhed end det fortjener, så vigtigt er det da heller ikke. Og har heller ikke påstået at jeg går glip af noget :D

Asus Rampage II Extreme
F3 500GB, WD B 500GB
H70

13

tirsdag, 20. januar 2009, 21:11

Jeg har desværre kun dr1 dr2 og tv2 og jeg syntes generelt at det hele de sender er noget crap, om eftermiddagen kommer der nogle serier, de samme kan jeg så se om natten og dagen efter igen på præcist samme kanal som de har sendt 2 gange dagen forinden

nu har jeg i det mindste fået købt en måneds tv2 sputnik adgang via mine justeat.dk point så kan jeg stene operation x og basta. Det er ilf min mening det eneste som er værd at se fra tv2s side

14

tirsdag, 20. januar 2009, 21:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dj revaX
Jeg har desværre kun dr1 dr2 og tv2 og jeg syntes generelt at det hele de sender er noget crap, om eftermiddagen kommer der nogle serier, de samme kan jeg så se om natten og dagen efter igen på præcist samme kanal som de har sendt 2 gange dagen forinden

nu har jeg i det mindste fået købt en måneds tv2 sputnik adgang via mine justeat.dk point så kan jeg stene operation x og basta. Det er ilf min mening det eneste som er værd at se fra tv2s side

Haha, spiser du meget junkfood? :D Det tager da 100 år at samle point samme, gør det ikke?

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

15

tirsdag, 20. januar 2009, 21:30

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Gå da heller ikke i spagat over det, syntes bare at det for meget mere opmærksomhed end det fortjener, så vigtigt er det da heller ikke. Og har heller ikke påstået at jeg går glip af noget :D

Fair nok ;)

Men iår/denne gang er det alligevel en historisk begivenhed, så formodentlig derfor.

16

tirsdag, 20. januar 2009, 21:42

Jeg kand a godt se det er noget historisk noget og mange folk sikkert gerne vil følge lidt med i hvad der sker omkring os osv. og det syntes jeg nu også er helt okai, meeeennnn kunne man nu ikke bare lige lave en opfølgning på det en gang i mellem vise lidt klip osv, i stedfor bare og køre i det samme og samme hele dagen, syntes godt nok også det er lidt vildt og slette hele dagens program.
det jo fame lige som når der sker noget stort i konge huset så går alle kanaler også fuldstændig i selvsving, og der kan man jo så sige at det jo er vores eget land det handler om så det lidt noget andet, men det er det her jo ikke...

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

17

tirsdag, 20. januar 2009, 22:02

Som mange andre har nævnt, så sender de jo alligevel ikke noget gruopvækkende, som man er gået glip af.. Desuden er det jo kun DR1 og TV2, i det mindste ikke alle de andre kanaler der findes

Ved siden af det, så synes jeg skam det er mægtig spændende hvad der sker i USA lige nu.. ikke så meget selve indsættelsen, men mere de forandringer vi forhåbentlig kommer til at se i fremtiden.. Det kan godt være det sker længere væk end Danmark er lang, men det påvirker jo os alle - finanskrise anyone? Så kom ikke og sig det er komplet ligegyldigt hvem der er verdens måske mest magtfulde mand, synes ikke jeg vil kalde mig selv USA-liderlig fordi jeg er interesseret i det

Og igen, det er jo næsten vanen tro, at når der sker noget stort - ofte også royalt - så skal TV2 være der.. man kan så spørge sig selv hvor Zulu er blevet af i alt det her, men Zulu Royale er vel også kun for de royale :))

18

tirsdag, 20. januar 2009, 22:12

Endnu engang. Det er jo ikke hele dagens program der er overtaget af indsættelsen. Det var ca. 2½ timer fra 16-18.30 på DR1 og 16.15-18.45 på TV2. Og selvom mange måske ikke kan lide USA (ofte pga. af uvidenhed og den meget ensidige dækning) så er præsidentembedet i USA noget der ikke bare berører amerikanerne, men hele verden.
Og ja, jeg kan da godt se det er irriterende at de sender på begge kanaler hvis man ikke interesserer sig for det, men det er der altså ret mange andre der gør og hvis man kigger på hvilke programmer der har det største seertal vil jeg næsten vædde med at indsættelsen ligger ret højt oppe!

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

19

tirsdag, 20. januar 2009, 22:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Jeg ville meget hellere se udsmidelsen af Bush.. :))

Haha, ja den vil jeg også med glæde spilde nogen timer på!

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

20

onsdag, 21. januar 2009, 06:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af nonsens
Jeg kand a godt se det er noget historisk noget og mange folk sikkert gerne vil følge lidt med i hvad der sker omkring os osv. og det syntes jeg nu også er helt okai, meeeennnn kunne man nu ikke bare lige lave en opfølgning på det en gang i mellem vise lidt klip osv, i stedfor bare og køre i det samme og samme hele dagen, syntes godt nok også det er lidt vildt og slette hele dagens program.
det jo fame lige som når der sker noget stort i konge huset så går alle kanaler også fuldstændig i selvsving, og der kan man jo så sige at det jo er vores eget land det handler om så det lidt noget andet, men det er det her jo ikke...[/quot]

Præcis :D

Asus Rampage II Extreme
F3 500GB, WD B 500GB
H70

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.