K: bileter til MM

  • Undskyld, men hvad har Manson med hardware & software at gøre? ;) ..... hehe :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    jeg har ikke....har faktisk heller aldrig været til koncert før...og da slet ik med marylin Manson, han er nok universets klammeste person! X(


    men laver noget fedt musik... og sikke dog nogen meninger du har om forskellige sangere :]

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    jeg har ikke....har faktisk heller aldrig været til koncert før...og da slet ik med marylin Manson, han er nok universets klammeste person! X(


    Har du aldrig været til koncert ? 8o
    Skræmmende he he


    Min fedeste koncert må vel være Roskilde 94 eller 95 (var lidt stiv osv så jeg kan ikke lige huske årstallet 8o )


    Orange scene åbner med Sepultura (det gamle) efterfulgt at Slayer og til sidst Cypress Hill - ganske hyggelig eftermiddag :)) *G*

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Orange scene åbner med Sepultura (det gamle) efterfulgt at Slayer og til sidst Cypress Hill - ganske hyggelig eftermiddag :)) *G*


    moooar... FUCK det gad jeg godt ha set 8o men nu ska jeg ind og se slipknot og metallica den 26/5 i parken :D

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    moooar... FUCK det gad jeg godt ha set 8o men nu ska jeg ind og se slipknot og metallica den 26/5 i parken :D


    ja den gad jeg godtnok også godt ind og opleve.


    Nå men en lille joke fra da Cypress skulle på scenen.


    De skulle åbne med "Hits/heads from the bong". En eller anden spinkel neger går så frem på scenen for at suge et bonghoved i mikrofonen. Der er jo ikke tilladt iflg vagterne osv så de kommer stormende ind fra siden. I samme tidspunkt som negeren suger og vagterne griber fat i ham - drejer han rundt for at afværge "angrebet". - Det resulterer så i at vagterne vælter ned på scenen og negeren glemte alt om bongen og hældte alt bong-vandet ud i fjæset på sig selv :)) *G*


    Da det blev blæst ud på de storskærme der er ved orange-scene, var vi vel en små 40.000 mennesker der var flade af grin ;)


    Go start på en hyggelig (men lidt stenet) koncert :D

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    men laver noget fedt musik... og sikke dog nogen meninger du har om forskellige sangere :]


    hehe, nej ikke forskellige, kun ozzy og marylin Manson...men Marylin slår ozzy i klamhed til hver en tid....


    ozzy er jo bare en gammel junkie, marylin manson er bare sindsyg og mega klam...


  • HAHAHAHAHAH... hvor fedt :D og det er "Hits from the Bong" ;)


  • uha aerial! hvad er det dog for nogle koncerter du går til?? med narkotika og al muligt!! 8o


    jeg er mildest talt chokeret!!! 8o


    jeg havde forventet meget men DETTE er dog den mest uventede afsløring ;) :P


  • Vi snakker jo 8 år siden el. lign.


    På det tidspunkt hørte alle Cypress Hill og da de endelig kom på Roskilde skulle jeg da ind og se dem :)


    Har spillet i et black- og et dødsmetalband i 5 år, hvis det kan forarge lidt mere ;) :))


  • Cypress er for fede :D Især deres album "Black Sunday" .. det er vildt fedt :D


  • dig??? lol, du har da højst spillet violin! ;) :)) :)) :))

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    dig??? lol, du har da højst spillet violin! ;) :)) :)) :))


    det ville da være sejt og kunne? er du godt klar over hvor svært det er?!

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    men laver noget fedt musik... og sikke dog nogen meninger du har om forskellige sangere :]


    Jeg må tilstå, at lige netop MM synes jeg ligeledes er temmelig klam. Han/hun/den/det kan jo gå direkte ind i en vampyr/zombie film uden at skulle maskeres først og det er jo værre end Boy George... Jeg tror de 2 er brødre og deres mor hedder Dame Edna..... he he ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg må tilstå, at lige netop MM synes jeg ligeledes er temmelig klam. Han/hun/den/det kan jo gå direkte ind i en vampyr/zombie film uden at skulle maskeres først og det er jo værre end Boy George... Jeg tror de 2 er brødre og deres mor hedder Dame Edna..... he he ;)


    jamen det er da rigtig nok... han er ik særlig behagelig og kigge på... men noget af hans musik er stadig godt hehe...