Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 9. december 2003, 23:41

Citeret

Originally posted by ST:o(L1
ps. må du godt skrive elsinore ??

øøøøøøøøøøøøøøøøøøøhhh....ja?

hvorfor skulle jeg ik måtte skrive elsinore? det betyder Helsingør på dansk, hvilket er navnet på den by jeg bor i....

22

tirsdag, 9. december 2003, 23:58

Citeret

Uhm Zigiro,du aner vist ikke hvem Ozzi er?
Ozzi har aldrig spillet guitar :-)

Tror heller ikke lige det er noget han ved noget som helst om.............. :] :] :] - lyder sgu ikke så'n i hvert fald.....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (09.12.2003, 23:58)

23

onsdag, 10. december 2003, 00:00

Citeret

Originally posted by WizzarD

Citeret

Uhm Zigiro,du aner vist ikke hvem Ozzi er?
Ozzi har aldrig spillet guitar :-)

Tror heller ikke lige det er noget han ved noget som helst om.............. :] :] :] - lyder sgu ikke så'n i hvert fald.....

okay jeg gir mig.....jeg ved ik særlig meget om ham.....men det gør vel ik noed... ;)

jeg syns ihf. selv jeg ved NOK...:P :)

men altså...hans tv udsendelser er for lame, men ellers er han da ikke den dårligste sanger jeg har hørt det må jeg ærligt indrømme, det er han skam ikke...

men ellers, jo, kom da lige i tanke om at jeg heller aldrig selv har set ham spille guitar, ehe, nå....ja.....vi kan vel alle tage fejl.... :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (10.12.2003, 00:02)

24

onsdag, 10. december 2003, 01:40

:-)
Self. kan vi alle det.

25

onsdag, 10. december 2003, 14:50

Citeret

Originally posted by OriGiN
han er RET werid.. hehe.. men har en ret sej rolle i Austin Powers Goldmember :P

Rolle og rolle, han er jo bare sig selv :D

Ozzy er den sejeste!!!!!

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

26

onsdag, 10. december 2003, 15:35

Sørgelig nyhed :( Hvis der da er noget om sagen...

OZZY har sgu min fulde respekt. Den mand (og BS) var frontløberne for al det heavy og heavy-rock vi hører idag. Alt for fede numre. At han så havde det med at bide hovederne af flagermus, er jo en anden sag. Han er weird, men der skal ofte specielle mennesker til at sammensætte god kunst - og musik, for den sags skyld.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.