Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 9. december 2003, 15:40

Den britiske heavy metal-stjerne Ozzy Osbourne har brækket nakken ved en motorulykke, og han har været på operationsbordet i nat. Det er tvivlsomt, om han kan gennemføre optagelserne til det populære reality-show eller sin planlagte koncertturne i Europa.

http://politiken.dk/visartikel.iasp?PageID=298122

Personligt kan jeg ikke lide hans musik, men han er sgu en sjov gut :)) Ville være ærgeligt, hvis han skulle stoppe sådan ... :(

2

tirsdag, 9. december 2003, 15:47

Jeg har nu aldrig brudt mig om hverken ham eller hans musik, men ærgeligt er det da.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

3

tirsdag, 9. december 2003, 16:01

trist :( ..var ellers en god griner man ku få over ham og hans skøre familie

4

tirsdag, 9. december 2003, 16:12

skimtede kun lige teksten hurtig allerførst og læste forkert så jeg troede der stod "Ozzy Osbourne alvorligt kvæstet!
Den britiske heavy metal-stjerne Ozzy Osbourne har brækket
[SIZE=3]neglen [/SIZE] ved en motorulykke, og han har været på operationsbordet i nat. Det er tvivlsomt, om han kan gennemføre optagelserne til det populære reality-show eller sin planlagte koncertturne i Europa." :))

btw. syns han var wacko... X(

og det familieprogram er nok det mest nedern program jeg nogensinde har gloet på...de kunne lige så godt filme patienterne inde på lukket afd...der ville de måske bare opføre sig lige mere normalt...jeg gider ik ærgre mig over hans ulykke, manden er jo så færdig at han ikke engang kan opføre sig normalt og opdrage sine børn ordentligt...og konen ligner fanme da den værste narkoluder jeg har set til dags dato... :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Mikkel" (09.12.2003, 16:22)

5

tirsdag, 9. december 2003, 16:28

det er da fordi de er så fucked up, de er griner :P

6

tirsdag, 9. december 2003, 16:32

Hans musik er da for fed - både hans egen og den han lavede i Black Sabbath tiden....... 8) 8) 8)

- Og ja hans tv program stinker for vildt - but still "Ozzy rocks 4ever"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (09.12.2003, 16:35)

7

tirsdag, 9. december 2003, 16:39

Citeret

Originally posted by Zigiro
skimtede kun lige teksten hurtig allerførst og læste forkert så jeg troede der stod "Ozzy Osbourne alvorligt kvæstet!
Den britiske heavy metal-stjerne Ozzy Osbourne har brækket
[SIZE=3]neglen [/SIZE] ved en motorulykke, og han har været på operationsbordet i nat. Det er tvivlsomt, om han kan gennemføre optagelserne til det populære reality-show eller sin planlagte koncertturne i Europa." :))

btw. syns han var wacko... X(

og det familieprogram er nok det mest nedern program jeg nogensinde har gloet på...de kunne lige så godt filme patienterne inde på lukket afd...der ville de måske bare opføre sig lige mere normalt...jeg gider ik ærgre mig over hans ulykke, manden er jo så færdig at han ikke engang kan opføre sig normalt og opdrage sine børn ordentligt...og konen ligner fanme da den værste narkoluder jeg har set til dags dato... :rolleyes:

Har du set mange narkoludere da ?(
Ozzy har lavet mange geniale heavynumre i de 30 år han været på scenen.
Både sammen med Black Sabbath og alene.
Men bevares,normal er han ikke :))

8

tirsdag, 9. december 2003, 16:42

Citeret

Originally posted by WizzarD
Hans musik er da for fed - både hans egen og den han lavede i Black Sabbath tiden....... 8) 8) 8)

- Og ja hans tv program stinker for vildt - but still "Ozzy rocks 4ever"

Lige mine ord, kunne ikke have sagt det bedre selv, så quote'r bare dig istedet. :D 8)

9

tirsdag, 9. december 2003, 16:44

well jeg har det lige omvent,syndes ik musikken er så god,serien derimod er skæg..meeeen sårn er vi jo så forskelling...heldigvis

10

tirsdag, 9. december 2003, 16:55

Han var ikke min kop te, jeg syntes han var for "skabet"..... men derfor er det da ikke rat at komme til skade aligvel.....

11

tirsdag, 9. december 2003, 17:00

Citeret

Originally posted by sam
Har du set mange narkoludere da ?(

nej, men det' jo lissom essensen i det ik ;)

13

tirsdag, 9. december 2003, 17:56

Citeret

Originally posted by ST:o(L1
:evil: oZZy rox :evil:

gu gør han R*V prøv at se ham!!! :))

hans rox måske på guitare men ellers ik...

14

tirsdag, 9. december 2003, 18:03

Forfærdelig ting.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

15

tirsdag, 9. december 2003, 18:57

Helt ærlig - så hørte jeg hans musik da jeg var ung - og det var "fedt" 8) Det han laver nu er kun typisk skraben penge til sig på et dårligt plot. Rigtig amerikansk shit-soap. IMO så siger det en hel masse om dem, som synes den der latterlige intetsigende serie er god. 8o
La' ham og hans latterlige familie hvile i fred og la' os huske ham for det musik han lavede en gang.

16

tirsdag, 9. december 2003, 21:19

Citeret

Citeret

Uhm Zigiro,du aner vist ikke hvem Ozzi er?
Ozzi har aldrig spillet guitar :-)

17

tirsdag, 9. december 2003, 21:25

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Citeret

Uhm Zigiro,du aner vist ikke hvem Ozzi er?
Ozzi har aldrig spillet guitar :-)

nej? derfor rox han aldrig? :D

ej jeg ved godt hvem ozzy osbourne er, though...

jeg havde faktisk den der "dreamer på et tidspunkt" den lød da nice nok, jeg kan bare slet ik holde ud at høre på ham idag...man kan bare SE hvor færdig han er efter alle de stoffer han har taget i sin ungdom...

18

tirsdag, 9. december 2003, 21:55

Citeret

det er nu min mening

ps. må du godt skrive elsinore ??

20

tirsdag, 9. december 2003, 22:33

han er RET werid.. hehe.. men har en ret sej rolle i Austin Powers Goldmember :P

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.